Jag funderar lite på http://www.fynda.se/...hp3?prodid=1510 efter Kents positiva recension om receivern. Jag förstår dock inte riktigt vad siffrorna betyder rakt igenom (vilket är förbi att watt är inte allt utan att mycket annat väger in, men inte mycket mer), men av det jag kan så verkar det vara ett rätt ok nybörjarpaket. Högtalarna verkar ju ha fått 10/10 i Ljud och Bild och jag antar att dom kan sina saker, eller?
Man kanske skulle kunna använda T-Amp och sen de där högtalarna? För egentligen ligger det där paketet i taket på budgeten. Har någon något annat billigt förslag som matchar något av de här paketen, något som jag totalt har missat?
Rummet som systemet skulle användas i är 4.5m*2.5m, så det är inte alls speciellt stort. Det jag tänkt använda det till är musik/film ut ifrån datorn och kanske använda till TV och DVD.
Det system som jag använder idag är egentligen för lite för att ens kallas ett "system". Men i alla fall, AC 97-ljudkrets och X-530-högtalare. Inte något att vara stolt över, men det lyckas då och då framkalla något man en regnig dag skulle kalla ljud, så egentligen allt jag byter till gör det hela bättre.
E: Kablar och alla tillbehör är bara en djungel för mig, någon får gärna berätta om någon billig och bra kabel, på till exempel Hifi-klubben som jag har rätt nära.
Redigerat av Känguru, 02 November 2006 - 00:36.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
16 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?