Några tips på skrivbord?
Postad 24 September 2006 - 14:55
Ska snart flytta till lägenhet och vi ska helrenovera lägenheten, i mitt rum ska jag ha ett skrivbord längst en hel vägg så att kompisar får plats med sina datorer. Väggen är ungefär 3,5 meter.
Några tips på skrivbord?
Några tips på skrivbord?
Postad 25 September 2006 - 11:34
Köksunderskåp är en bra idé. Vill du hellre ha ek, så kan jag tipsa om att köpa en massiv ekskiva på Silvan för runt en 1000 lapp, och sen bygga hur du vill ha det... Själv byggde ja en datorbänk hög som en barbänk med barstol till. Inga som helst problem, bara till att skruva och såga lite
Postad 27 September 2006 - 22:20
Jag kör också med en bänkskiva som skrivbord men jag har köpt ett vannligt ben till och satt en list längs väggen som skivan vilar på. Ett tipps är att köpa en skiva med rundad kant.
Att ha köksunderskåp kan kanske bli på gränsen till för högt om man inte är lång
Att ha köksunderskåp kan kanske bli på gränsen till för högt om man inte är lång
Postad 28 September 2006 - 18:07
Bara köpa en bänkskiva som i de flesta butiker/kökshantverksgrejer går att få hur lång man vill och i väldigt många olika material och färger. Sen kör man på lister på väggen och något stöd under i mitten och på sidorna exempelvis då köksskpå eller liknande precis som många sagt
Redigerat av Unregistered530c48a5, 28 September 2006 - 18:08.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
85 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?