Slänger även med två posters:
poster4.jpg 42,71K
1 Antal nedladdningar
poster2.jpg 35,26K
1 Antal nedladdningar
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Skickat 25 september 2006 - 10:17
Råkade dyka på denna film, Pan's Labyrinth från Guillermo Del Toro som gjort två av mina tidigare favoriter, Hellboy och Blade II. Trailern bådar gott, en film helt i min smak..
Slänger även med två posters:
poster4.jpg 42,71K
1 Antal nedladdningar
poster2.jpg 35,26K
1 Antal nedladdningar
Skickat 18 oktober 2006 - 18:37
Nu finns en teaser samt trailer uppe @ apple.com
Skickat 18 oktober 2006 - 20:21 Fredrik Oct 18 2006, 19:37 skrev: Ser ofta att ni länkar till trailers som kräver Quicktime. Finns det någon annan sida som erbjuder trailers för Media Player eller något annat? Quicktime ... Skickat 18 oktober 2006 - 20:57 Fredrik Oct 18 2006, 21:38 skrev: [OT]Siten IMDb brukar ha trailers uppe för filmer i såväl Media Player, Realplayer samt Quicktime.[/OT] Tack, har missat det totalt fast jag har varit inne där drösvis med gånger. Fördelen med Media Player är att jag kan dubbelklicka och få helskärm. Direktlänk till Pan's Labyrinth trailers: http://www.imdb.com/title/tt0457430/trailers Ser ut att bli en intressant film! Betyg: 8.4/10 (591 votes) på imdb är väl rätt okej. Ska inte förstöra fler trådar med off topic inlägg Skickat 13 december 2006 - 22:56 Whopper Dec 13 2006, 22:32 skrev: Roligt är att orginalspråket i denna är Spanska. Mexikanaren Guillermo får jobba med sitt modersmål. Hatar när filmer helt plötsligt gått över till ett annat språk, som engelska t.ex.... Det här inlägget har ändrats av morlock 13 december 2006 - 22:56 Skickat 13 december 2006 - 23:14 Whopper Dec 13 2006, 22:32 skrev: Roligt är att orginalspråket i denna är Spanska. Mexikanaren Guillermo får jobba med sitt modersmål. Vad nog rätt Jobbigt för Doug Jones också som vad den enda amerikanaren i filmen och han prata inte spanska Skickat 14 december 2006 - 08:52 Whopper Dec 13 2006, 22:32 skrev: Roligt är att orginalspråket i denna är Spanska. Mexikanaren Guillermo får jobba med sitt modersmål. Roligt vet jag ju inte... personligen så är jag inte direkt svag för det spanska språket på filmer... men å andra sidan är filmen lika bra som jag hoppas så ska man nog kunna förbi se det språkliga.. Skickat 14 december 2006 - 10:21
Det jag menade var att det är modigt av Guillermo att våga ta detta beslut, då jag kan tänka mig att trycket att den skulle göras på engelska säkert var stort. Sen om det blir en succe finns det ju en risk att Hollywood bajsar ut en "Kodnamn Nina"-variant av den.
Skickat 14 december 2006 - 11:23 Hylle Dec 14 2006, 09:52 skrev: Roligt vet jag ju inte... personligen så är jag inte direkt svag för det spanska språket på filmer... men å andra sidan är filmen lika bra som jag hoppas så ska man nog kunna förbi se det språkliga.. Hellre att de pratar sitt originalspråk än knackig engelska, ungefär som i Geishas Memoarer när alla pratade engelska i Japan under andra världskriget, hur troligt var det liksom? Skickat 13 februari 2007 - 06:52 Crille99 Feb 9 2007, 12:45 skrev: OBS, ingen barnfilm Skickat 14 februari 2007 - 17:36
Japp... min oxå...! Tog du den dyraste frakten Stefan eller...?
Edit: Kom ju på att om du får din på Onsdag så lär ju min och alla andras dyka upp ett par tre dagar senare av nån mystisk anledning... Det här inlägget har ändrats av Hylle 14 februari 2007 - 17:38 Skickat 15 februari 2007 - 22:02
såg denna rackare ikväll och man förstår ju imdb betyget
men jag vet också vad förväntningar gör för en film så ha inga höga förväntningar, det är en saga för vuxna precis som det står på affischen. sedan måste jag kasta lite dynga på biografen, hur tror dom att dom ska kunna spöa konkurrensen om dom fortsätter visa filmer med helt klart grym bild utan att ställa in skärpan perfekt? jag skulle säga att 95% av gångerna man går på bio så är inte skärpan bättre än vad jag såg ikväll, och det får filmen att se ut som hårt komprimerad DVD. skämmes! detta är helt klart en film som ska köpas på HD! Skickat 19 februari 2007 - 12:59 Hylle Feb 19 2007, 13:37 skrev: Min R3'a damp dök upp idag och kan det vara så att man för EN GÅNGS SKULL har fått sin film FÖRE Stefan...??? är de ett skifte på g Skickat 22 februari 2007 - 19:13
Precis kikat igenom min extremt snygga R3 utgåva och kom fram till följande..!
* DTS-spåret är suveränt bra..... * Bilden även den MYCKET bra.... * Filmen var enligt mitt tycke även den mycket bra.... hade väl i ärlighetens namn förväntat mig att handlingen skulle vara lite annorlunda men blev positivt överraskad... vissa scener kan för den lite äckelmagade och mindre vålds-tåliga person vara lite för mycket men det passade mig som handsken... * Totalbetyg blir en klar 9:a av 10 möjliga....!! Känner bara att jag måste dela med mig av detta oxå... boxen har stått i hyllan i ett par dagar nu och av nån lustig anledning så har själva ytterhöljet (om det nu är i hårdpapp eller vad det kan tänkas vara) fått för sig att böja sig en hel del utåt...både fram och bakdelen... inget livsviktigt men irriterande som s***n..!! Over and out.... 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|