Hej
Jag har försökt att bli klok av forumet men oj vad mycket det finns att läsa!!!!!
Har snappat upp en hel del... mycket tacksam!!
Jag älskar min anläggning och vill att den ska växa upp o bli stor o stark! Jag vill ha hjälp med vad jag ska köpa för kablar... dessa ska köpas inom en vecka eller 2 så tackar för all hjälp på förhand. Jag vill köpa rätt på en gång det blir billigast(har redan köpt lite fel t.ex förkort komponetsladd mm).
Om ca 3 veckor får jag min nya Pioneer VSX-AX2AS-S
Dvd källa just nu är Pioneer DV-370
Projektor LG RD-JT92 (kör komponent)
Högtalare Vifa blue spark
Funderar på att köpa en coaxial mellan dvd o förstärkaren(hittat en på fyndbörsen för 195:-Accurate Coax Digital 2m Exclusive)
Mellan förstärkaren & högtalare en flätad kablel?(fyndbörsen 250:- Accurate Twisted 4x2,5mm EXCLUSIVE)Funderar på om det bara är en sladd a3metar för det priset eller 2?
Fråga 1. Ska jag ta en coaxial eller en audiokabel t.ex Accurate Audiokabel 1,5m Exclusive 295:-??
Fråga 2. Ska jag köpa flätad kabel(ä ju snyggt)
Fråga 3. Är det värt att biampa, ska man ha olika kablar då?
Fråga 4. är redan besvarad jag köper längre nätsladd genom audiovideo eller onoff eller dylikt.
Jag ska köpa ny tv snart med blir med hdmi då så klart!
Obs prata gärna på svenska behärskar inte audiofilspråket flytande än
Yooo!
Jag har försökt att bli klok av forumet men oj vad mycket det finns att läsa!!!!!
Har snappat upp en hel del... mycket tacksam!!
Jag älskar min anläggning och vill att den ska växa upp o bli stor o stark! Jag vill ha hjälp med vad jag ska köpa för kablar... dessa ska köpas inom en vecka eller 2 så tackar för all hjälp på förhand. Jag vill köpa rätt på en gång det blir billigast(har redan köpt lite fel t.ex förkort komponetsladd mm).
Om ca 3 veckor får jag min nya Pioneer VSX-AX2AS-S
Dvd källa just nu är Pioneer DV-370
Projektor LG RD-JT92 (kör komponent)
Högtalare Vifa blue spark
Funderar på att köpa en coaxial mellan dvd o förstärkaren(hittat en på fyndbörsen för 195:-Accurate Coax Digital 2m Exclusive)
Mellan förstärkaren & högtalare en flätad kablel?(fyndbörsen 250:- Accurate Twisted 4x2,5mm EXCLUSIVE)Funderar på om det bara är en sladd a3metar för det priset eller 2?
Fråga 1. Ska jag ta en coaxial eller en audiokabel t.ex Accurate Audiokabel 1,5m Exclusive 295:-??
Fråga 2. Ska jag köpa flätad kabel(ä ju snyggt)
Fråga 3. Är det värt att biampa, ska man ha olika kablar då?
Fråga 4. är redan besvarad jag köper längre nätsladd genom audiovideo eller onoff eller dylikt.
Jag ska köpa ny tv snart med blir med hdmi då så klart!
Obs prata gärna på svenska behärskar inte audiofilspråket flytande än
Yooo!
Redigerat av mr.dekker, 13 August 2006 - 20:52.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
16 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?