Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Världens snyggaste Hemmabio Rum

16 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 March 2006 - 02:11

Octopussy
  • Octopussy
  • Veteran

• 1868 inlägg
  • 0
Detta kallar jag Hemmabio

Postad 12 March 2006 - 14:08

cinemax
  • cinemax
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0
Jag undrar hur du plötsligt kom till att tänka på Theo Kalomirakis? :angry:

Postad 13 March 2006 - 09:42

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Kan inte annat än säga att det är fantastiskt arbete de lagt ner på de rummen, men inget jag hade velat ha hemma hos mig, och det har inget med den svenska avundsjukan att göra :P

Postad 13 March 2006 - 14:50

cinemax
  • cinemax
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0

Kan inte annat än säga att det är fantastiskt arbete de lagt ner på de rummen, men inget jag hade velat ha hemma hos mig, och det har inget med den svenska avundsjukan att göra :P

<{POST_SNAPBACK}>

De bygger ju efter dina önskemål och hade säkert kunnat bygga något du gillar också. :D

Postad 13 March 2006 - 16:14

Octopussy
  • Octopussy
  • Veteran

• 1868 inlägg
  • 0

Jag undrar hur du plötsligt kom till att tänka på Theo Kalomirakis? :P

<{POST_SNAPBACK}>

Jag sökte efter lite lyxigare biostolar. Hade inte sett denna sida innan. Men den kanske har varit uppe många gånger innan.

Någon som har köpt hans bok ser att den kostar runt 2000:- på Amazon.

Postad 13 March 2006 - 16:29

cinemax
  • cinemax
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0
Ok, jag skrev lite i en annan tråd om Kalomirakis, trodde det var där du sett det.. :P
Jag har båda hans böcker, helt fantastiska!

Postad 14 March 2006 - 09:33

Lukassvensson
  • Lukassvensson
  • Beroende

• 1201 inlägg
  • 0
Det verkar vara mycket tanke bakom deras idéer. Hade man haft pengar hade man lätt låtit dem fixa ihop ett fint rum.

Postad 14 March 2006 - 23:45

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Kan inte annat än säga att det är fantastiskt arbete de lagt ner på de rummen, men inget jag hade velat ha hemma hos mig, och det har inget med den svenska avundsjukan att göra :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag vill inte vara taskig, men menar du att du skulle tacka nej till att ha ett extra rum med en av dessa hembio:s i, med tanke på hur det ser ut i ditt galleri så måste din smak vara VÄLDIGT annorlunda i så fall! :) :) :rolleyes: :rolleyes:

Postad 17 March 2006 - 21:20

unpoor
  • unpoor
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0

Kan inte annat än säga att det är fantastiskt arbete de lagt ner på de rummen, men inget jag hade velat ha hemma hos mig, och det har inget med den svenska avundsjukan att göra ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag skulle inte heller vilja ha detta hemma, men gärna ett hem där jag "kunde" ha detta.,

Postad 17 March 2006 - 21:36

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Om man skulle ha råd att bygga ett nytt hus så skulle man ju kunna försöka få in något i källaren kanske... men smakar det så kostar det...

//Hylle

Postad 19 March 2006 - 14:40

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0

Kan inte annat än säga att det är fantastiskt arbete de lagt ner på de rummen, men inget jag hade velat ha hemma hos mig, och det har inget med den svenska avundsjukan att göra ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag vill inte vara taskig, men menar du att du skulle tacka nej till att ha ett extra rum med en av dessa hembio:s i, med tanke på hur det ser ut i ditt galleri så måste din smak vara VÄLDIGT annorlunda i så fall! :P B) :lol: B)

<{POST_SNAPBACK}>

Och om man läser ordentligt istället för att vara spydig så ser man att det är en temporär uppställning tills mitt eget rum är färdigt.... :(

Postad 23 March 2006 - 17:57

tega123
  • tega123
  • Lärjunge

• 444 inlägg
  • 0
underbara grejer...

skulle dock tippa på att måste vara mångmiljonär om man ska ha råd med en sådan hembio

Postad 23 March 2006 - 20:47

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Jag vill inte vara taskig, men menar du att du skulle tacka nej till att ha ett extra rum med en av dessa hembio:s i, med tanke på hur det ser ut i ditt galleri så måste din smak vara VÄLDIGT annorlunda i så fall! :angry: <_< :wub: :P

<{POST_SNAPBACK}>

Och om man läser ordentligt istället för att vara spydig så ser man att det är en temporär uppställning tills mitt eget rum är färdigt.... :D

<{POST_SNAPBACK}>

Det var inte så allvarligt menat! <_< :D :D :D

Postad 27 March 2006 - 21:17

Unregistered1ca7c3a4
  • Unregistered1ca7c3a4
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Om jag hade näst intill obegränsat med pengar och utrymme skulle jag vräka på ordentligt (no shit? jag är knappast ensam) men se till att jag hade en akustiskt korrekt rumsmiljö först och främst och låta saker som speglar hit och utsmyckning dit komma i andra hand. Eller för att travestera en gammal statsminister:

gärna hembio, men först en rejäl akustikreglering

Postad 28 March 2006 - 04:47

cinemax
  • cinemax
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0

Om jag hade näst intill obegränsat med pengar och utrymme skulle jag vräka på ordentligt (no shit? jag är knappast ensam) men se till att jag hade en akustiskt korrekt rumsmiljö först och främst och låta saker som speglar hit och utsmyckning dit komma i andra hand. Eller för att travestera en gammal statsminister:

gärna hembio, men först en rejäl akustikreglering

<{POST_SNAPBACK}>

Jag kan garantera dig att Kalomirakis inte struntar i akustikregleringen i sina salonger, det har inget med eventuella utsmyckninar att göra.
Läs hans två böcker så förstår du.

Postad 03 April 2006 - 17:03

speedomac
  • speedomac
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
hehe ser grymt fränt ut.....

Postad 16 March 2007 - 22:02

Octopussy
  • Octopussy
  • Veteran

• 1868 inlägg
  • 0
Vilken var den andra tråden om fantastiska hemmabio salonger har sökt men hittar den inte.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.