vet inte om dom dratt igång sändningarna eller bara tester så kan ja se/göra nå roligt me denna??
Redigerat av Mikolino, 07 March 2006 - 17:13.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 06 March 2006 - 18:38
kollade runt i kontrollpanelen o såg att idag har ja fått en ny anlutning 30mbit o heter microsoft tv/video anslutning!
vet inte om dom dratt igång sändningarna eller bara tester så kan ja se/göra nå roligt me denna?? Redigerat av Mikolino, 07 March 2006 - 17:13. Postad 08 March 2006 - 08:01
Är det inte an FireWireanslutning du pratar om????
Du har inte kopplat till ett Firewirekort eller firewirepryl? IP-anslutningarna ansluts ju som 10Mbit, 100 Mbit eller 1 Gbit beroende på uppkoppling, Switch eller router. Postad 08 March 2006 - 08:49
Vilka "dom"? Microsoft pysslar väl knappast med TV-distribution (om man bortser från deras testklipp på HDTV samt Technet bulletin eller vad de heter). Posta en skärmdump av kontrollpanelen om du vill ha hjälp. Det här låter så konsigt (att det bara har "dykt upp") i mina öron så jag misstänker att någon bluffar med dig. Postad 08 March 2006 - 16:04
Vilka "dom"? Microsoft pysslar väl knappast med TV-distribution (om man bortser från deras testklipp på HDTV samt Technet bulletin eller vad de heter). Posta en skärmdump av kontrollpanelen om du vill ha hjälp. Det här låter så konsigt (att det bara har "dykt upp") i mina öron så jag misstänker att någon bluffar med dig.
[/quote] Vet att Microsoft fixar runt lite iaf. http://www.microsoft...V_Overview.mspx Jag är intresserad av att få in IPTV i MCE, IOM att vi kommer att få IPTV från Ownit (freetv) om en månad.. Vet inte hur det funkar när man vill spela in och byta kanal med MCE och strömmen kommer tex från nätverkskortet.. mvh /Jonas Postad 08 March 2006 - 17:00
ja idag fanns de inte kvar där.. lagom mystiskt! va ingen firewire ansl. utan synstes som ett vanligt nätverk i kontrollpanelen o överallt..
tog bild o skulle illustrera men har ingenstans o lägga upp de! Postad 02 March 2008 - 21:41
Vet att jag är 2år försent med svaret, men kan inte låta bli
Jag fick detta jag med och sökte på goolge, så fick upp denna tråd och då jag nu hittat svaret kan jag likabra dela med mig... kanske kommer fler som hittar hit som jag och undrar varför inget vet något Svaret är simpelt: den anslutningen skapas ibland, om man kopplar in en usbkamera lr tvkort. http://support.micro...om/kb/303302/sv Tack för mig Redigerat av flamur, 02 March 2008 - 21:42. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |