Redigerat av Unregisteredd8f31aef, 18 June 2006 - 20:35.
Postad 11 August 2006 - 11:44
Du får slänga upp fler bilder nu när plasman är inköpt och installerad!
Finns ju.....
Postad 24 September 2006 - 20:20
Hej!
Du undrade vad det var för soffa, jo, det är en Clinton köpt på EM. Mycket skön att sitta/ligga/sova och dricka whiskey i.
Du undrade vad det var för soffa, jo, det är en Clinton köpt på EM. Mycket skön att sitta/ligga/sova och dricka whiskey i.
Postad 24 September 2006 - 20:22
Hej!
Tackar tackar.
Jag får väl ta med mig en väl vald whiskey till EM o pröva den....
Postad 28 September 2006 - 21:17
Snygg uppställning du har! Funderar själv på Audi Pro-lösningen. Subben är passiv om jag förstått det rätt. Tycker du den presterar något muller och dunka dunka.
Mvh Jonas
Mvh Jonas
Postad 30 September 2006 - 17:21
Snygg uppställning du har! Funderar själv på Audi Pro-lösningen. Subben är passiv om jag förstått det rätt. Tycker du den presterar något muller och dunka dunka.
Mvh Jonas
Måste säga att jag är jätte nöjd med den.
Jag köpte den iof sig bara för att ekonomin inte tillät ngt annat för tillfället (hade tänkt flytta in den i sovrummet sen) MEN jag måste säga att jag blev riktigt possitivt övresakad av den.
Bla över kopplingsmöjligheterna (DVD:n redan klar, två analoga och två digitala ingångar).
Kan faktiskt inte hitta något som är direkt dåligt med den. Möjligtvis att du inte kan skjuta ut dvd släden från fjärren, men varför vill man egentligen kunna det?
Basen är som du säger passiv och presterar därefter MEN jag tycker o andra sidan att för o vara passiv och inte speciellt stor så är den fortfarande värd det. Ingen Disco bas men den kan skrämma slag på mina grannar.....
Postad 09 March 2007 - 10:08
Jo tack. Jag har letat efter en 96a ett tag. Har druckit 3st tidigare, för ca 2 år sedan. Då kändes de rätt vanliga, men efter jag smakade på 98an och 96orna började bli ovanliga så har jag letat sedan dess. Därför blev jag överlycklig när jag hitta en i en tysk gränsshop för 950kr XD
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
53 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?