Vill gärna ha något snygg visats på bioduken när man inte ser film. Ikea har en, men är intresserad av att se om det finns fler alternativ.
Ikeas

Tacksam för förslag.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 18 September 2005 - 22:34
Jag undrar om det finns någon som vet vart man kan köpa nån sort takspot med mönsterbelysning..?!
Vill gärna ha något snygg visats på bioduken när man inte ser film. Ikea har en, men är intresserad av att se om det finns fler alternativ. Ikeas ![]() Tacksam för förslag. Postad 18 September 2005 - 22:49
Jag har ikeas andra alternativ, isbrytare heter den. Bilder finns i mitt galleri.
Postad 19 September 2005 - 02:15
Den hade jag inte sett innan.. Trodde Ikea bara hade en. Skillnaden är lite fler mönster och mycket kraftigare lampa.. Blir en Isbrytare eller 2 om jag inte kommer på något annat. Blev snyggt hos dig iaf. Postad 19 September 2005 - 11:21
Förrästen hur långt ifrån duken kan du ha lampan utan att bilden blir dålig? Postad 19 September 2005 - 16:18
Kolla in Mathmos Space Projector, från skaparna av lava lampan http://www.mathmos.co.uk/erol.html
![]() Jag har sett den till salu i Sverige, men kommer tyvärr inte ihåg var. www.coolstuff.se har andra mathmos produkter i alla fall. Postad 19 September 2005 - 20:06
Snygg sak det där.. Hade gärna velat ha någon som liknar isbrytaren faktiskt.. som man kan hänga i taket också.. 1400kr inkl frakt från england kostar den. Lite mycket tycker jag. Några fler? Känns som Ikea ligger bäst till Postad 20 September 2005 - 08:29
Dino har den för 899:- http://www.dino.se/product.php?pid=81 Postad 20 September 2005 - 08:50
Ser ut som att det sitter en eller två linser längst fram så att du kan fokusera bilden på valfritt avstånd. Men det är klart, något max och min finns säkert. Postad 20 September 2005 - 09:09
Du kan ha den i stort sett var du vill, du kan ställa in skärpan rätt bra på den faktist. jag har min på 2.5 meter ingefär från sidoväggen.
Jodå Ikeas isbrytare går hur bra som hellst att sätta i taket, den där skenan som är med på bilden följer inte med i paketet utan den ska monteras på vägg eller i tak med 2 skruvar. Postad 20 September 2005 - 12:23
Det där var bra pris.. Tror ändå det blir ikeas.. Postad 20 September 2005 - 15:26
Grejen med Mathmos Space Projector är att du får ett oändligt antal mönster eftersom det är ungefär som en lavalampa inbyggd i en projektor. Dvs genomskinlig färgad geggamojja som flyter omkring. Hur cool som helst och spöar skiten ur Ikeas prylar hur lätt som helst.
Jag har förövrigt en lavalampa från Mathmos och kan bara säga att originalet är bäst. Allt annat som kallas lavalampa är bara löjligt jämfört med deras. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |