Postad 31 July 2007 - 18:00
har ditt försteg "pass through" eller hur löser du classic och yamahn var för sig eller?
Postad 31 July 2007 - 18:04
Jag har kopplat ihop dom precis som man brukar göra med en stereoförstärkare. Dvs från Yamahans preout och sedan in i försteget.
Postad 16 August 2007 - 17:41
Tjena! Kan inte kommentera just nu. Men grymt rum du har! Riktigt nice!
Stenplattorna, har du skurit dem till exakta mått, elr hade du bara tur att dem fanns som du ville ha det? ;P
Stenplattorna, har du skurit dem till exakta mått, elr hade du bara tur att dem fanns som du ville ha det? ;P
Postad 16 August 2007 - 18:04
Hejsan
Man tackar man tackar!
Nej stenplattorna är inte tillskurna utan jag hade turen att hitta plattor med exakta mått.
Man tackar man tackar!
Nej stenplattorna är inte tillskurna utan jag hade turen att hitta plattor med exakta mått.
Postad 18 August 2007 - 07:29
tack desamma för betyget;) jo de känns som de skulle varit en idè men ja vet inte hur ja ska möblera om
du btw får man låna din idè , de dära med skyltarna?;D
Postad 18 August 2007 - 10:46
Varsågod.
Ja de kan vara lite klurigt att få till det bra. Beror ju på hur rummet ser ut osv.
Haha självklart får du göra det.
Har ju själv snott iden. Finns ett företag om gör sånna skyltar.
Ja de kan vara lite klurigt att få till det bra. Beror ju på hur rummet ser ut osv.
Haha självklart får du göra det.
Postad 25 August 2007 - 11:54
Du har verkligen fått till det fint, man önskar att man visste hur man skulle få till de sådärbra
Har börjat med att "skissa" lite men det är lite klurigt eftersom jag dels inte är så händig och har lite för mycket prylar xD
Har börjat med att "skissa" lite men det är lite klurigt eftersom jag dels inte är så händig och har lite för mycket prylar xD
Postad 25 November 2007 - 21:43
Tjena! Beställde du stenplattorna på internet, eller vad hittade du sådana med exakta mått?
Postad 13 October 2008 - 06:36
Har alltid tyckt ditt galleri skulle behövt en snygg tv
Bestämt dig för märke/modell än?
Tack för de softa orden, är helt säker på att ditt rum kommer bli hur snyggt som helst efter uppdateringen.
Mvh
Johan
Tack för de softa orden, är helt säker på att ditt rum kommer bli hur snyggt som helst efter uppdateringen.
Mvh
Johan
Postad 22 April 2009 - 16:50
Grymt najs rum du har Lurvas!
Well I thank you..
Är bara en matta och nya högtalare som saknas känner jag..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
17 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?