Redigerat av milde, 11 February 2007 - 15:55.
Postad 11 February 2007 - 15:54
Är ute efter en ny media/tv bänk och har spanat in "malibu" bänken ifrån svenska hem , men dessvärre så har den inga luckor utan lådor som dras ut. Ingen som har den bänken här på forumet som har modifierat om den med luckor istället? Funderar på det men vet inte om det är värt besväret. Ingen som har några andra tips på media/tv bänkar?, mest ute efter i bänkar i vitlack etc.
Postad 11 February 2007 - 15:59
köksöverskåp eller kyl o frysöverskåp från Ikea är dagens heta Jägartips, om du gillar vitt med luckor
Postad 09 March 2007 - 14:54
Det kommer att bli köksskåp hemma hos mig.
Sambon har tröttnat på att se produkterna...och jag hittar inga billiga bänkar med tillräckligt djup för Primare stärkaren...(Nix, den får tydligen inte heller synas..)
Sambon har tröttnat på att se produkterna...och jag hittar inga billiga bänkar med tillräckligt djup för Primare stärkaren...(Nix, den får tydligen inte heller synas..)
Postad 09 March 2007 - 17:15
Det kommer att bli köksskåp hemma hos mig.
Jag satte ihop fyra köksskåp från vedum + laminatskiva. Det trevliga med denna möbel är att det är väldigt lätt att redikalt ändra stilen genom att byta skiva, typ massiv ek eller kanske valnöt.
Kolla galleriet.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?