Postad 26 August 2005 - 10:50
Postad 26 August 2005 - 14:55
Jag äger ett par stratego top 10 SAH.
Du får mkt "bang for the buck" med dessa högtalarna, till film är dom bra, för dom har redan "subbar, 2 st 10or" i ett separat kabinett, men till stereo tycker inte ja dom e lika bra som dom e till film.
Man behöver ingen sub om man har dom här, se till att biampa dom så blir d bra.
Mina är till salu eftersom jag skall satsa på 2 kanalslyssning.
/Rickard
Postad 26 August 2005 - 17:32
Håller dock inte med att man inte behöver en sub, visserligen sitter tiorna i ett separat kabinett, men de klarar inte av att ge det där lilla extra.
Kan vara jag som är kräsen förvisso...
Själv matar jag mina med ett Thule PR150B och ett Nad 218 THX.
Men som sagt det går att spela riktigt högt med kontroll.
Partyhögtalare för en spottstyver...
Postad 26 August 2005 - 20:32
Redigerat av Unregistered1013, 26 August 2005 - 20:34.
Postad 27 August 2005 - 18:05
ja sämre till stereo e dom, ja tror att film är mer "förlåtande" eftersom effekter brukar vara lite blurriga i sig, svårt att urskilja detaljer när massa bomber lr annat spelas upp.
Musik är mer finlir, kräver ett bra mellanregister o diskant....dom e rätt low end till stereo.
detta visste förmodligen alla redan men kan alltid vara bra med en påminnelse
Postad 29 August 2005 - 20:19
Postad 29 August 2005 - 20:46
Faller valet mellan dom 2, så tar jag nog stratego top 10 sah
/rickard
Postad 29 August 2005 - 20:53
Postad 29 August 2005 - 21:02
Postad 21 January 2008 - 22:35
Till musik funkar dom lika bra hos mig om man lyssnar på rapp hipphopp techno trance hardstyle osv med mycket bas i. jag är kanske en amatör men enligt mej låter dom väldigt rent också. hör mycket detaljer i musik osv
Postad 21 January 2008 - 22:47
twinen är mycket sämre enligt mej. top 10ena som jag har är sjuka till både musik och film med rätt inställningar osv. Till film så behöver man knappast nån subb då det är 4st dubbelspoliga långsligiga kolfibersubbasar som sitter i.
Till musik funkar dom lika bra hos mig om man lyssnar på rapp hipphopp techno trance hardstyle osv med mycket bas i. jag är kanske en amatör men enligt mej låter dom väldigt rent också. hör mycket detaljer i musik osv
Den musik du nämner är väldigt lätt för ett par högtalare, bara de kan prestera bas. Så det säger inte så mycket om högtalarna än just bastrycket.
Postad 22 January 2008 - 18:41
twinen är mycket sämre enligt mej. top 10ena som jag har är sjuka till både musik och film med rätt inställningar osv. Till film så behöver man knappast nån subb då det är 4st dubbelspoliga långsligiga kolfibersubbasar som sitter i.
Den musik du nämner är väldigt lätt för ett par högtalare, bara de kan prestera bas. Så det säger inte så mycket om högtalarna än just bastrycket.
folk kallar dessa budget vad är då twinen ganska självklart att dessa är bättre har dessutom lyssnat på både högtalarna
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 filmer
29 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?