Kan tyvärr ej rekommendera ORNEC.
Lade en order för över 1 månad sedan och förskotts-betalade i samma veva, (Prylar som skulle finnas på lager).
På orderinfo vid inloggning står det bara "accepted" och de svarar inte på mina upprepade mail överhuvudtaget om varför försening samt kollinummer !?.
Antingen är de på väg att konka eller så säljer dom så länge de kan utan att skicka några prylar.
Jag skulle inte köpa därifrån i detta läge.
Hittade en insändare under cayin cdt-17 på deras hemsida som skrev om liknande erfarenhet, (inget skickat och inga svar på mail).
Löser det sig så skriver jag en uppföljning här!.
MVH AnTra
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?