Sådär nu har jag gått och skaffat mig mitt första riktigta boende. (Har bott i andra hand innan)
Det blev ett lite mindre radhus ute i kungsängen (96,5kvm) där jag bor tillsammans med min sambo och hennes 2 barn (varanan vecka).
Dessvärre så gick alla rum i huset åt och jag fick inget lekrum. :/ Men men vad gör det. Har nu börjat att renovera det mesta här hemma och håller nu på med vardagsrummet som kommer att bli en stillrent rum med så lite krimskrams som möjligt och bara 1 lcd tv och en stereo. Sådär kan jag inte ha min kära projektor.
Blir då istället att sätt upp den i taket i sovrummet. Enda problemet är nog att försöka övertala tjejen att jag ska få ha den där. Så nu skulle jag vilja ha mängder med tips om hur man gör detta snyggast? tänker speciellt på kablar och liknande hur man ska dölja dessa och projektorn ska "inte synas" i rummet. Kommer dessvärre inte dra in några kablar i väggarna för har alldeles för lite erfarenhet för detta.
Någon som vill dela med sig lite bilder så man kan få insperation och även kan visa tjejen att den inte kommer ta någon plats. (eftersom vi har lite olika smaker när det gäller inredning så har vi delat på vilka rum vi får inreda och hennes är sovrummet)
Alla tips är välkommna.
Mvh Fredrik
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?