Ett par tryck på bröstet och tråden lever igen!
Detta är väldigt intressant. denna lösning skulle passa mig perfekt då min vägg inte är så stor men självklart vill jag ha stor bild på duken till projen.
så problemet; ska man använda dyra lamptimmar till MTV när man diskar. eller ska man helt enkelt klämma in lcd tv någonstans. jag har gått i tankarna om en tvlift, men då behöver jag ju en tvbänk som kan svälja hela TV'en.
Så en skena i taket, underbart! var hittar jag detta? bör ju inte bli så fasansfullt dyrt när vi bara pratar max 2 meter.
jag bifogar en bild på min "media vägg", måtten är inte exakt men det skiljer inte många cm från verkligheten.
mediav_gg.jpg 98.04K
4 Antal nerladdningarSom ni ser får jag inte plats med någon tv, förutom längst till höger men det är på tusan precis att den får plats, (har bara en liten 30") och i vi har soffan längst till vänster i rummet..
Så hur får man tv'en att magiskt försvinna?
finns två alternativ som "funkar" för mig.
- Tak-skena
- TV-lift/lyft/hiss kalla det vad ni vill

Klart man kan ha en motordriven duk, men jag vill inte! kanske med sån där tabtenition eller vad dom heter så duken blir sträckt, men då pratar vi en helt annan summa pengar.
Så hälp mig i djungeln, var hittar jag en takskena för min lcd tv som har en snygg lösning för alla kablar?
Ström, dvi/hdmi, component.
skriv era tips! ..det kan finnas en belöning för bästa tips, vad sägs som en hembakad kaka

skriv nu!
Redigerat av Walkhome, 18 April 2008 - 10:00.