Trots att den inte har fullt hdtvstöd, blev jag förvånad och imponerad av designen och det billiga priset i förhållande till storleken.
Alla svar välkomnas =)
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 02 October 2005 - 22:06
Här hade jag tänkt tråka ut er med en lång och uttömmande text, men såhär på kvällskvisten tänkte jag om. Min fråga är ganska enkel. Jag vill ha lite respons och åsikter på den här tv apparaten. https://www.prisjakt...ukt.php?p=27121 . Vad tycker ni?
Trots att den inte har fullt hdtvstöd, blev jag förvånad och imponerad av designen och det billiga priset i förhållande till storleken. Alla svar välkomnas =) Postad 03 October 2005 - 07:24
Personligen tycker jag att den har för dålig upplösning för att konkurrera ut en LCD/Plasma, men priset per tum är onekligen lågt.
Fast jag undrar om du hittar en dator som kan leverera den något udda upplösningen 1024x576...? Postad 03 October 2005 - 07:44
Har ju "rätt" upplösning om du bara ska ha den till TV tittande och DVD film. Levererar ju 576p vilket är max vid DVD tittande......
Postad 03 October 2005 - 11:26
Tja... det är väl det egentligen, kanske lite spelande ibland. Jag spelar tvspel någon gång i månaden, så det motiverar inte hdtvköp enligt mig =).
Postad 03 October 2005 - 12:30
Det borde väl gå att köra högre och sen skala ner? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |