Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Bra utbud av fondväggar och tapeter på webben?

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 October 2006 - 10:43

bodybag
  • bodybag
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0
Alla säger att man ska köpa tapeter på internet nuförtiden eftersom det är så mycket billigare, men hur mycket jag än googlar så hittar jag inget vidare utbud. Har varit och kollat på engelska tapetmagasinet och dom hade det jag sökte efter (en mattsvart tapet med mycket gulddetaljer i), men priset är ingenting man direkt jublar över. Vad sitter ni på för länkar?

Postad 14 October 2006 - 19:05

Unregistered93d1242d
  • Unregistered93d1242d
  • Beroende

• 1021 inlägg
  • 0
Jag skulle inte köpa tapeter på nätet av den anledningen att man inte ser hur de ser ut. Visst finns det bilder på dem, men det är inte samma sak som att se dem live, tyvärr. Några länkar har jag inte att ge dig, utan bara rådet att dissa nätet (för en gångsskull).

Postad 15 October 2006 - 10:40

Unregisteredf3991eca
  • Unregisteredf3991eca
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
Hmmm, jag har aldrig hört talats om att köpa tapeter på nätet och ändå är jag rätt insatt i det hela tycker jag.
Skicka gärna en länk på sida där man kan köpa direkt, det vore skoj att se utbudet.
Däremot finns ju de flesta leverantörers kollektioner på nätet, något som kan underlätta ibland.
Kika in på tex MIDBEC.se, där har du mycket fondtapeter och jag har själv köpt från deras kollektion men de är knappast billigast :blink:

Och som ovanstående sa, du vet ju inte hur de ser ut om du bara ser dem över dataskärmen. Du kanske har helt fel inställd skärm så en röd tapet kanske i själva verket är orange etc.

Postad 15 October 2006 - 17:18

Agassi
  • Agassi
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Förvisso rätt så standardbetonade tapeter, men både http://www.borastapeter.se/ och http://www.eco.se/ har tapetguider där man kan "provtapetsera"...

Mvh

Postad 16 October 2006 - 08:41

bodybag
  • bodybag
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0

Jag skulle inte köpa tapeter på nätet av den anledningen att man inte ser hur de ser ut. Visst finns det bilder på dem, men det är inte samma sak som att se dem live, tyvärr. Några länkar har jag inte att ge dig, utan bara rådet att dissa nätet (för en gångsskull).

<{POST_SNAPBACK}>

Tanken är ju givetvis att kolla på tapeterna nere på engelska tapetmagasinet sen köpa dom på webben, som man gör med mycket annat. Alla finare tapeter är ur kollektioner och har ett tillverkarnman och nummer, sålänge man hittar en sida med lite utbud så borde det inte vara några problem att hitta dom.

Hmmm, jag har aldrig hört talats om att köpa tapeter på nätet och ändå är jag rätt insatt i det hela tycker jag.
Skicka gärna en länk på sida där man kan köpa direkt, det vore skoj att se utbudet.
Däremot finns ju de flesta leverantörers kollektioner på nätet, något som kan underlätta ibland.
Kika in på tex MIDBEC.se, där har du mycket fondtapeter och jag har själv köpt från deras kollektion men de är knappast billigast :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

MIDBEC verkade ha en del men tyvärr ingen webshop

Förvisso rätt så standardbetonade tapeter, men både http://www.borastapeter.se/ och http://www.eco.se/ har tapetguider där man kan "provtapetsera"...

Mvh

<{POST_SNAPBACK}>

Tyvärr inget som tilltalade mig, men tack iaf.

Lutar åt att jag får köpa på engelska tapetmagasinet, 1200:- rullen är en hel del men när man väl fått upp det så är man säkert nöjd.

Redigerat av bodybag, 16 October 2006 - 08:42.

Postad 23 October 2006 - 20:13

Robban the Roadkill
  • Robban the Roadkill
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
www.maleributiken.se har sjyst utbud på fototapeter! Vet dock inte om det är billigt eller dyrt men du kan ju kolla in det...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.