vilken tv tycker ni jag ska välja av dessa två LG RZ-32LB2R eller LG RZ-37LC2RR
Postad 28 February 2007 - 15:47
vilken tv tycker ni jag ska välja av dessa två LG RZ-32LB2R eller LG RZ-37LC2RR
Tjaa... det beror ju på vad du tycker/tror är viktigt för just dig med din nya TV.
- Om det känns som en viktig funktion att ha inbyggd hårddisk i TVn och kunna spela in osv utan att behöva ha en till extern låda så är väl RR-modellen helt rätt för dig.
- Om du tycker att bildkvaliteten är viktigare och tror att du kommer uppskatta den något bättre bilden i LB2R-serien så är väl den mer rätt.
- Om storleken är mycket viktig för just dig (...) så är det väl bättre att välja en 37" hellre än en 32".
- Om designen är viktig för dig så får du ju avgöra vilken av dessa båda du tycker är snyggast, personligen föredrar jag LB2R som jag tycker ser sober och cool ut i vårt vardagsrum.
- Om priset är viktigast för dig så är ju 32LB2R fortfarande billigare än 37LC2RR.
Du kan ju få en hel del annat för de dryga 2.000:- som det skiljer. Kanske ger det dig mer att köpa den billigare och använda de extra 2.000:- till att köpa DVD-filmer för? Eller betala ett par års TV-avtal, eller istället kanske bjuda tjejen på en skön weekend på hotell/spa med god mat...
- Om det viktigaste för dig är ljudet som din TV kan prestera och att du inte vill/kan/får/har råd att/... koppla in en extern ljudanläggning så är nog LB2R att föredra, den har extremt bra inbyggt ljud, för att vara en TV alltså.
Min poäng är att det finns så många olika parametrar som påverkar vilken som är bäst för just dig, och som inte är samma för t ex mig!
-Vad är det viktigaste för just dig när du ska köpa en ny TV nu?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?