Redigerat av _FredriK_, 03 December 2009 - 16:40.
Postad 14 October 2005 - 11:45
Postad 09 March 2006 - 21:41
*hahaha* Tack så mycket... : )
Ja, de är klart... Africa rules!! *Hehe*
Dina trästatyer är också mycket fina..!
Men jag håller mig till mjukisar... : )
Ha de gott!!
MVH /David.
Postad 26 December 2006 - 15:32
såg att du går i htpc planer! Har själv en fujitsu siemens scaleo e den med 1024 ram 250gb...... är typ nöjd med den men har stoppat in analog signal bara och det blir ju svårt att bli attraherad av bilden då men funktionerna är bra dvs. pausa, spela in och dylikt. Det är min första pvr så att självklara grejer för htpc/pvr är nya och fäftiga för mig. Köpte bredbandsbolagets digital-tv och har inte lyckats få bilden in i htpc:n via enda möjliga överföring som är scart från deras box. Men det känns som det kvittar nu när vi flyttar till comhem hus där verkar det vara bättre utsikter när det gäller att få digital signal in till htpc. Annars så gillar jag utseendet på scaleon och hoppas att jag kan installera floppydtv på den och få plats med cam och programkort innanför frontluckan, om inte så får man ju ha den på baksidan.
Jag ser att du har en h/k förstärkare! Den verkar passa perfekt till scaleo e utseendemässigt. Hur är den annars? ljudmässigt, funktioner och så?
Postad 26 December 2006 - 16:50
Hej!
såg att du går i htpc planer! Har själv en fujitsu siemens scaleo e den med 1024 ram 250gb...... är typ nöjd med den men har stoppat in analog signal bara och det blir ju svårt att bli attraherad av bilden då men funktionerna är bra dvs. pausa, spela in och dylikt. Det är min första pvr så att självklara grejer för htpc/pvr är nya och fäftiga för mig. Köpte bredbandsbolagets digital-tv och har inte lyckats få bilden in i htpc:n via enda möjliga överföring som är scart från deras box. Men det känns som det kvittar nu när vi flyttar till comhem hus där verkar det vara bättre utsikter när det gäller att få digital signal in till htpc. Annars så gillar jag utseendet på scaleon och hoppas att jag kan installera floppydtv på den och få plats med cam och programkort innanför frontluckan, om inte så får man ju ha den på baksidan.
Jag ser att du har en h/k förstärkare! Den verkar passa perfekt till scaleo e utseendemässigt. Hur är den annars? ljudmässigt, funktioner och så?
Tja
Kul att du tyckte om alla grejor. Min HTPC är ej komplett än pg av avsaknad av tvkort. För tv:n jag har finns det ej tillräckligt med anslutningar.
Har bara en dvi som jag använder till dvd:n som jag vill ha kvar. Ska sköpa ett spliter men dom kostar ju en slant. Sen är upplösning på tv:n kass 800*600 i dator format o det är ju inget att ha.
Väntar på att tv:n ska paja så jag får köpa en ny för tjejen hehe nej då illa är det inte.
Gamla datorn paja så då passa jag på att göra den som jag gjorde. Det är bara tv-kort o sånt kvar men just nu går den bara på musik o internet.
H/h resivern funkar väldigt bra för mig. inget strul har jag haft med den heller. Skulle vilja ha en 745:a men skilnad mellan den o min är inte stor. Stor när jag byter blir det en Marantz 7001:a Tycker den funkar lite bättre med mina nya högtalare.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
37 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?