Postad 23 March 2006 - 12:18
Behöver tipps o råd inför bärbardator köp. För pengarna, dvs cca 15.000, vad skall man välja...Asus eller HP?....Tack på förhand till alla som vill hjälpa till...sååå....STORT TACK!
Postad 23 March 2006 - 23:10
För det första, detta räknar jag till en "Allmän datorfråga" <- för sådana har vi ett specifikt forum (Ett subforum till "HTPC"). (Gissar på att tråden kommer att flyttas dit)
För det andra. Om du vill få några vettiga svar på en sådan här fråga så bör du åtminstånne sätta upp en liten kravspec samt förklarar huvudsakliga användningsområdet för maskinen.
//Loofy
För det andra. Om du vill få några vettiga svar på en sådan här fråga så bör du åtminstånne sätta upp en liten kravspec samt förklarar huvudsakliga användningsområdet för maskinen.
//Loofy
Postad 26 March 2006 - 17:56
för femton tusen så får du en dell inspiron 9400 med en 1,8 dual core processor, 1024mb internminne, 80 gig hdd och ett 256 mb ati x1400.
det tycker jag låter prisvärt iaf?
varför vill du bara ha hp lr asus?
edit: såg nu att det var ett erbjudande som gick ut i tisdags (när jag kollade på det) som gjorde att det blev 4000 kr billigare (plus antingen trådlöst tangentbord plus mus lr en fin bärväska). sådå var det inget att tipsa om
det tycker jag låter prisvärt iaf?
vad skall man välja...Asus eller HP?
varför vill du bara ha hp lr asus?
edit: såg nu att det var ett erbjudande som gick ut i tisdags (när jag kollade på det) som gjorde att det blev 4000 kr billigare (plus antingen trådlöst tangentbord plus mus lr en fin bärväska). sådå var det inget att tipsa om
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 filmer
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?