Tack för alla tips
Jag tog i alla fall tag i saken och köpte en nu ikväll på Power i Västerås för 9990:- Jag köpte även ett väggfäste för 398:- Kanonbra bild och designen är underbar. Rekomenderar starkt denna TV.
<{POST_SNAPBACK}>
Bara att instämma. Fick hem TVn i dag (köpte den V-formade r51), efter att ha betsällt den hos Pixmania i Torsdags. Mycket bra bild redan i "standard-läget", och precis som på övriga Samusungs TVs finns det fullt med inställningar för att göra bilden ännu bättre. Efter att bara ha ägnat ngr minuter åt inställningarna är bilden riktigt, riktigt bra. Kan bara tänka hur bra bilden kommer bli, när jag sätter mig ner och ägnar lite mer tid för att hitta "de helt rätta inställningarna".
Kör DVI-kabel från en Samsung DVD (har sedan en DVI>HDMI adapter i TVn), och det blir klockren bild. Har i kväll kollat på The Day After Tomorrow, och Pirates of the Caribbean. Dessa båda filmer har helt olika färgåtergivning, och sätter därmed LCDn på "olika slags färg-prov". Kan intyga att båda filmerna var klockrena. Kanonbra färger, mycket bra skärpa och kontrast i bilden. Helt enkelt en klockren bild.
Kan varmt rekomendera denna TV till er som har funderingar på att införskaffa den. Har tidigare haft en Samsung PS42S4, men denna LCD-TV slår helt klart Plasman när det kommer till bildkvalité och design.
TVn passar utmärkt till så väl sovrummet till det lite mindre vardagsrummet. Kanske även i köket, för er som har plats.
Samsung har återigen, enligt min mening, tagit fram en mycket mycket bra och prisvärd TV!
Redigerat av Unregistered52a88696, 13 December 2005 - 00:55.