Postad 12 January 2007 - 21:24
Någon som vet var jag kan hitta Dc-Fix White glossy? Ljudia har bara Vit Bok.
Postad 12 January 2007 - 23:12
Någon som vet var jag kan hitta Dc-Fix White glossy? Ljudia har bara Vit Bok.
Bauhaus brukar ha ett stort sortiment! Kolla där.
Postad 13 January 2007 - 17:56
Och för dem som inte har en bauhaus butik i närheten? Vars hittar man DC-fix?
Postad 14 January 2007 - 23:44
Jag har sett DC-fix på andra ställen i andra byggvaruhus och hos färghandlare, men jag mins inte var. Bauhaus har haft det störta sortimentet så det är dit jag gått.
Siverfisken: Var i Skåne håller du till. Vad jag vet så finns det minst tre Bauhaus i här!
case
Siverfisken: Var i Skåne håller du till. Vad jag vet så finns det minst tre Bauhaus i här!
case
Postad 18 January 2008 - 15:02
För de som bor i stockholm och inte har möjlighet/tid att åka ut till bauhaus finns det inne i stan på wirströms vid medborgarplatsen.
Har själv letat som bara den efter detta i innerstan nämligen...
Har själv letat som bara den efter detta i innerstan nämligen...
Postad 29 May 2013 - 07:11
kan det finnas hos flugger färg? Vet att det var 5år sedan någon skrev i denna tråden men jag skulle verkligen behöva white glossy och det är väldigt svårt för mig att ta mig till bauhaus
heter det dc fix? Tänkte så jag inte går fram till disken och frågar om dc fix och dom inte vet vad det är haha! - Sånt där du vet! jag ska sätta det på mina högtalare! vitt du vet!
heter det dc fix? Tänkte så jag inte går fram till disken och frågar om dc fix och dom inte vet vad det är haha! - Sånt där du vet! jag ska sätta det på mina högtalare! vitt du vet!
Postad 30 May 2013 - 10:15
Verkar finnas på ganska många ställen: http://www.alfort.se...saljare/?pg=604
Postad 14 June 2013 - 13:00
Annars kan man ju ha Dekorplast Känns ju som att det är samma sak.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
85 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?