Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för didrik

3 svar i tråden

Skickat 31 januari 2006 - 23:59

Välkommen till min gästbok

mitt nuvarande projekt är att få upp alla högtalare på väggen och borra dit takfästet för projjen. dessutom ska kabellister upp i taket för alla dessa kablar(den dagen både trådlös överföring av ljud OCH el blir verklighet kommer det bli revolution i hemmabiokretsar).
tyvärr så är jag inte ensam i min lägenhet längre så regeringen (aka "min sambo") har bestämt vart mina högtalare får sitta. nästan upp i taket... men men, bättre än ingenting iaf.

hare bra!

Det här inlägget har ändrats av didrik 01 februari 2006 - 00:02

Skickat 13 februari 2006 - 22:30

nu är den äntligen uppe i taket :D stör mig inte alls på fläkten som jag var rädd för. min dator låter fortfarande mer å eftersom den agerar mediaspelare så är det som det är :angry:

däremot så hatar jag min lägenhet. det är en nybyggd sak (byggdes från grunden å blev klar sept 2005) med ny fin standard på betongen(för att vara mer ljudabsorberande antar jag), typ betong på steroider. knappt så en slagborr tuggar igenom skiten. å alla dessa armeringsjärn *grrrrrr*...

men men, nu är det bara kabelkanalerna kvar att fixa upp. sen är min hemmabio upp and running :D

bilder är påväg...

Det här inlägget har ändrats av didrik 13 februari 2006 - 22:31

Skickat 13 mars 2006 - 13:25

kabelkanaler har införskaffats. nu är det bara att klura ut hur de ska sitta för bästa möjliga utfall. ska fixas de närmaste två veckorna iaf.

tyvärr är min kamera på reparation, därför kommer jag inte ha möjlighet att uppdatera galleriet med nya bilder :P

men det kommer, var så säkra!

Skickat 03 april 2006 - 18:02

nu har jag uppdaterat mina album med nya bilder. ta en titt vettja!

1 användare läser den här tråden

Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0

Detta forum sponsras av
  • Först i Sverige? :-)
    The_Grid
    2014-09-22 22:50:40
  • Mario Kart Madness
    Morot
    2014-09-22 20:39:46
  • Inreda Godiskiosen.
    Circus Cinema
    2014-09-22 20:38:14
  • Inreda Godiskiosk
    Circus Cinema
    2014-09-22 20:35:47
  • Det är roligt att regla ..
    MrLogan
    2014-09-22 20:29:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Prisjakt © 2000 - 2014 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.