Jag siktar på att måla om det då jag aldrig hittar några roliga tapeter och dessutom inte är så sugen på att riva ner de som sitter där.
Uppgiften...
Som en kul grej tänkte jag, varför inte få lite åsikter utifrån, varpå jag kom på denna idéen.
Jag tänker helt enkelt låta ER här på forumet "måla" mina väggar - På sätt och vis.
Ta en titt på bilderna, ladda ner sketchup-filen, måla ett bidrag och posta det som svar här i tråden.
OM jag väljer en design härifrån eller iallafall inspireras av någon så kommer jag skicka en trisslott till personen i fråga.
Så börja måla/rita, använd bilderna här, sketchup-filen jag bifogar eller gör något helt eget.
Frågor, synpunkter osv.? Posta dem här eller via PM.
Jag hoppas att ni inte tycker att det är en helt värdelös idé och att jag får lite schysta förslag.
Rummet:
Rummet i fråga är 560x360cm stort, dock måste jag dela det i två delar då jag har behov av en arbetsplats/förvaring. Tapeterna som sitter där är strukturtapeter, lite puts-struktur men det skall inte vara några problem att maskera av för mönster. Önskemålet är enkla mönster och gärna lite "kalla" färger.
Bilder:
Här ser ni rummet med lite möbler, mest för att ni ska se hur det kommer vara uppdelat, i "övre" högra hörnet kommer det stå ett skrivbord.

Här följer 2 st. bilder ur olika vinklar:

Bifogar även en Sketchup-fil om ni skulle vilja färglägga där
Bifogad fil(er)
Redigerat av mr.keyser, 26 June 2006 - 09:27.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
945 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?