Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tele2vision Digital TV Box

2306 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 October 2012 - 14:44

optimizer
  • optimizer
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

En vanlig Conax CA modul för CI och INTE den för CI+ för HD kanaler som finns för Comhem för den kommer inte fungera.

Om man ska satsa på en cardsplitter sen, det kanske är en dum fråga, men måste man ha en ca-modul då i varje tv?

Redigerat av optimizer, 07 October 2012 - 15:18.

Postad 07 October 2012 - 15:23

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Du måste ju självklart ha en CA modul att stoppa korten i oavsett.
CA modulen är ju till för att koda av kanalerna och kortet innehåller informationen vad du ska kunna se på.
För mer information hur det funkar osv får du googla eller söka här då jag inte vill gå längre än så i ämnet.

Redigerat av Leatherface, 07 October 2012 - 15:28.

Postad 07 October 2012 - 16:29

optimizer
  • optimizer
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Du måste ju självklart ha en CA modul att stoppa korten i oavsett.
CA modulen är ju till för att koda av kanalerna och kortet innehåller informationen vad du ska kunna se på.
För mer information hur det funkar osv får du googla eller söka här då jag inte vill gå längre än så i ämnet.

tackar för hjälpen! moduler är beställda

Postad 07 November 2012 - 16:33

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Är det någon av er som hakade på erbjudandet om gratis tillgång till Viasat under oktober och fortfarande har det kvar efter att ha avbeställt det i tid?

Vi kan fortfarande se kanalerna trots att jag avbeställde det så fort mailet med förfrågan kom. Det ska bli spännande att se hur nästa räkning ser ut! :P Det känns bra att jag gjorde skärmdumpar under avbokningen! :rolleyes:

Postad 07 November 2012 - 17:11

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Det finns 2 nycklar för entitlements som bestämmer vad man ska kunna se på kortet.
Vid månadsskifte får man en ny nyckel för dom kanaler man ska kunna se och då har man nyckel för den månad som var och nyckeln för nuvarande månad. Det brukar dröja ett tag in på månaden innan dom gamla nycklarna slutar att fungera så därför har du fortfarande bild sålänge gamla nyckeln fungerar.

Postad 07 November 2012 - 17:20

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0
Det är samma här.
Du behöver inte vara orolig för att få något faktura. Viasat har ägnat sig åt negativ avtalsbindning och jag har anmält fallet till fairshopping. Det enda du har godkänt är "en provmånad utan vidare åtagande" och de har inte rätt att förlänga utan att man aktivt anger detta.
Jag har dock precis som dig avanmält mig för att slippa krångel.

Postad 07 November 2012 - 17:37

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Det låter ju bra, tack för infon! Man vet ju aldrig med de här TV-bolagen...de kör lite för ofta med fult spel för att man ska känna sig helt trygg med den här typen av erbjudanden.

Postad 07 November 2012 - 17:42

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0
Visserligen du kanske får en faktura, men den kan du bestrida. Jag ringde visat för säkerhets skull och jag är inte kund. Det är Tele2 som inte har stängt av.
Mig spelar det inte så stor roll. Jag tittade på en halv film under hela månaden. Otroligt dåligt utbud.

Postad 07 November 2012 - 18:00

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Håller helt med, utbudet var kass! Dock var det bra att testa, för sambon har snackat tidigare om att vi kanske skulle utöka med några filmkanaler. Nu fick vi se att vi inte har tid, eller åtminstone inte tar oss tid, att titta på filmer i så hög utsträckning att det motiverar abonnemang.

Postad 07 November 2012 - 18:02

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Läs post #2255 igen så ser ni varför.

Postad 07 November 2012 - 18:11

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Jodå, jag både läste och förstod ditt inlägg Leatherface. Tacket för informationen var också mest riktad till dig.

Postad 11 December 2012 - 18:48

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Nu verkar min Humaxbox vara på väg att säga upp sig. Jag får konstanta digitalstörningar när jag tittar på TV, bilden pixlar sig och ljudet hackar. Program som spelats in innan störningarna uppkom spelas upp felfritt så det måste vara något med antennsignalen.

HD-boxen uppvisar inga störningar vilket indikerar att det är något i Humaxen som felar. Jag har testat att köra rak signal med en annan antennkabel från uttaget samt att köra via scart till TVn istället för via receivern utan någon förbättring.

Då jag uteslutit alla självklara felkällor misstänker jag att felet ligger i Humaxens signalmottagare.

Är det någon som haft liknande problem? Finns det något man kan göra för att åtgärda felet? Och snälla, skriv inte att jag ska köpa en annan box...

Mvh
Fred

Postad 11 December 2012 - 19:02

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Går ju inte utesluta att signalen i själva uttaget blivit svagare och att Humax boxen är känsligare för dålig signal och därför blir störningar.
Men annars är det antingen tunern eller möjligen själva nätdelen.
Går säkert och fixa men frågan är om det är värt det.

Postad 17 December 2012 - 20:38

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Det verkar som att du hade rätt angående signalen Leatherface. I dag låg alla kanaler nere några timmar och jag tänkte då att lokala leverantören kanske höll på att fixa något. När kanalerna kom tillbaka kopplade jag in Humax-boxen igen och alla störningar verkar vara borta!

Nu känner man verkligen hur pass mycket bättre Humax-boxen är när det gäller handhavande jämfört med den nya HD-boxen. Det är som en dröm att hantera inspelningar, navigera sig runt bland funktionerna etc.

När jag hade isär Humaxboxen (och nu när den visat sig fungera som vanligt) blev jag väldigt sugen på att se ifall det går att byta ut hårddisken till en större. Det går ju ganska fort att fylla den befintliga på 160 G (?) så en 1 TB-disk skulle ju vara mumma!

Det verkar inte finnas någon info om detta på forumet, eller någon annanstans, så jag får experimentera på egen hand. Hårddisken är ju en helt normal 3,5"-disk så det borde ju inte vara något större problem att sätta i en med större kapacitet bara man får till partitioneringen.

Postad 17 December 2012 - 20:52

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0
Jag hade samma problem, men då både på Humaxen, nya HD-boxen och inbyggda tunern i TVn.
Ringde kundtjänst som drog sin checklista.
-Tele2:Ta ut kortet
- Jag: Men, det är ju samma fel på alla boxarna?
-Tele2: Starta om boxen
-Jag: Menar du att samtliga mina boxar har hängt sig?
Gjorde ändå som han sa för att slippa bråka
Frågade sedan om han kanske var intresserad av att veta att jag har 40% signalstyrka och 100% kvalite eller liknande?
-Tele2: Vänta så ska jag felsöka lite till.....5 min
-Tele2: Okey, då får vi göra fabriksåterställning
- Jag: NEJ!!! (Följt av lång utläggning med skarp ton att han är helt fel ut.

Dock blev jag otroligt imponerad över en sak med denna supportperson:
Trots att jag blev märkbart irriterade så höll han sig hela tiden superlugn och var trevlig :)

Sedan så sprids det massa gnäll på den nya HD-boxen som om det vore absoluta sanningar.
Vissa personer här verkar hata nya boxen, själv älskar jag den och skulle aldrig falla mig in att byta tillbaka till Humaxens dåliga bild.
Vad var och en tycker är väldigt subjektivt och upp till var och en.

Redigerat av e3henri, 17 December 2012 - 20:53.

Postad 17 December 2012 - 21:01

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Visst bor du också i Sollentuna e3henri? I så fall var det med all säkerhet Sollentuna Energi som hade problem.

Jag tror att flera av Tele2s kundtjänst folk är rejält luttrade när det gäller irriterade kunder...men ändå snyggt av honom att hålla sig lugn!

Jag är helt enig med dig när det gäller bilden på HD-boxen. Även gränssnittet är otroligt mycket snyggare/modernare...men jag kommer inte alls överens med funktionerna...och då har jag ändå kört med nya boxen en hel del nu, inte minst de senaste dagarna. Jag startade ju utvecklingstråden för HD-boxen och där framkom en hel del brister som kunde ha ordnats av utvecklarna. Dock är den tråden död nu och uppdateringarna har upphört så tyvärr tror jag att HD-boxen bara blir en parentes i raden av Tele2-boxar.

Postad 20 December 2012 - 10:00

mr_Tony
  • mr_Tony
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0
Jag har den första modellen av "den nya" hd-boxen. När jag fick den för ca 1 år sedan så kunde jag spela in två kanaler och titta på en tredje. Helt underbart! Men för en vecka sedan så upptäckte jag att det bara gick att spela in en kanal samtidigt som man tittade på en annan. Efter ytterligare en eller två dagar så kunde jag bara byta kanal två knapptryck ifrån den kanal jag spelade in. Tex spelade jag in TV6 så kunde jag samtidigt titta på tv4, kanal5, 7an eller 8an.
Gjorde en ominstallation av boxen och nu funkar den som den ska igen.
Nån mer som upplevt detta?

Jag är rätt så nöjd med denna box.

/Tony

Postad 04 February 2013 - 21:50

proban
  • proban
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Tele2 TV är på väg att säljas:

http://www.idg.se/2....-kabel-tv-bolag

Postad 04 February 2013 - 22:04

Flintstone
  • Flintstone
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Det kan ju bara vara goda nyheter!

Postad 04 February 2013 - 22:45

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Det kommer också innebära pairing på HD kanalerna tyvärr så det innebär mindre HD kanaler än dom fåtal man redan har då om man vill köra andra boxar.
MTG och Tele2 tillhör ju iofs samma koncern så kanske inte blir så stora skillnaden om dom köper upp.

Redigerat av Leatherface, 04 February 2013 - 23:55.

Postad 26 February 2013 - 10:19

Pjanoo
  • Pjanoo
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Tele2:s Facebook:

"Det på gång en On Demand-box så håll koll på hemsidan om det skulle vara intressant."

Postad 26 February 2013 - 10:52

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Känns rätt ointressant för min del.
Jag vill ha fler HD kanaler och speciellt dom jag redan betalar för som t.ex CMore.

Redigerat av Leatherface, 26 February 2013 - 10:52.

Postad 26 February 2013 - 19:26

Robbis76
  • Robbis76
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Skrev en fråga om hd-kanaler till t2 å fick svar.

Ett större utbud utav Hd kanaler är på ingång till Tele2s utbud, vi har ej någon information om vilket datum det kommer ske. Dock beräknas det vara klart till sommaren 2013. Mer information kommer komma på vår hemsida under våren så jag ber er hålla utkik.

Postad 26 February 2013 - 23:38

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
De sa dom ju förra våren med och det kom nån enstaka ny kanal.
Men jag hoppas det blir av den här gången för annars ser jag ingen framtid för Tele2 eller den som nu köper upp kabeltv delen.

Redigerat av Leatherface, 26 February 2013 - 23:39.

Postad 22 May 2013 - 12:23

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Fortfarande inget nytt ang. fler HD kanaler?
Helt sanslöst hur illa dom skött detta och hur dom pratat om att utöka HD utbudet i snart 4 år och fortfarande har inget hänt..så sjukt trött på Fele2 just nu.

Händer inget över sommaren kommer jag nog skaffa Canal Digital till hösten, får ju idag ett mixpaket med 8 kanaler i hyran betalt men känns faktiskt värt dom pengarna för CD om man kan få ett HD utbud värt namnet.

Postad 22 May 2013 - 17:26

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Ja Canal Digital och komplettera kanaler som saknas där med Mix 8 kan ju vara en bra ide.

Postad 13 November 2013 - 18:28

Bladus
  • Bladus
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Någon som vet om tele2 kommer lansera Viasat HD innan OS börjar ??? eller blir man tvungen att se på någon jävla skit SD kanal!!!

Postad 14 November 2013 - 22:54

ndjr
  • ndjr
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Någon som vet om tele2 kommer lansera Viasat HD innan OS börjar ??? eller blir man tvungen att se på någon jävla skit SD kanal!!!

Min fråga till tele2 om viasat HD kommer innan OS fick detta svar...

Hej!

Tele2 har nu lanserat sin TV platform även i LAN-näten, i och med det kommer vi ha stora möjligheter till att utveckla vårt HD-TV utbud då vi i de näten inte längre har samma begränsningar som vi haft tidigare. Vissa av Kabel-TV nät är redan utbyggda för att klara högre kapaciteter och vissa kommer att byggas ut under det närmast året. Vi kan inte lova några exakta tidpunkter ännu, men att addera ytterligare HD kanaler till så många som möjligt av våra TV kunder är en prioritet under 2013 & 2014.

Vi kan heller inte lova om det avser Viasats kanaler och ber dig vänligen att hålla utkik på våran hemsida www.tele2.se där det kommer att framgå vilka kanaler det avser när det blir aktuellt.

Hälsningar

Andrea Gran
3Play Kundservice
Tele2 Sverige AB

Med andra ord NEJ!!!!

Postad 23 November 2013 - 03:00

Pjanoo
  • Pjanoo
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Ena dagen försäljning, nu säger Tele2 kundtjänst "Förhandlingarna ligger inte nere, vi jobbar för att få fram ett HD utbud!" vet inte vad man skall tro längre. Måste förhandlat (som sagt) i flera år nu...

Postad 23 November 2013 - 16:23

SS_454
  • SS_454
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Enda försäljning som Tele2 kommer göra att de säljer allt till Telenor och Bredbandsbolaget Och om konkurrensverket säger jag nu under november -december 2013 som det står i brevet som Tele2 skicka ut till fastighetsägare i oktober så kanske det är Bredbandsbolaget som har hand om OS- sändningen i februari.

Postad 30 December 2013 - 09:34

Bladus
  • Bladus
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Vad är Viasat 14 HD för kanal ? kommer OS att sändas där ? någon som får in den?

Postad 30 December 2013 - 15:47

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Är väl mer gamla OS händelser och reportage och såna saker.

Postad 03 March 2014 - 15:55

SS_454
  • SS_454
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Fick brev idag från Telenor att den 19dec 2013 godkände konkurrensverket affären mellan Tele2 och Telenor. Och tydligen tog Telenor över verksamheten den 2jan 2014. Skall bli intressant vad som händer under året då. Någon som sitter på mer info?

Postad 04 March 2014 - 01:59

Pjanoo
  • Pjanoo
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Fick brev idag från Telenor att den 19dec 2013 godkände konkurrensverket affären mellan Tele2 och Telenor. Och tydligen tog Telenor över verksamheten den 2jan 2014. Skall bli intressant vad som händer under året då. Någon som sitter på mer info?

Nja från en blogg står det såhär:
(Sen om det ändrats på vägen vet nog ingen i nuläget.)

"Man kan fortfarande teckna Tele2 TV-abonnemang och det kommer fungera precis som vanligt enligt ett uttalande från Tele2.
Tidigare kunder kommer inte beröras av ändringar, samt att fler kanaler kan vara på väg."

Tele2 Kundtjänst kommenterar:

Kommer Tele2 TV säljas ut till Bredbandsbolaget ?

"- Ja det stämmer. Planerna ligger på det, det är inget som är bestämt i nuläget och mer information kring detta kommer att komma per brev."

Kommer kanalpaketen finnas kvar eller kommer allt gå över till Bredbandsbolagets kanalpaket ?

"- Ditt utbud kommer inte förändras med detta. Bredbandsbolaget kan dock komma att ändra detta själva i framtiden men då kommer det att komma ut information gällande det per brev."

Ligger förhandlingarna av HD-kanaler nere ?

"Förhandlingarna ligger inte nere, vi jobbar för att få fram ett HD utbud!"

Källa: http://tele2tv.blogs...ndsbolaget.html

Redigerat av Pjanoo, 04 March 2014 - 02:02.

Postad 18 May 2014 - 14:41

Pjanoo
  • Pjanoo
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Nu skriver Bredbandsbolaget om uppköpet av Tele2 på hemsidan:

http://www.bredbands.../valkommen.html

Postad 18 December 2014 - 10:27

ndjr
  • ndjr
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Säg bye bye till din gamla kabelTV mottagare, nu ska bredbandsbolaget ta bort tele2`s TV kabel nät och införa bredbands TV

Bara att slänga bort dom dubbla c-tuner hårdiskinspelarna på soptippen

Postad 18 December 2014 - 11:40

EddieCarlström
  • EddieCarlström
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Säg bye bye till din gamla kabelTV mottagare, nu ska bredbandsbolaget ta bort tele2`s TV kabel nät och införa bredbands TV

Bara att slänga bort dom dubbla c-tuner hårdiskinspelarna på soptippen

Jaså, det blir så? Gillar inte alls uppköpet. Tror aldrig jag kommer undan med kanal 1-11, några andra kanaler plus Cmore för 99kr månan hos BBB.
Har kollat lite på deras priser, och inte ens grundutbudet kostar 99 kr.

Även bredbandet kommer bli så sjukt mycket dyrare. Har idag 25/9 och betalar 259kr. Usch känner mig gammal nu, men jag gillar inte förändringar!

Postad 19 December 2014 - 14:02

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1928 inlägg
  • 0
Har för att det står något om detta, fast lite otydligt, i informationsbladet man fick:

"För fastigheter som är anslutna genom kabel-tv-nätverk ingår även 4 extra kanaler (viasat history + 3 till)"

Så om jag fattar det rätt så behåller jag min tv-box.

//Lorryquai

Postad 20 December 2014 - 00:34

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Om man ska se nåt positivt med bytet så är det väl att BBB har några fler HD kanaler att erbjuda än Tele2 som hade typ sämsta HD utbudet nånsin. Dock kan det ju fortfarande bli mycket bättre.

Postad 20 December 2014 - 10:04

ndjr
  • ndjr
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Finns det någon bra hårdiskbox typ miraclebox eller dreambox med 2-3 IP tuners ?

Postad 28 January 2015 - 16:03

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1928 inlägg
  • 0
Då var bytet genomfört och vips så är man BBB-kund igen. :wacko:

//Lorryquai

Postad 31 January 2015 - 13:42

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Där jag bor sker bytet från Tele2 till BBB den 25 mars och när jag pratade med Tele2 kundtjänst igår sa dom att kunder med äldre boxar kommer att få dessa utbytta mot nya utan nån extra kostnad (förmodar jag).

Postad 26 February 2015 - 12:29

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Finns det någon bra hårdiskbox typ miraclebox eller dreambox med 2-3 IP tuners ?

Man behöver inga tuners för IPTV utan det räcker med stöd i mjukvaran.

Det går iofs redan ta emot IPTV streams men inte kodade kanaler på nåt sätt vad jag vet.

Postad 27 March 2015 - 13:47

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0

Väntar på min nya box från BBB och har därför ingen användning för min Humax CXHD-5000C Tele2 box längre och undrar därför om jag kan sälja vidare den till ComHem kunder t.ex? Eller är den låst till Tele2 på nåt vis?

Postad 06 April 2015 - 09:21

Unregistered33b3a508
  • Unregistered33b3a508
  • Forumräv

• 780 inlägg
  • 0

Tele2/Bredbandsbolaget
Har precis flyttat till en lägenhet med kabel-TV.
Har en Panasonic TX-P50VT30y med inbyggt CI-uttag.
Enligt anvisning har Finland valts som land (bor i Stockholm).
Har ett paket T-1 med 19 kanaler som fungerar.
Har dessutom beställt ett C-More paket vilket inte vill fungera.
Provat kortet i en Humax box, men i denne fick jag ingen bild alls.
Emotser tacksamt förslag.

Postad 21 April 2015 - 23:12

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Det ska vara samma kryptering som Tele2 kört med så det ska fungera med en vanlig CI CA modul (Ej CI+).

Vad säger Entitlements då? Du kanske inte fått uppdateringarna som krävs för att öppna upp CMore?

Borde heller inte vara något problem med Humax boxen.

Redigerat av Leatherface, 21 April 2015 - 23:15.

Postad 22 April 2015 - 07:25

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1065 inlägg
  • 0
Jag har Tele2 i min lägenhet och har inget abonnemang. Igår sa tvn att det kommit nya kanaler och ville göra en ny kanalsökning. Nu kan jag inte se SVT HD och kanal 6. Någon mer som känner igen detta?

Postad 22 April 2015 - 12:25

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Tror du måste ha kort för att kunna se SVTs HD kanaler och TV6 hos Bredbandsbolaget.

Tror helt enkelt det är det som hänt att dom gjort bytet till Bredbandsbolaget.

Redigerat av Leatherface, 22 April 2015 - 12:26.

Postad 22 April 2015 - 14:32

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Har också frågat Bredbandsbolaget om dom saknade kanalerna som finns hos Tele2 nu och fick som bara svar att det är inget dom kan svara på om och när dom kommer ta in dom.

Så om ni saknar några kanaler som finns hos Tele2 så tycker jag ni kan ta kontakt med Bredbandsbolaget att ni är intresserad av dom.

Postad 27 April 2015 - 09:59

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1065 inlägg
  • 0

Tror du måste ha kort för att kunna se SVTs HD kanaler och TV6 hos Bredbandsbolaget.
Tror helt enkelt det är det som hänt att dom gjort bytet till Bredbandsbolaget.

Jo, det verkar logiskt. Dålig stil att ge sig på SVT tycker jag, jag betalar ju ändå Tv-licens för dom och förväntar mig att de ska fungera fullt ut.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.