8 december släpptes två spel, Lemmings och Go! Sukodu. Någon som hunnit testa dessa?
Bifogade fil(er)
Det här inlägget har ändrats av morlock 11 oktober 2012 - 13:52
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
105 relaterade trådar
Skickat 12 december 2006 - 14:09
Laddade precis ner dem. Gick väldigt snabbt måste jag säga! De var på runt 270 mb och 87 mb. Soduko är gratis att ladda ner, men det finns olika nivåer man kan ladda ner som kostar runt 3 dollar. Lemmings kostade runt 6 dollar om jag inte minns fel.
Har inte hunnit testa dem än, får återkomma! Skickat 02 januari 2007 - 02:09
Tekken 5 DR ska finnas för nerladdning till PS3an på den japanska sidan. Eller arkadversionen som Dark Ressurection var baserad på.
Någon som testat? » Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
Det här inlägget har ändrats av morlock 02 januari 2007 - 02:10 Skickat 14 januari 2007 - 01:14
Lite fråga, satt och mixtrade med min PSP till PS3'an tidigare ikväll och fick för mig att jag skulle handla ett spel till den via PS Store.
Men hurfasen får man igenom sitt VISA kort? Checkar ju address på kortet när man ska köpa och går ju bara välja USA?? /Skalle Skickat 14 januari 2007 - 12:09
Ok det var ju lite skit ..
Såg nåt om att PayPal skulle fixa såna virituella kreditkort , kanske nåt sånt skulle funka? Såg också nån guide om att handla Tekken DR med ett JAP konto, där gick det att handla utan address under en viss summa så de fyllde på sin Wallet två ggr. /Skalle Skickat 14 januari 2007 - 18:43
Jag har fått igenom mitt VISA kort, spelar tydligen ingen roll vilket land det står, bara resten av Billing Address stämmer. Kommer inte ihåg exakt hur jag gjorde, men om du inte testat så bara skriv in din riktiga address och fyll ut andra luckor med n/a eller rappakalja så funkar det nog.
Skickat 14 januari 2007 - 18:48
Men dom hamnar väl där först när man laddar ner dom va?
Jag skulle vilja lägga till grejer i den listan INNAN jag börjar ladda ner och sen ladda ner hela listan så jag slippet ta en i taget. Fast nu får man ju ner sakerna i 5-6MB/s så det är inte sååå farligt men när man skulle ha GTHD, Motorstorm, F1 och Genji så blev det ju lite omständigt. Skickat 14 januari 2007 - 18:50 ColinZeal Jan 14 2007, 18:48 skrev: Men dom hamnar väl där först när man laddar ner dom va? Jag skulle vilja lägga till grejer i den listan INNAN jag börjar ladda ner och sen ladda ner hela listan så jag slippet ta en i taget. Fast nu får man ju ner sakerna i 5-6MB/s så det är inte sååå farligt men när man skulle ha GTHD, Motorstorm, F1 och Genji så blev det ju lite omständigt. Sony sa långt innan release att man just skulle kunna göra sånna saker i bakgrunden... Skickat 19 januari 2007 - 18:30
Ja, kan bekräfta att det går att lägga till ett kredit kort trots att man har adress i sverige. Fyllde precis som Mollusk i det jag kunde fylla i och vips så hade jag pengar på kontot. Farligt.
Nu väntar jag på Calling All Cars som tydligen ska släppas som download. Ska kosta $9.99 och det ser den definitivt ut att vara värd! Det här inlägget har ändrats av ColinZeal 19 januari 2007 - 18:35 Skickat 16 februari 2007 - 18:56
Laddade hem Full Auto-Demot idag och det var inte ett imponerande spel enligt mig. Inte snyggt,inte roligt,aldrig spela mer. Nu är det VF5 som tar min sällsynta tid för spel. Men jag är hopplöst dålig....det är verkligen svårt att få grepp om de effektfulla och grymt stiliga kombinationerna.
Skickat 19 februari 2007 - 09:30 sodnik Feb 16 2007, 18:56 skrev: Laddade hem Full Auto-Demot idag och det var inte ett imponerande spel enligt mig. Inte snyggt,inte roligt,aldrig spela mer. Nu är det VF5 som tar min sällsynta tid för spel. Men jag är hopplöst dålig....det är verkligen svårt att få grepp om de effektfulla och grymt stiliga kombinationerna. Håller med, Full auto var riktigt dåligt. Skickat 23 februari 2007 - 11:03 ktd Feb 23 2007, 10:46 skrev: flOw släpptes på den amerikanska Storen igår. Kostar $7.99 och värt varenda cent (enligt mig Det gick bra att handla med kort fast man bor i Sverige då? Skickat 23 februari 2007 - 13:08 ktd Feb 23 2007, 10:46 skrev: flOw släpptes på den amerikanska Storen igår. Kostar $7.99 och värt varenda cent (enligt mig DU kan inte ge en kort recension Spelade den på någon sida för månader sen och då verkade det trist. Skickat 23 februari 2007 - 14:08
IGN har lagt upp sin recension a fl0w här: http://ps3.ign.com/articles/765/765822p1.html
Verkar väl sådär. Skickat 23 februari 2007 - 18:36
Har också laddat ned det och betalade med mitt svenska Visa. 7.99+tax blev 62.31 SEK som drogs från kortet.
Spelet är väl sådär,psykedeliskt så det förslår.Man styr sin "spermie" med sixaxisfunktionen och boostar med knapptryck. Det är nog inget som jag kommer att spela sålänge det är kul med VF5,Motorstorm och RFoM. Det här inlägget har ändrats av sodnik 23 februari 2007 - 18:40 Skickat 24 februari 2007 - 13:16 Franzjäger Feb 24 2007, 13:38 skrev: Hej! En dum fråga kanske... Kan man "surfa" på nätet med PS 3:an??? Vore lysande om så vore fallet. Då kan jag köpa en PS 3 istället för en ny dator. Take care! Ja det kan du, webbläsaren är dock inte den bästa. Men du kan juh även installera andra OS på ps3'an så då kan du använda nån annan bättre läsare. Skickat 24 februari 2007 - 14:15 l2ickard Feb 24 2007, 14:16 skrev: Franzjäger Feb 24 2007, 13:38 skrev: Hej! En dum fråga kanske... Kan man "surfa" på nätet med PS 3:an??? Vore lysande om så vore fallet. Då kan jag köpa en PS 3 istället för en ny dator. Take care! Ja det kan du, webbläsaren är dock inte den bästa. Men du kan juh även installera andra OS på ps3'an så då kan du använda nån annan bättre läsare. Lysande Sickan!!! Precis det svaret jag ville ha! Då ska jag ta och knalla bort till The Butik imorgon och beställa en PS 3:a. Fan vad nice!!! He he... Tack l2ickard! Skickat 02 mars 2007 - 20:17 radiozo Mar 2 2007, 20:03 skrev: Hahaha. PRecis så är det! Skickat 18 mars 2007 - 17:31
För oss stackare som får vänta några dagar till på vårat ps3 och som är lite nyfikna på vad som finns på Playstation Store så kan ni kika lite här;
http://www.us.playstation.com/PS3/Store Skickat 18 mars 2007 - 18:32 Haller Mar 18 2007, 18:31 skrev: För oss stackare som får vänta några dagar till på vårat ps3 och som är lite nyfikna på vad som finns på Playstation Store så kan ni kika lite här; http://www.us.playstation.com/PS3/Store Kanske kommer det mera godsaker när de slår upp portarna till den europeiska PSstore? Skickat 18 mars 2007 - 19:14 David_86 Mar 18 2007, 20:11 skrev: Hur tror ni hastigheten kommer vara från PSstore? Kommer man kunna maxa sin 10 Mbit lina eller kommer den bli extremt överbelastad så att man får sitta och tanka demos i dagar? Har inte bokat något spel än och undrar om man klarar sig på PSstore några dagar... Har kommit upp i ca 3-4mb/s ner därifrån...det är mycket möjligt att det kommer gå segare nu när den öppnas för europa också men vi kan juh alltid hoppas dom tänkt på det. Skickat 19 mars 2007 - 07:24 ordeith Mar 18 2007, 18:32 skrev: Haller Mar 18 2007, 18:31 skrev: För oss stackare som får vänta några dagar till på vårat ps3 och som är lite nyfikna på vad som finns på Playstation Store så kan ni kika lite här; http://www.us.playstation.com/PS3/Store Kanske kommer det mera godsaker när de slår upp portarna till den europeiska PSstore? Europa är och kommer vara sist som vanligt. Japan gör före usa som går före europa. Bara att bita i det sura äpplet och inse detta. Skickat 19 mars 2007 - 10:54
Å andra sidan är det inga problem att skapa andra konton och ladda net från andra regioner.
Jag har ett US och ett Hong Kong konto idag... Och hastigheten är helt OK från Store tycker jag. Tog under 1 minut att ladda ner ~150MB... Det här inlägget har ändrats av ktd 19 mars 2007 - 10:56 Skickat 19 mars 2007 - 14:52
Surfade runt på lite japanska sidor i vanlig ordning och ramlade över något som sony kallar för Playstation TV. Väldigt kryptiskt vad det innebär dock...
Lite längre ner på sidan så finns det en rad där det står "Devil May Cry 4 Trial version". Någon med en japanska PS3a som tankat hem och testat detta? http://www.jp.playstation.com/ps3/pstv/search.cgi Skickat 19 mars 2007 - 15:07 morlock Mar 19 2007, 14:52 skrev: Surfade runt på lite japanska sidor i vanlig ordning och ramlade över något som sony kallar för Playstation TV. Väldigt kryptiskt vad det innebär dock... Lite längre ner på sidan så finns det en rad där det står "Devil May Cry 4 Trial version". Någon med en japanska PS3a som tankat hem och testat detta? http://www.jp.playstation.com/ps3/pstv/search.cgi Hmm. Kan testa när jag kommer hem. Bara att skapa en jp användare. Skickat 19 mars 2007 - 15:13 JaTack Mar 19 2007, 15:04 skrev: jag undrar hur det är med Grand Turismo HD, ifall man kan tanka ner det gratis eller om man måste betala för att få ner d ? Skickat 19 mars 2007 - 15:26 radiozo Mar 19 2007, 15:07 skrev: Hmm. Kan testa när jag kommer hem. Bara att skapa en jp användare. Skickat 19 mars 2007 - 17:46
Account management är nere så jag kan inte skapa ngt konto just nu. Kan prova senare.
Eller inte. Nu kom jag på varför jag inte har ngt japansk konto. Fattade inte vad man skulle fylla i fälten när allt var på japanska Det här inlägget har ändrats av radiozo 19 mars 2007 - 17:47 Skickat 19 mars 2007 - 19:08 radiozo Mar 19 2007, 18:46 skrev: Account management är nere så jag kan inte skapa ngt konto just nu. Kan prova senare. Eller inte. Nu kom jag på varför jag inte har ngt japansk konto. Fattade inte vad man skulle fylla i fälten när allt var på japanska Kan du inte bara skriva av vad det står på den engelska sidan? det borde väl vara samma fält att skriva i? Name: Ittori Hanzo Adress: tamaguchi date of birth: och så vidare? 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|