Kolla i mitt galleri för att se min möblering.
Redigerat av brorsan, 25 July 2006 - 12:55.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 25 July 2006 - 12:45
Jag bor själv i en etta och skulle vilja ha ett rejält skrivbord. Tyvärr står min säng på det enda stället där skrivbordet skulle passa. Har funderat på att flytta upp sängen på väggen, men jag associerar en loftsäng med tonårsrum, det skulle nästan kännas lite fel att ha det "i min ålder"
Kolla i mitt galleri för att se min möblering. Redigerat av brorsan, 25 July 2006 - 12:55. Postad 25 July 2006 - 12:50
Ett, det heter loftsäng...
Våningssäng är den du delade med syrran när ni delade sovrum... Själv har jag haft loftsäng men tröttnade på att kliva upp i sängen hela tiden så jag monterade ner den efter att ha sovit på sängen för många nätter i rad. Men http://www.compactliving.se/ har riktigt snygga loftsängar och där kan man sno lite ideér. T.ex. denna skulle passa dig som handen i handsken... http://www.compactli.../sovallkov2.htm Redigerat av Unregistered56e968a9, 25 July 2006 - 12:51. Postad 25 July 2006 - 12:54
Tack för svaret, det såg faktiskt inte så tokigt ut... Ändrar i rubriken också. Postad 25 July 2006 - 13:33
tycker inte alls att de är tonårsvarning med loftsäng! har man ont plats och vill skapa ytterligare yta är det helt rätt att fixa till en loftsäng. Jag hade gjort det utan tvekan om jag hade vart i din sits!
kör på =) Postad 25 July 2006 - 17:12
Har man lite space så kan det vara ett bra alternativ, hade själv ett tills jag mötte min tjej
Hon tyckte det var alltför äventyrligt när den knirrade o knarrade när man vände o vred sig om nätterna. Men hade jag en schysst alkov så skulle jag kunna tänka mig att lyfta sängen ett par meter för att om inte annat få lite förvaringsplats under. Jag köpte min från ikea och hade en soffa under den, under sängen hade jag skruvat fast 3 halogen spottar, vart djäkla cosy Redigerat av Unregistered592cec63, 25 July 2006 - 17:18. Postad 26 July 2006 - 11:04
Om du söker på loftsäng så får du upp en del trådar som behandlar ämnet lite. Där kan det nog finnas en del bra förslag m.m.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |