Jag har en längre tid gått och suktat efter att totalt göra om hela mitt vardagsrum som för tillfället ser ut som ett dåligt ihopplock av det billigaste på Ikea. Jag har surfat runt en hel del bland gallerierna som ni medlemmar har här på siten, och är grymt imponerad över hur ruggigt snyggt inrett många har, så jag tänkte att om någon av er har tid och lust att sätta kreativiteten till bruk och hjälpa mig hitta på en inredning, så vore ju det klockrent!
Helt på eget bevåg, mest en kul grejj om folk vill komma med idéer!
Okej, vardagsrummet: för tillfället ljus tapet med något tant-mönster på, ljus parkett och vitt tak (typ tre meter från golv till tak).
Det enda som finns som "krav" är att soffan är kvar (Ekeskog från Ikea), och att jag har någonstans att ställa två gitarrer plus stärkare.
Jag har planerat att köpa en Panasonic TH-42PV60 för att ersätta min kassa CRT från 80-talet.
Medlemsgallerier som gör mig extra svettig är i stil med: K Soze, -heinrich-, Duratec och Jaegarolle (galet snyggt med backlighten)
Så det är rubb och stubb som gäller, från färg på väggarna till taklampor och bord... tips på individuella delar, eller genomgång av hela kittet, ALLTING UPPSKATTAS!
Vad gäller budget så är den inte lika viktig som bra idéer! Kanske inte kommer köpa ett soffbord för 20 lakan, men är det en bra idé som kostar lite så finns det säkert billigare alternativ att hitta, så kör på!
Jag gjorde en sketchup av rummet så ni kan se hur det är upplagt
EDIT: sketchup filen hittas här

Som sagt, alla svar, idéer, tankar och så vidare uppskattas!
Go wild!
Redigerat av majkel, 04 May 2006 - 08:31.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?