Postad 06 December 2006 - 22:09
Fynda.se har en kabel som heter Supra HDMI-DVI Kabel är det den som har trippelskärm? Bara undrar för att den är så grymt mycket billigare på fynda än på andra ställen som t ex hemmabiobutiken?
Postad 05 January 2007 - 00:45
Fynda.se har en kabel som heter Supra HDMI-DVI Kabel är det den som har trippelskärm? Bara undrar för att den är så grymt mycket billigare på fynda än på andra ställen som t ex hemmabiobutiken?
Jag har inget svar på din fråga, men kan iaf säga att Supras kablar är mycket kompetenta och används extensivt i min anläggning.
Postad 11 January 2007 - 23:05
Hemmabiobutiken har sjukt höga priser. Jag har själv tänkt att börja sälja Supra kablar och kan nog ligga ca. 15% billigare än Fynda.se. Om någon är intresserad så pm:a gärna mig.
Postad 29 August 2007 - 18:02
tjena har ett massivt problem har testat två kablar men samma sak de blir lila bild någon som har en aning om va detta beror på vbga funkar bra :/ grafik kortet är två år.. eller är det några inställningar i datan som ja behöver göra Skulle va underbart om någon kunde hjälpa mig
ha en bra dag /natt
Postad 30 August 2007 - 11:55
Du får ge mer info. vilka kablar? hur långa? vilket grafikkort? vad kopplar du till och från vad?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
36 filmer
85 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?