Postad 13 March 2006 - 09:42
Postad 13 March 2006 - 14:50
Kan inte annat än säga att det är fantastiskt arbete de lagt ner på de rummen, men inget jag hade velat ha hemma hos mig, och det har inget med den svenska avundsjukan att göra
De bygger ju efter dina önskemål och hade säkert kunnat bygga något du gillar också.
Postad 13 March 2006 - 16:14
Jag undrar hur du plötsligt kom till att tänka på Theo Kalomirakis?
Jag sökte efter lite lyxigare biostolar. Hade inte sett denna sida innan. Men den kanske har varit uppe många gånger innan.
Någon som har köpt hans bok ser att den kostar runt 2000:- på Amazon.
Postad 13 March 2006 - 16:29
Jag har båda hans böcker, helt fantastiska!
Postad 14 March 2006 - 09:33
Postad 14 March 2006 - 23:45
Kan inte annat än säga att det är fantastiskt arbete de lagt ner på de rummen, men inget jag hade velat ha hemma hos mig, och det har inget med den svenska avundsjukan att göra
Jag vill inte vara taskig, men menar du att du skulle tacka nej till att ha ett extra rum med en av dessa hembio:s i, med tanke på hur det ser ut i ditt galleri så måste din smak vara VÄLDIGT annorlunda i så fall!
Postad 17 March 2006 - 21:20
Jag skulle inte heller vilja ha detta hemma, men gärna ett hem där jag "kunde" ha detta.,
Postad 17 March 2006 - 21:36
//Hylle
Postad 19 March 2006 - 14:40
Jag vill inte vara taskig, men menar du att du skulle tacka nej till att ha ett extra rum med en av dessa hembio:s i, med tanke på hur det ser ut i ditt galleri så måste din smak vara VÄLDIGT annorlunda i så fall!![]()
![]()
![]()
Och om man läser ordentligt istället för att vara spydig så ser man att det är en temporär uppställning tills mitt eget rum är färdigt....
Postad 23 March 2006 - 17:57
skulle dock tippa på att måste vara mångmiljonär om man ska ha råd med en sådan hembio
Postad 23 March 2006 - 20:47
Jag vill inte vara taskig, men menar du att du skulle tacka nej till att ha ett extra rum med en av dessa hembio:s i, med tanke på hur det ser ut i ditt galleri så måste din smak vara VÄLDIGT annorlunda i så fall!![]()
![]()
![]()
Och om man läser ordentligt istället för att vara spydig så ser man att det är en temporär uppställning tills mitt eget rum är färdigt....
Det var inte så allvarligt menat!
Postad 27 March 2006 - 21:17
gärna hembio, men först en rejäl akustikreglering
Postad 28 March 2006 - 04:47
Om jag hade näst intill obegränsat med pengar och utrymme skulle jag vräka på ordentligt (no shit? jag är knappast ensam) men se till att jag hade en akustiskt korrekt rumsmiljö först och främst och låta saker som speglar hit och utsmyckning dit komma i andra hand. Eller för att travestera en gammal statsminister:
gärna hembio, men först en rejäl akustikreglering
Jag kan garantera dig att Kalomirakis inte struntar i akustikregleringen i sina salonger, det har inget med eventuella utsmyckninar att göra.
Läs hans två böcker så förstår du.
Postad 16 March 2007 - 22:02
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 bilder
640 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?