MEN nu är det så att jag håller på att bygga en htpc (och server i samma)... och i mitt chassi (en gammal rotelförstärkare mohahahahaha) får det bara plats 60mmfläktar.
Vad ska jag nu välja för några då? Om jag köper 3st fläktar tänkte jag och kör 2st på utblås och en på inblås och då kan jag dra ner hastigheten på dessa eller?
Det är inga direkt monsterprylar som ska sitta i... En klockad xp2600+ (för lite hdtv), 512sticka, 80gb spinpoint (håller hela musiksamlingen), ett skräpmoderkort, creative audigy2 med extern interface (platinum ex2) och slutligen ett fx5200kort (256mb).
... Förlsag på hur jag ska konfigga fläktarna vore skitfint... typ vilka som ska blåsa ut och vilka in och kanske främst VILKA fläktar som jag ska ha...
OBS: Det går tyvärr inte att göra några hål på andra ställen än på baksidan... då jag har smått fingrarna mitt i handen ^^... så baksidan är det enda jag är beredd att offra...
JO EN SAK TILL:
Hela baksidan (där fläktarna sitter) ska vara klädd i ett finmaskigt metallnät så att lite mer cirkulation kommer ju därifrån också...
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
9 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?