Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hembiobutikens egna tab-tensionduk

94 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 17 July 2006 - 13:14

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0
Hittade den här duken på hembiobutiken

Hembiobutikens tab-tensionduk

För er som inte orkar klicka ;)

"Ny eldriven kvalitetsduk från Zonic med tab-tension system vilket innebär att duken automatiskt sträcks ut i alla riktningar när den rullas ner, och på så vis blir helt slät. Detta är med andra ord den ultimata duken då man vill ha en duk lika platt och slät som en ramspänd men samtidigt vill kunna rulla upp den.

Duken levereras komplett med väggfäste och fjärrkontroll (RF) samt väggdosa för bekväm manövrering. Alla storlekar har 45cm black drop på ovansidan som kan justeras (justerbart ändläge) samt 5cm svart ram på sidor och undertill. Justerbar förspänning. Alla storlekar kan levereras med svart eller vit kassett (se tabell, kassettens färg är angiven direkt efter storleken). Angivna mått för dessa dukar är bildytan, ej själva kassettens bredd. "

Priser från 6.495:- för 84" 16:9.

Någon som sett den eller rent av har den hemma???

MvH / Andreas

Postad 17 July 2006 - 23:08

Unregistered47efd78c
  • Unregistered47efd78c
  • Veteran

• 1554 inlägg
  • 0
Ja, det är inte en hembiobutiken-duk vi har haft den för test länge men inte hunnit göra en ordentlig utvärdering. Den importeras av Zonicsupplies enligt specifikationer från handlare i Sverige.

Ska få en ny version av den i augusti och ska göra en ordentlig test innan vi börjar sälja den.

Postad 18 July 2006 - 19:49

Unregistered5480a0bb
  • Unregistered5480a0bb
  • Forumräv

• 886 inlägg
  • 0
Ahh....ok

På HBB's hemsida benämns den hbb tab-tension, därav mitt antagande at det var deras egna duk. My bad!

Återkom gärna med intryck så snart möjligt.

MvH / Andreas

Postad 18 August 2006 - 12:00

Nexexplo
  • Nexexplo
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0

Ja, det är inte en hembiobutiken-duk vi har haft den för test länge men inte hunnit göra en ordentlig utvärdering. Den importeras av Zonicsupplies enligt specifikationer från handlare i Sverige.

Ska få en ny version av den i augusti och ska göra en ordentlig test innan vi börjar sälja den.

<{POST_SNAPBACK}>

Har ni fått den nya versionen av denna duk än? Det vore kul att se den i "Action".

Vilka storlekar finns den i?

/Nex <_<

Postad 18 August 2006 - 17:04

Unregistered47efd78c
  • Unregistered47efd78c
  • Veteran

• 1554 inlägg
  • 0
Får den i början av nästa vecka.

Postad 21 August 2006 - 13:02

Nexexplo
  • Nexexplo
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0

Får den i början av nästa vecka.

<{POST_SNAPBACK}>

Vet du vilka storlekar den finns i?

Kommer ni att dema den i butiken?

/Nex :P

Redigerat av Nexexplo, 21 August 2006 - 13:31.

Postad 23 August 2006 - 08:50

tur
  • tur
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Har HBC testat denna ännu ?

Postad 28 August 2006 - 17:48

johneriksson
  • johneriksson
  • Forumräv

• 617 inlägg
  • 0
Den här verkar väldigt intressant, gillar inte "våg" fenomenet som finns på vanliga dukar. Jag måste ha en duk som man kan hissa upp eftersom det sitter en tv på väggen, ska bli spännande o se en recension om denna :)

Postad 29 August 2006 - 08:25

Unregistered47efd78c
  • Unregistered47efd78c
  • Veteran

• 1554 inlägg
  • 0
Vi har fått den, har bara inte hunnit sätta upp och testa den ännu.

Postad 29 August 2006 - 21:12

johneriksson
  • johneriksson
  • Forumräv

• 617 inlägg
  • 0
Trevligt. Skriv här så fort ni har testat den :wub:
Är den bra så kommer jag köpa en, troligtvis blir det en TX200 också. Sålde precis iväg min AE200 med duk :) Men jag måste spara lite till...

Postad 31 August 2006 - 12:19

Unregistered47efd78c
  • Unregistered47efd78c
  • Veteran

• 1554 inlägg
  • 0
Vi har satt upp den och börjat testa den nu och kan säga att den faktiskt verkar riktigt bra. Den har en bra uppsättning och håller sig väldigt slät, materialet är också bra och gör inga konstigheter med bilden utan ger en bra återgivning.

MEN, det är några småproblem som jag måste ta med leverantören innan jag kan rekommendera köp. Tex så var förhållandet mellan höjd och längd (aspect) på duken aningen fel vilket inte borde vara en svår sak att rätt till i produktionen.

Postad 02 September 2006 - 02:36

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Jag som var nåra klick från att beställa denna duken så läser man de där :blink:
Konstigt att inte HBB har märkt detta då det borde vara samma för dom?

Postad 02 September 2006 - 10:41

najs
  • najs
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
HembioConsult har också denna duk. Här ingår det en IR-fjärrkontroll som det inte gör hos hbb.

havocsi, fick du med en IR-fjärrkontroll? lägg gärna upp lite bilder på duken, fjärrkontroll och väggdosan.

Hoppas att duken verkligen blir slät med deras tab-tension system.

Första klassens motordrivna filmduk med "True Flat" Tab-Tension (mekanisk utspänning av en neddragbar duk). Detta gör att duken blir lika slät som en ramspänd duk

# Reflektionsyta: 1,0 gain
# 3-vägs styrpanel (mottagarbox)
# Infraröd (IR) och radiostyrd (RF) fjärrkontroll medföljer.
# Radiostyrningen gör att man inte behöver sikta på
  mottagarboxen.
# 16:9 duk med 45 cm svart övre ram och 5 cm svart ram
  på övriga sidor.
# Vertikalt justerbar sänk-/höj-position.
# För vägg- och tak-montering. Standard L-väggfästen medföljer.
# Förstärkt sträckning av den indragbara duken.
# Löstagbar strömställare / strömkabel som gör det möjligt att
placera strömställaren valfritt i rummet.
# Justerabara draglinor.
# Tillgängliga i måtten 84" - 106" vilket avser bildytan

Vit duk ger mest färgkorrekt bild, och lämpar sig bäst i rum som inte kan mörkläggas helt.

Redigerat av najs, 02 September 2006 - 10:42.

Postad 02 September 2006 - 11:56

Daimen
  • Daimen
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jag beställde denna duk (92") + en TX200 från Hbb för drygt en vecka sedan men har inte fått den ännu. Jag var först inne på en Kingpin men ändrade mig efter rekommendationer från Hbb. Är ingen skojig läsning detta om det är så att tillverkaren missat på aspect ratio. Hur mycket är det som felar? Tittar man på måtten som Hbb anger (203x114) så får jag det till ett korrekt 16/9 format. Jag antar att dukens mått inte stämmer överrens med de av Hbb angivna? Kom gärna med mer info så snabbt som möjligt så att jag vet om det ens är någon mening att packa upp duken när den kommer.

Postad 02 September 2006 - 12:06

Unregistered47efd78c
  • Unregistered47efd78c
  • Veteran

• 1554 inlägg
  • 0
Vi har fått två dukar från Zonic (vilket är det rätta namnet på denna duk). Tydligen ska vårt ena exemplar vara just fel men de ska ha rättat till det, ska prova den andra duken så fort som möjligt.

Den håller sig riktigt slät

Postad 02 September 2006 - 14:34

Daimen
  • Daimen
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Tack för ett snabbt svar. Jag får hålla tummarna på att jag inte får ett måndagsexemplar. Annars verkar duken vara helt OK eller?

Postad 02 September 2006 - 20:46

Unregistered47efd78c
  • Unregistered47efd78c
  • Veteran

• 1554 inlägg
  • 0
Ja, duken verkar hålla riktigt bra kvalitet.

Den är väldigt slät och materialet i sig verkar hyfsat korrekt i färgerna. Så den är helt klart ett bra alternativ om man vill ha en tab-tension. Ska mäta upp dens gain kontra några andra dukar så fort jag hinner.

Postad 02 September 2006 - 21:27

Daimen
  • Daimen
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Låter bra.

Tackar!

Postad 03 September 2006 - 14:28

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
havocsi skulle du kunna mäta själva kasettens bredd så skulle det uppskattas väldigt mycket :rolleyes:
HBB anger endast bildytan på sin hemsida.

MVH stabbe

Postad 08 September 2006 - 14:19

Unregistered409cb17f
  • Unregistered409cb17f
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0
Tror ni denna duken kan funka bra med en sanyo z4, i ett rum som det är vita tapeter i ( inte kritvitt, mer gräddvitt med lite ljusgrått spräckligt mönster )... Kan mörklägga helt + att jag bor i norrland så det blir becksvart nu under vinterhalvåret... Tänkte satsa på 92", kommer att ha ca 4,4 meter från ögon till duk, blir denna duken för liten då eller skall jag satsa på en 106" ?

// En helt novis Thomas

Postad 17 September 2006 - 11:43

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

• 1887 inlägg
  • 0
Såg att man sätter denna på väggen. Hur mycket sticker den ut från väggen? Jag tänkte ha en LCD-tv bakom.

Postad 17 September 2006 - 12:03

Unregistered47efd78c
  • Unregistered47efd78c
  • Veteran

• 1554 inlägg
  • 0
Den går även bra att sätta i taket, måste inte sitta på väggen. Sen ska det komma en ny sändning om 1-2 veckor som ska ha fixad Aspect ratio.

När det är fixat är duken väldigt bra, materialet har bra återgivning och den är mycket slät ;)

Postad 17 September 2006 - 12:14

Horrabin
  • Horrabin
  • Lärjunge

• 402 inlägg
  • 0
Havocsi: Hur är själva dukkvaliten i jämförelse med exempelvis XUS-duk? XUS har väl ingen tab-tension, men väl rykte om en riktigt bra maskindriven rullduk så en jämförelse dem emellan är lite intressant.

Postad 17 September 2006 - 12:34

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Såg att man sätter denna på väggen. Hur mycket sticker den ut från väggen? Jag tänkte ha en LCD-tv bakom.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har samma tankegång som du har, det kan väl inte vara så svårt att fästa något beslag så att duken kommer ut längre från väggen?

Den går även bra att sätta i taket, måste inte sitta på väggen. Sen ska det komma en ny sändning om 1-2 veckor som ska ha fixad Aspect ratio.

När det är fixat är duken väldigt bra, materialet har bra återgivning och den är mycket slät ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Så ni börjar sälja denna när ni får nästa sändning?
Som frågat tidigare, eftersom du verkar vara den ända här som har ett ex. Skulle du kunna slänga fram tumstocken och mäta själva kasetten lite snabbt åt mig? :)

MVH stabbe

Redigerat av stabbe, 17 September 2006 - 12:35.

Postad 17 September 2006 - 14:28

Unregistered16caa04f
  • Unregistered16caa04f
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
När vi ändå talar om Zonic duk, har någon sett MSS varianten ?
http://www.hembiobut...p?pgrpnr=117070
"glasfiberväv som förhindrar att duken blir vågig"
Skall man ta det med en nypa salt eller ligger det något i det tro ?

http://www.zonicsupp...ild=0&refcode=p

Hurdan tror ni Zonic duken jag länkat ovan kan vara istället för en motordriven 79" Kingpin 16:9 ?

1000kr dyrare men 6" större än vad jag först hade tänkt men om den vågar sig mkt mindre samt ger bättre bild så är det väl troligen värt dom pengarna ganska bra eller ?

Har nämnligen beställt en sådann Kingpin men har nu här läst en hel del negativa kommentarer om kingpin börjat ångra mig och är inte lika sugen på att hämta ut den längre.

Glasfiber låter ju ganska reflektivt, har man samma material på tab-tension tro ?

Har nu beställt en ny proje på 14 lax men vill inte göra misstaget att bli helt missnöjd med duken sedan, samtidigt tycker jag att 6500kr är väl där gränsen börjar gå för vad jag tycker en liten duk kan vara värd.

Jaja hoppas någon vet något. Annars får jag väl kanske maila Zonic själva även om svaren kanske inte blir lika objektivt.

Postad 17 September 2006 - 15:09

Unregistered6f08fb0c
  • Unregistered6f08fb0c
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Hej på er jag har en hemma. Kåpan är 125 mm i fyrkant å duken kommer ner i bakkant. 92": är 241 cm lång
janne

Postad 17 September 2006 - 15:33

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
jante man tackar så mycket det ja ville veta! ;)

Jante du kan väl skriva ner lite vad du tycker om duken?

Redigerat av stabbe, 17 September 2006 - 22:20.

Postad 19 September 2006 - 17:57

MicTheOne
  • MicTheOne
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Jante eller Havoc!

Finns det något sätt att få duken att stanna i exakt samma
nerhissat läge varje gång?

Postad 19 September 2006 - 19:59

Unregistered6f08fb0c
  • Unregistered6f08fb0c
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Vet ej har ej provat ännu men har pratat med dem på zonic å enligt dem skall det gå.

Postad 20 September 2006 - 16:38

MicTheOne
  • MicTheOne
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Ringde Zonic idag och har nu löst problemet med att stanna duken i exakt samma nerhissade läge varje gång...det satt en inställningsskruv rackarns otympligt till på insidan i kasettens vänstra hörn (det hörn där motorn sitter) men nu är duken injusterad och redo.

För övrigt var duken väldigt enkel att sätta upp med de fästen som följde med.
Jag har snedtak men jag löste det på bästa sätt med konsoler och en kraftig hylla som duken hänger
ner ifrån.

Duken känns riktigt bra utan vågor eller veck, ska bli spännande att se vad den presterar
ihop med den Z4:a som beställdes i veckan, har jag tur blir det premiär till helgen :P

Postad 21 September 2006 - 18:27

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
MicTheOne var köpte du din duk ifrån? du har inte märkt något av det havosci pratade om med fel aspect ratio?

p.s. Hembiobutiken har nu också byt namn på sin sida så dukarna heter Zonic och inte "hbb's"

Redigerat av stabbe, 21 September 2006 - 19:37.

Postad 22 September 2006 - 10:33

Unregistered0958527d
  • Unregistered0958527d
  • Beroende

• 1119 inlägg
  • 0
Hej!

Vill passa på att informera att det var jag själv som tidigt i våras inledde framtagandet av tab-tensionduken med Zonic Supplies AB, de är ett nystartat företag som ligger i närheten av vårt huvudkontor. För Hembiobutikens räkning ville vi att de tog fram en tab tensionduk då de enda alternativen som fanns var amerikanska tillverkare med priser runt 20-30.000kr för de storlekar som är populärast hos våra kunder. Målet var att dukarna vi tog fram skulle kunna säljas för under 10.000kr. Vi har haft deras dukar uppe i vårt showroom sedan början av juni och just tab tension duken är samma som säljs av ett amerikansk företag till betydligt högre pris. Dukmaterialet är mycket bra. Man vill att dukmaterialet reflekterar ljuset, inte absorberar! Färgåtergivningen är uniform och ger precis som alla säger som sett duken en mycket bra bild.

Under sommaren tog sedan Zonic kontakt med fler återförsäljare för att få upp volymerna på deras produkter.

Precis som Havocsi skriver har man mätt vissa tidiga dukar med något felaktig aspect ratio än den angivna och detta är ett fel som åtgärdas i fabriken. Ingen kund behöver därför sitta med en felaktig aspect ratio på sin duk.

Av de tester vi gjort presterar duken utmärkt och mekaniken är solid. Flinka fingrar krävs för att justera ändläget men det är inga större problem.

Någon skrev tidigare i tråden om glasfiberduken MSS och det är vanligt dukmaterial som glasfibertrådar vävts in i så ytan är alltså INTE glasfiber, det är en inbakad komponent i väven fär att den skall bli styv. MSS duken är lätt en av de slätaste icke-tabtensioon / icke-ramspända jag sett så långt.

Mvh,
Marcus

Redigerat av Unregistered0958527d, 22 September 2006 - 11:11.

Postad 22 September 2006 - 14:41

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Tackar så mycket för informationen marcus, eftersom felet me aspecten verkade vara ett tidigt fel och åtegärdat så blir det till att knappa in en beställning ikväll :lol:

Postad 26 September 2006 - 21:16

johanr
  • johanr
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
låter motorn/växellåda på denna zonic mkt eller lite? har tyvärr inga dukar att jämföra med förutom xus som sägs vara tysta och fina.

-johanr

Postad 29 September 2006 - 11:19

hembiobutiken
  • hembiobutiken
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
De nya dukarna, med rätt aspect ratio, finns nu hos vår leverantör för omgående leverans.

Johanr: Dessa dukar låter en del, men det är svårt att komma ifrån.
Hur de står sig mot xus ljudmässigt kan jag tyvärr inte uttala mig om.

Postad 29 September 2006 - 11:46

Supernaut77
  • Supernaut77
  • Guru

• 4148 inlägg
  • 0
Är fler dukmaterial att vänta? En FireHawk-utmanare kanske?

Postad 29 September 2006 - 11:48

Deepy
  • Deepy
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Hej!

Hur lång är black drop på MSS-duken? Jag behöver ca 1m pga. takhöjd.

Postad 29 September 2006 - 12:00

hembiobutiken
  • hembiobutiken
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Jag känner inte till att något nytt material är planerat i dagsläget, återkommer självklart om jag får info ang. detta.

Redigerat av hembiobutiken, 29 September 2006 - 12:01.

Postad 29 September 2006 - 19:06

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Hej!

<{POST_SNAPBACK}>

Det är 30cm blackdrop

Postad 30 September 2006 - 08:42

Deepy
  • Deepy
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0

Hej!

<{POST_SNAPBACK}>

Det är 30cm blackdrop

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, tråkigt. 30cm räcker inte långt när det är 2.5m i takhöjd. Verkar ju vara en fin duk i övrigt.

Postad 05 October 2006 - 19:52

Tiger_osse
  • Tiger_osse
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Hej!

Hur långt ner från taket kommer ovankant av bildytan på tab-tension modellen? Gissar på 45 cm (blackdrop) + kassetens storlek + eventuell infästning i taket = ca 55 cm?
Någon som vet exakt? Lite synd att de inte har längre blackdrop. Hade underlättat vid takmontage hos oss med över 2,40 i takhöjd.

/Oskar

Postad 05 October 2006 - 21:57

Palle
  • Palle
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0
Behöver kanske inte ha kassetten ända uppe i taket? Prova med vanlig kedja/båtkätting och karbinhaka så hänger ni den lita längre ned. Visst kanske filmduken gungar när ni går förbi men sitter ni klistrad framför en bra film så löser det sig :( Fungerar bra för mig..

Postad 06 October 2006 - 10:57

Tiger_osse
  • Tiger_osse
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0
Det är en möjlig lösning. Kanske inte så snygg, men det går ju. Men jag kanske slipper detta om jag visste måtten. Kom igen nu ni som har den här duken!!! Fram med tumstocken eller måttbandet!!

Bifogad fil  duk_copy.jpg   41.81K   216 Antal nerladdningar

/Osse

Redigerat av Tiger_osse, 06 October 2006 - 11:04.

Postad 06 October 2006 - 11:30

Unregistered6f08fb0c
  • Unregistered6f08fb0c
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Hej på er
som jag skrev innan så är kassetten 125mm i fyrkant. blackdrop på min är 450mm. Max avstånd är då 57.5 cm. Jag hade samma problem som du då jag har 273 cm i takhöjd. Så jg tog såna profiler som elektrikerna ha när dom sätter kabelstegar, sänkte ca 45cm. Det ser hyfsat ut å funkar bra mvh Janne :(

Postad 06 October 2006 - 12:30

Palle
  • Palle
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0
Vad är det för "profler". Någon länk så man kan se hur det ser ut. låter som en bra idé då min kättingvariant inte är så estetiskt snyggt.

Postad 07 October 2006 - 20:05

Tiger_osse
  • Tiger_osse
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0

Hej på er
som jag skrev innan så är kassetten 125mm i fyrkant. blackdrop på min är 450mm. Max avstånd är då 57.5 cm. Jag hade samma problem som du då jag har 273 cm i takhöjd. Så jg tog såna profiler som elektrikerna ha när dom sätter kabelstegar, sänkte ca 45cm. Det ser hyfsat ut å funkar bra  mvh Janne :P

<{POST_SNAPBACK}>

Tackar tackar, det kommer bli skitbra!!! Nu är det bara ett mått till jag vill be er om. :D

Vur långt ner går hela duk och ram o allt från taket? Dvs hur högt upp kan jag ha min center? Hur långt är det från tak till underkant duk?
Kanske lite övertydlig, men det är bättre så. :D

För övrigt då?! ÄR DEN SLÄT?????? :rolleyes:

Svara snabbt så jag kan beställa!!!

/Oskar

Postad 08 October 2006 - 13:56

Unregistered6f08fb0c
  • Unregistered6f08fb0c
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Bifogad fil  duk.JPG   30.19K   524 Antal nerladdningarHej här är en liten bild som visar hur jag monterat den med lite mått å så
mvh janne

Postad 08 October 2006 - 14:23

Horrabin
  • Horrabin
  • Lärjunge

• 402 inlägg
  • 0
Det där ser ju helt okej ut Janne, tack för bilden. Var hittar man såna där profiler som du använt dig av? Fanns de i rätt längd eller var du tvungen att såga till dem själv?

Postad 08 October 2006 - 18:40

Tiger_osse
  • Tiger_osse
  • Användare

• 120 inlägg
  • 0

Bifogad fil  duk.JPG   30.19K   524 Antal nerladdningarHej här är en liten bild som visar hur jag monterat den med lite mått å så
mvh janne

<{POST_SNAPBACK}>

Tusen tack !!
Kalas!!! Det kommer bli perfekt!!!

MEN ÄR DEN SLÄT OCH FIN I DUKEN OCKSÅ?!?!?!? :blink:

Hur var det med fjärrkontrollerna? Fanns det både IR och RF från HBB? Eller det är bara Hembioconsult som säljer det? Ni som vet, red ut begreppen snälla.

/Oskar

Redigerat av Tiger_osse, 08 October 2006 - 22:12.

Postad 13 October 2006 - 10:01

peliasson7
  • peliasson7
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hej!

Beställde denna duk från HembioConsult fast den grå varianten med 0,9 gain.

Jag fick dock problem med att det var två stora bubblor nere till vänster på duken se bild:
Bifogad fil  bubblor.jpg   86.58K   265 Antal nerladdningar

Jag ringde HBC som tyckte att detta var inte bra och att jag skulle skicka ett foto på duken så skulle de kontakta zonicsupplies.
Tog bara någon timme så ringde en trevlig dam från Zonic upp och tyckte att detta var för hemskt för hon hade själv rullat upp duken och kollat den före lev men tydligen missat dessa bubblor.
Vi kom överens om att de skickar en ny duk för utbyte och jag skickar tillbaka den gamla när den nya kommer på måndag.

Måste säga att kundtjänsten fungerar mycket bra.
Är i övrigt mycket nöjd med duken.

Peliasson7

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.