Bra utbud av fondväggar och tapeter på webben?
Postad 13 October 2006 - 10:43
Postad 14 October 2006 - 19:05
Postad 15 October 2006 - 10:40
Skicka gärna en länk på sida där man kan köpa direkt, det vore skoj att se utbudet.
Däremot finns ju de flesta leverantörers kollektioner på nätet, något som kan underlätta ibland.
Kika in på tex MIDBEC.se, där har du mycket fondtapeter och jag har själv köpt från deras kollektion men de är knappast billigast
Och som ovanstående sa, du vet ju inte hur de ser ut om du bara ser dem över dataskärmen. Du kanske har helt fel inställd skärm så en röd tapet kanske i själva verket är orange etc.
Postad 15 October 2006 - 17:18
Mvh
Postad 16 October 2006 - 08:41
Jag skulle inte köpa tapeter på nätet av den anledningen att man inte ser hur de ser ut. Visst finns det bilder på dem, men det är inte samma sak som att se dem live, tyvärr. Några länkar har jag inte att ge dig, utan bara rådet att dissa nätet (för en gångsskull).
Tanken är ju givetvis att kolla på tapeterna nere på engelska tapetmagasinet sen köpa dom på webben, som man gör med mycket annat. Alla finare tapeter är ur kollektioner och har ett tillverkarnman och nummer, sålänge man hittar en sida med lite utbud så borde det inte vara några problem att hitta dom.
MIDBEC verkade ha en del men tyvärr ingen webshopHmmm, jag har aldrig hört talats om att köpa tapeter på nätet och ändå är jag rätt insatt i det hela tycker jag.
Skicka gärna en länk på sida där man kan köpa direkt, det vore skoj att se utbudet.
Däremot finns ju de flesta leverantörers kollektioner på nätet, något som kan underlätta ibland.
Kika in på tex MIDBEC.se, där har du mycket fondtapeter och jag har själv köpt från deras kollektion men de är knappast billigast
Förvisso rätt så standardbetonade tapeter, men både http://www.borastapeter.se/ och http://www.eco.se/ har tapetguider där man kan "provtapetsera"...
Mvh
Tyvärr inget som tilltalade mig, men tack iaf.
Lutar åt att jag får köpa på engelska tapetmagasinet, 1200:- rullen är en hel del men när man väl fått upp det så är man säkert nöjd.
Redigerat av bodybag, 16 October 2006 - 08:42.
Postad 23 October 2006 - 20:13
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?