Funderar på att skaffa mig en eller ett par Bass Shakers, sådana som Ljudia säljer (http://www.ljudia.se...e.cgi?id=930327 &cart_id=) och montera under min tresits soffa för att få lite gung i den.
Men jag vet inte exakt vad jag ska ha för att driva dom. Nu har jag en Harman/Kardon (AVR2500 tror jag att det är, sitter på jobbet nu...) som jag har kopplat mitt hemmabiosystem på, inkl subwoofern. Och som jag fattat det så är det ingen bra idé att koppla den till samma utgång på HK:n som subben sitter (mha Y-kabel), nån som kan förklara varför, vad blir det för nackdelar?
På subbasen hemma så finns det ju även så att man kan koppla in högtalare...kan man inte använda dom eller? Jag är skitkass på det här med Watt och Ohm och allt sånt...
Så, vad jag skulle önska få förklarat är antingen exakt vilken förstärkare/slutsteg (märke modell) jag ska köpa (kraven är att det inte kostar stora pengar (max 1000:-) och att den helst är liten så man enkelt kan gömma undan den) eller om man kan på nåt sätt koppla in dom till det befintliga som jag har nu...
Letat runt här på forumet men inte hittat några exakta svar...och de svar som varit närmast har ofta varit mumbojumbo om sånt som jag inte förstår mig på
Sökningen pågår
Avancerad sökning
25 bilder
81 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?