Vet inte hur jag ska göra med dessa "armar" som jag antar sätts fast i mittbalken(Å vad har dom för funktion, stabilitet?). Vet itne om jag har alla skruv ens...
Postad 09 September 2006 - 20:35
Behöver hjälp, lite desperat. Någon som har instruktioner till en Malm sängstomme hur man sätter ihop den? Som kan scanna in eller något. Har lite problem med att få ihop den här...
Vet inte hur jag ska göra med dessa "armar" som jag antar sätts fast i mittbalken(Å vad har dom för funktion, stabilitet?). Vet itne om jag har alla skruv ens...
Postad 09 September 2006 - 22:25
jag sket i dom smala armana för jag fattade fan inte hur dom skulle sitta. Ritning var totalt mupp där, gick inte o sätta dom som ritningen anvisade.. och det har funkat kanon utan problem i 1 år nu
Postad 10 September 2006 - 06:44
Skit i armarna. Dom behövs inte. Även vi har kört utan dom i över ett år och funkat i alla oväder
Mvh Seren.
Mvh Seren.
Postad 11 September 2006 - 06:36
Satte ihop en Malm-säng för en dryg vecka sen.. 'små-armarna' vet jag inte om de verkligen behövs.. fick dock dit mina efter lite slit.. Inte den smidigaste monteringen att göra kanske. Har tyvärr slängt monterings-anvisningen.
Postad 11 September 2006 - 15:22
Lyckades sätta dit dom iallafall, på nåt sätt.....
Har överlevt 2 nätter i den nu så det verkar funka:)
Har överlevt 2 nätter i den nu så det verkar funka:)
Postad 12 September 2006 - 15:03
Hade armarna i första lägenheten, men efter flytt så slängde jag dom. Har gått lika bra ändå!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
14 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?