Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony Ericsson K610i

57 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony Ericsson K610i (Mobiltelefoner) 1 8.658536 (40) Inga priser

Postad 13 February 2006 - 13:17

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0

K610i har kamera med 2 miljoner pixlar och 2X digital zoom. Ytterligare en liten kamera som används för videosamtal. Skärm med 262 000 färger, musikspelare och plats för minneskort på upp till 1 GB. Webb läsare från det japanska access. Priset troligen mellan 2300-3500kr och släpps under andra kvartalet.

Funktioner

Bildhantering
Camera 2 megapixel
Direktuppspelad video
Integrerad kamera
Videoinspelning
Videoklipp
Videosamtal
Bildeffekter
Bildredigerare
Bildskrivbordsunderlägg
Bildtelefonbok
Digitalkamerameny
Macromedia Flash Lite™ (varumärke som tillhör Macromedia)
SVG Tiny 1.1
Skärmsläckare
Sökardisplay
Temadisplay
Animerat skrivbordsunderlägg

Meddelandehantering
E-post
MMS (Multimediameddelanden)
QuickShare™
Snabbmeddelanden
Ljudinspelare
Långa SMS (textmeddelanden)
MMS-video
Push-e-post
Textigenkänning

Underhållning
Inbyggda spel
Java™
Mediaspelare
Melodikompositör/MIDI (MusicDJ™)
Musiksignaler – (MP3/AAC)
Nedladdning av spel
PlayNow™
3D-spel
Java MIDP2
Mega Bass™ (ett varumärke som tillhör Sony Corporation)

Anslutningar
3G
Bluetooth™
GPRS
UMTS
USB-stöd
Snabbport
Synkronisering PC
USB-masslagring

Internet
Modem
RSS-information
Webbläsaren Access NetFront™

Kontroller
Kameraknapp
Navigationsknapp
Flight mode
Röstmeddelanden
Skrivbord med ikoner
Valknappar
Vibratorsignal
Volymknappar på sidan

Organisatör
Filhanteraren
Kalender
Kontakter
PIM-synkronisering
Alarm
Högtalartelefon
Kodminne
Konferenssamtal
Räknare
Skicka och ta emot visitkort
Telefonbok
Tidtagarur
Timer
Uppgifter
Anteckningar

Network services
HSCSD (High Speed Data)

Prestanda (beroende på nätverk och användning)

Nät Samtalstid (upp till) Passningstid (upp till) Videosamtal (upp till)
UMTS 2 timmar 30 min 350 timmar 0 min -
GSM 900 7 timmar 0 min 400 timmar 0 min -
GSM 1800 7 timmar 0 min 400 timmar 0 min -
GSM 1900 7 timmar 0 min 400 timmar 0 min -
Batteriprestanda kan variera beroende på nätverk och användning.
Lär dig mer om samtals- och passningstid

http://www.sonyerics...m=pp1&pid=10389

edit: bilder och info sajt.

Bifogad fil(er)

Redigerat av Joakim, 16 May 2006 - 13:14.

Postad 13 February 2006 - 16:21

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Finns det några bilder på mobilen, har sökt utan resultat.

Postad 13 February 2006 - 16:56

Unregistered39773f2d
  • Unregistered39773f2d
  • Beroende

• 1210 inlägg
  • 0
www.mobil.se har en massa bilder plus lite mer info.

Nu så , nu har det kommit en telefon jag defenitivt ska skaffa , många releaser från SE som varit nära på sistone men det har fallit på storlek(W900) och ej 3G(W810) men denna ser ut o bli perfekt för mig! :angry:

Postad 13 February 2006 - 19:32

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Wow det var mig en slimmad 3G-nalle, riktigt läcker. :angry:

Bifogad fil(er)

Postad 13 February 2006 - 21:10

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Frågan är bara varför de envisas med den gamla lågupplösta displayen.
Själv har jag tycärr bytt till Nokia eftersom 240*320 borde vara ett minimikrav numera.
176*220 är verkligen inget en modern 3G-telefon skall ha.

Postad 13 February 2006 - 22:33

Unregisteredbfbe0593
  • Unregisteredbfbe0593
  • Forumräv

• 679 inlägg
  • 0
Läcker! Men varför inget linsskydd?

Postad 13 February 2006 - 23:43

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1869 inlägg
  • 0
Har för mig att linsskydden på W800 orsakade så mycket garantireparationer att man skippade det till W810. Kanske samma tänk här? Samtidigt håller jag med om att man borde kunna formge ett fungerande linsskydd...

Postad 14 February 2006 - 09:09

Unregisteredbfbe0593
  • Unregisteredbfbe0593
  • Forumräv

• 679 inlägg
  • 0

Har för mig att linsskydden på W800 orsakade så mycket garantireparationer att man skippade det till W810. Kanske samma tänk här? Samtidigt håller jag med om att man borde kunna formge ett fungerande linsskydd...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja med tanke på att alla kameror jag någonsin sett haft linsskydd så kan det ju inte vara någon gigantisk utmaning direkt. Sony har ju tillverkat kameror med framgång ett bra tag...

Postad 15 February 2006 - 17:18

Unregistered37232
  • Unregistered37232
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Något jag tycker är synd med telefonen är att den dels saknar linsskydd som ni redan nämnt, dels att den saknar en FM-radio vilket jag brukar använda i min K750i väldigt mycket. Sen det sista att det är fixfocus istället för autofokus. Det viktigaste och som är tråkigt att man inte kunnat klämma in är radion. Men det kanske är menat att man ska köpa en av deras Walkmanmodeller om man vill ha stora musikmöjligheter?

Postad 21 March 2006 - 19:53

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Mitten av Juni / Juli preliminärt släpp datum satt, men priset är dock ännu okänt.

Redigerat av Audio Code 3, 02 May 2006 - 17:25.

Postad 02 May 2006 - 18:59

dvx
  • dvx
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0
dålig

Postad 02 May 2006 - 20:52

Tigerofsweden
  • Tigerofsweden
  • Beroende

• 1356 inlägg
  • 0
är det en jojstick eller ett styrkors ... ser ju inte riktigt ... :S
gillar inte den ... samma tråkiga utseende som alla andra SE mobiler nu för tiden ...
linsskydd kommer dom nog bara ha på "kamera" mobilerna nu för tiden verkar det som ... av någon anledning har dom satt det på w700i oxå ... ett mysterium :)

Postad 02 May 2006 - 21:17

dvx
  • dvx
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0
k610i walkman :)
Postad bild

någon som sett nya walkman W950 med 4GB inbyggt minne?? :unsure:

Postad 03 May 2006 - 09:28

Unregistered35ababfd
  • Unregistered35ababfd
  • Forumräv

• 866 inlägg
  • 0
Min arbetsgivare har beställt K610i till hela firman, men jag är lite skeptisk. Dålig upplösning på skärmen och ingen FM-radio. Sen är taltiden i 3G endast 2,5 timmar vilket känns väl kort. Fast en bra nyhet är stödet för "push e-mail". Levereras till oss i juni. Ska nog tjata mig till en M600 istället, som släpps samtidigt, eller om man skulle ha lite is i magen och vänta in P990?

Postad 22 May 2006 - 12:54

Unregisteredcf02f71c
  • Unregisteredcf02f71c
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Telefonen är beställd med 1Gb minneskort och med headsetet HBH-DS970...

Det känns inte som man kommer att snacka med videosamtal hela tiden...
SÅ kul är det ju inte... Då räcker nog 400 tim i standBy...

Jag tycker 610an verkar vara kanon. Liten och behändig, helt ok standBy, bra skärm och kameran har tillräcklig upplösning, även om jag nog inte kommer använda den som kamera utan mer som en telefon... :D

Postad 19 July 2006 - 07:46

Barbrady
  • Barbrady
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
Hej!

Har ett 3 bomben abonnemang o ska nu köpa en ny mobil till det abonnemanget. Nämligen en SE k610... Nu undrar jag: Ska ja köpa den "obrandad" eller "3-brandad" Fördelar / Nackdelar?

Jag vill ha möjlighet att manuellt välja 2G/3G nätet

help me...

/B

Postad 19 July 2006 - 10:33

martin.j
  • martin.j
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Hej!

Har ett 3 bomben abonnemang o ska nu köpa en ny mobil till det abonnemanget. Nämligen en SE k610... Nu undrar jag: Ska ja köpa den "obrandad" eller "3-brandad" Fördelar / Nackdelar?

Jag vill ha möjlighet att manuellt välja 2G/3G nätet

help me...

/B

Det är väl alltid bäst att köpa en obrandad mobil då slipper man ju de fula operatörsloggorna och dessutom är de inte operatörslåsta...

Postad 21 July 2006 - 12:26

Unregistered39773f2d
  • Unregistered39773f2d
  • Beroende

• 1210 inlägg
  • 0
Vill man dock prompt ha en röd K610i så får man dras med 3 och deras brandade lur , jag har köpt en obrandad och är kanonnöjd med den.

Postad 21 July 2006 - 13:22

Barbrady
  • Barbrady
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
Jag köpte nu en obrandad o den är på ingång... Hoppas bara ja hinner hämta den innan helgen :-)

/B

Postad 25 July 2006 - 07:13

Tobyponken
  • Tobyponken
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
Det är dags att förlänga mitt telenor abonnemang och funderar på att byta ut min V600i mot en K610i, men är det egentligen en bättre telefon? Displayen verkar vara ungefär samma, K610i saknar linskydd, radio och fotolampa men den har utbytbart minneskort och den är lite mindre.
Har även funderat på några olika nokiamodeller men är orolig för att menyerna skall vara knepiga. Tycker att SE är grymt bra på att göra lättnavigerade menyer och det enda jag kan jämföra med är äldre nokiamodeller.

Vad skall man ha för lur egentligen? 3g är mer eller mindre ett måste då jag surfar en del och uppskattar snabbheten.

Postad 26 July 2006 - 12:06

Barbrady
  • Barbrady
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
Köp k610, den är great... Menyerna är snabba o surfningen är ett nöje med webbläsaren..
Sedan är den ju även mkt snygg o smidig att ha i fickan..

Ett minus är ju iof avsaknaden av radio.. men men man kan ju inte få allt...

Postad 26 July 2006 - 17:41

Tobyponken
  • Tobyponken
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Köp k610, den är great... Menyerna är snabba o surfningen är ett nöje med webbläsaren..
Sedan är den ju även mkt snygg o smidig att ha i fickan..

Ett minus är ju iof avsaknaden av radio.. men men man kan ju inte få allt...

<{POST_SNAPBACK}>

Det vort intressant att veta vilken telefon du hade innan, så man vet vad du jämför med. B)

Postad 10 August 2006 - 19:00

Unregisteredaf36c41a
  • Unregisteredaf36c41a
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
dessutom tycker jag att kameran är riktigt, riktigt bra - OM det finns tillräckligt med ljus. ger mycket brusfria bilder (dock till kostnaden av en del finare detaljer). telefonen ger överlag ett mycket stabilt intryck, även om det finns vissa småsaker i menyerna och så som jag stör mig på. att det inte går att förminska texten i ex menyer för att få plats med fler rader är pinsamt dåligt. dessutom kan menyerna i vissa avseenden se aningen billiga ut, men det hör väl till. i övrigt rekommenderar jag telefonen skarpt, liten, smidig och med en väldans massa bra funktioner - och till råga på allt BILLIG!

Postad 10 August 2006 - 21:41

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Fan jag hade nästan glömt bort denna, men nu kan man slå till i och med återbäringen som kom idag, min gamla T68i råkade jag dränka för ett par månader sedan och har därefter använt min arbets mobil -som är en Nokia 5140 och den är kort sagt jobbig att använda.

Postad 10 August 2006 - 22:37

Unregistered39773f2d
  • Unregistered39773f2d
  • Beroende

• 1210 inlägg
  • 0

Fan jag hade nästan glömt bort denna, men nu kan man slå till i och med återbäringen som kom idag, min gamla T68i råkade jag dränka för ett par månader sedan och har därefter använt min arbets mobil -som är en Nokia 5140 och den är kort sagt jobbig att använda.

<{POST_SNAPBACK}>

Du kommer säkerligen bli nöjd! Har nu haft min i ca en månad och är fortfarande kanonnöjd! Synd bara att det är sådant tryck på M2 minneskorten , har inte fått tag på något 1GB kort än.

Postad 17 August 2006 - 06:33

BlackSmp
  • BlackSmp
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
Jag funderar på att köpa en röd k610i från Pixmania men då får jag engelska/franska som språk. Är det någon som vet om jag kan uppgradera/ändra firmware så att jag får svenska?

Menyer och sådant spelar inte så stor roll men jag vill ha tillgång till svenska för T9 annars så är det värdelöst... Och jag orkar definitivt inte mata in hela svenska språket i en egen ordbok :)

Om detta inte går enkelt så får det väl bli en silver-svensk istället (för jag vill inte ha 3 som nätverk)

--jalle

Postad 22 August 2006 - 09:50

Vinny
  • Vinny
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Hej

Köpte just en igår från Pixmania, med eng + fra. Kom inte på tanken att man inte har svensk T9 ordlistan förrän du nämnde det. Damn! Har du lyckats hitta ngt?

/A

Postad 22 August 2006 - 10:02

BlackSmp
  • BlackSmp
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
Jag vet inte riktigt...

Det här kanske fungerar. Jag vet dock inte eftersom jag aldrig kolla med dem utan köpte en silver lur i Sverige. (Det var så jobbigt att skicka telefonen fram och tillbaka så jag gav upp)

http://www.phoneflas...ny Ericsson.htm

--jalle

Postad 28 August 2006 - 09:51

t0mt3n
  • t0mt3n
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag skaffade mig en K610i för några dagar sedan... men jag har ett problem... samtalen avbryts av någon kryptisk anledning... Jag misstänkte att det var min operatör tele2 (har comviq kompis plus), men jag hade inte detta problem innan jag skaffade k610i... Så min slutsats är att det är något knasigt med min lur... är det nån som känner till detta problem med samtal som avbryts? (och dess lösning också förhoppningsvis)
Tack

Postad 31 August 2006 - 22:52

Wooho
  • Wooho
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Jag skaffade mig en K610i för några dagar sedan... men jag har ett problem... samtalen avbryts av någon kryptisk anledning... Jag misstänkte att det var min operatör tele2 (har comviq kompis plus), men jag hade inte detta problem innan jag skaffade k610i... Så min slutsats är att det är något knasigt med min lur... är det nån som känner till detta problem med samtal som avbryts? (och dess lösning också förhoppningsvis)
Tack

<{POST_SNAPBACK}>

Så du har samma operatör som tidigare, och inga direkta ändringar har gjorts i samband med bytet av telefonen? Kopplar inte samtalen upp överhuvudtaget? Är det så att du har skaffat ett nytt abonnemang/kontantkort kan det vara så att alla tjänster inte blivit aktiverade än. Dock tror jag att problemet är nätrelaterat, alternativt att mjukvaran i telefonen behöver ses över.
Jag kan visserligen inte svara för hur telefonen fungerar med tele2's mjukvara i sig, men generellt sett är K610i en stabil telefon.

Postad 01 September 2006 - 03:25

Unregistered39773f2d
  • Unregistered39773f2d
  • Beroende

• 1210 inlägg
  • 0

Tack

<{POST_SNAPBACK}>

Kan det ha något med 3G täckningen och roamingen mellan 2G och 3G att göra? , för mig (har Telia) så har detta hänt en gång när jag var ute på landet och det växlade hejvilt mellan 2G och 3G lite beroende på var man stod runt stugan där vi bodde.

Postad 13 September 2006 - 20:05

tonpaa
  • tonpaa
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
hej!

undrar om man kan köra denna mobil på ett comviq knock-out GSM abbonemang??

Postad 16 September 2006 - 00:22

Erick
  • Erick
  • Beroende

• 1233 inlägg
  • 0

hej!

undrar om man kan köra denna mobil på ett comviq knock-out GSM abbonemang??

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det är inga problem.

Postad 18 September 2006 - 11:41

kRiLLo
  • kRiLLo
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Vad det är svårt att välja mobil :D

Nu är jag inne på den här lite eftersom den verkar snygg och smidig. Tänkte höra med er nu eftersom jag inte använde 3G utan vanligt simkort. Tror ni att det finns några nacktdelar med det?(förutom att man inte kan använda videosamtal :P )

Hur tycker ni annars att mobilen är?

Postad 18 September 2006 - 22:03

Unregisteredbfbe0593
  • Unregisteredbfbe0593
  • Forumräv

• 679 inlägg
  • 0

Vad det är svårt att välja mobil :D

Nu är jag inne på den här lite eftersom den verkar snygg och smidig. Tänkte höra med er nu eftersom jag inte använde 3G utan vanligt simkort. Tror ni att det finns några nacktdelar med det?(förutom att man inte kan använda videosamtal :P

Hur tycker ni annars att mobilen är?

<{POST_SNAPBACK}>

Då är det väl bara att byta till ett nytt SIM-kort som stöder UMTS?
Du missar videosamtal, den högre hastigheten på datatrafik och troligen får du även sämre täckning. Inte sämre täckning än vad du har nu, men jämfört mot vad du kan få.
Annars finns det inga nackdelar, det är en dualmode mobil GSM/UMTS. Synd att den inte har EDGE bara, då hade den varit übergrym. Men det är en otroligt skön, prisvärd och teknikspäckad mobil ändå!

Postad 18 September 2006 - 22:24

kRiLLo
  • kRiLLo
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
ok. Tack för svaret.

Har beställt mobilen nu :P

Vad är edge och umts för nåt ?

/mvh krillo

Postad 19 September 2006 - 05:26

BlackSmp
  • BlackSmp
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
EDGE = Enhanced Datarates for GSM Evolution (eller något sådant) är snabbare datatrafik för GSM telefoner. Ett (för operatörerna) billigare sätt att bygga ut sitt GSM nät så att det får bättre datakapacitet utan att de behöver skaffa UTMS (=3G)

Jag hade också gärna sett att den hade EDGE men är ganska nöjd i alla fall. Synd bara att den röda ofta är bunden till 3. När jag köpte min så hittade jag ingen olåst någonstans men nu verkar den finnas på några ställen.

--jalle

Postad 19 September 2006 - 11:55

gemeni
  • gemeni
  • Lärjunge

• 375 inlägg
  • 0
Det finns en 610im version av denna, någon som vet skillnaden?

Postad 19 September 2006 - 20:55

BlackSmp
  • BlackSmp
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
im=I-mode

Stort i Japan men verkar ha svårt att slå utanför Japan. Jag har inte exakt koll på vad det är.

610im är tydligen grafitsvart och har en I-mode knapp istället för "short-cut-knappen"

http://www.mobilegaz...im-06x06x16.htm

--Jalle

Postad 20 September 2006 - 09:25

snubbenxx
  • snubbenxx
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Den svarta verkar ju snygg ju. Vill nästan ha en sån i stället. Vad är I-mode för nåt?

Postad 21 September 2006 - 19:02

vasy
  • vasy
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Har precis köpt denna och får lite då och då upp 3G symbolen på telefonen. Är det något man bör ha aktiverat helat tiden, om inte kan man stänga av den. För den används väll inte hela tiden??

Postad 21 September 2006 - 19:15

Unregisteredbfbe0593
  • Unregisteredbfbe0593
  • Forumräv

• 679 inlägg
  • 0

Har precis köpt denna och får lite då och då upp 3G symbolen på telefonen. Är det något man bör ha aktiverat helat tiden, om inte kan man stänga av den. För den används väll inte hela tiden??

<{POST_SNAPBACK}>

Den visar sig när du har UMTS-täckning. Det ska du väl inte stänga av? Varför köpte du annars den mobilen?

Postad 21 September 2006 - 23:31

AtEase
  • AtEase
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Tack

<{POST_SNAPBACK}>

Det är fortfarande så att om man under ett samtal går från 3G till GSM så har näten svårt att hålla kontakten, det är nåt som är gemensamt för alla 3G-när i Sverige skulle jag tro. Det är åtminstone inget telefonspecifikt.

Har du förresten ett 3G-simkort eller inte? Har du ett vanligt simkort och telefonen inställd på både GSM/3G så bryts kontakten så fort det finns 3G-täckning eftersom ett gammalt simkort då inte funkar. Det finns två sätt att åtgärda det, det ena är att ställa in telefonen på Endast GSM (se nedan), det andra sättet är att ringa Comviq och säga att du vill ha ett 3G-simkort, så får du ett nytt kort skickat till dig gratis.

<{POST_SNAPBACK}>

Den symbolen gör samma sak som strecken alltid har gjort, indikerar hur bra täckningen är, med symbolen så är det 3G-täckningen, och utan symbolen GSM-täckningen som avses. Tyvärr innebär ju 3G-täckning avsevärt kortad taltid. Dock kan man mycket enkelt i menyn välja mellan Endast GSM eller GSM/3G. Meny - Inställningar - Kommunikation (fliken längst till höger), sen kommer jag inte ihåg exakt vilken nästa meny var, men under Kommunikation så är det inte särskilt svårt att hitta rätt.

Postad 22 September 2006 - 07:54

Unregisteredbfbe0593
  • Unregisteredbfbe0593
  • Forumräv

• 679 inlägg
  • 0

Det är fortfarande så att om man under ett samtal går från 3G till GSM så har näten svårt att hålla kontakten, det är nåt som är gemensamt för alla 3G-när i Sverige skulle jag tro. Det är åtminstone inget telefonspecifikt.

Det har jag aldrig märkt.

Sen det där med taltid. Varför köper man i så fall en UMTS-mobil? Hajjar ingenting.

Redigerat av Unregisteredbfbe0593, 22 September 2006 - 07:55.

Postad 22 September 2006 - 15:11

fryczek
  • fryczek
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0
Jag köpte den för att med 3g så har jag täckning i sommarstugan. Vet inte hur eller varför jag inte får täckning med gsm men med 3g funkar det klockrent. Så när jag inte är i sommarstugan så stänger jag av 3g för att minska batteriåtgången. Så nu kanske du hajjar att det finns olika anledningar till att ha på 3g eller inte :lol:. Sen är ju telefonen billig och utmärkt som musikmobil med större minne.

Handlar bara om att "to think outside the box" så förstår man de flesta

Redigerat av fryczek, 22 September 2006 - 15:13.

Postad 26 September 2006 - 12:34

Hento82
  • Hento82
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Någon som vet var man kan köpa den röda varianten, förutom hos 3?
Är det någon som har provat att streama musik från telefonen till datorn via bluetooth?

Postad 26 September 2006 - 13:09

C0LD
  • C0LD
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0

Någon som vet var man kan köpa den röda varianten, förutom hos 3?
Är det någon som har provat att streama musik från telefonen till datorn via bluetooth?

<{POST_SNAPBACK}>

Den röda kan du köpa hos www.webhallen.com eller hos www.inwarehouse.se
Köpte själv den röda igår hos webhallen.

Postad 12 October 2006 - 22:05

Sweeper
  • Sweeper
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hallå!
Tänkte bara meddela att det finns ny "firmware" till K610:an. :D
R1ED001

Postad 13 October 2006 - 05:14

BlackSmp
  • BlackSmp
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
tack

Postad 15 October 2006 - 17:55

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

• 931 inlägg
  • 0
Vad innehåller den nya uppdateringen för fixar? Någon som vet?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.