Gick med: 2005-05-06 Har 21 bilder i Galleriet Har 4 filmer i samlingen
Det där är ett meddelande som råkat komma med av misstag, men som nu är borttaget. Det betydde att Prisjägaren var på väg att ladda ner butiksdefinitionsfilen, dvs inget fel. Går du till en ny sida så ska den fungera.
jo, jag gillar denna. testade den på hembiobutiken.se (oj va dyra de var generellt...) Konsumentmakt! Bra jobbat! Innovativt precis som på prisjakt och minhembio... :-)
Gick med: 2000-12-10 Har 187 filmer i samlingen
Kalas program, man får information direkt om det är ett bra pris eller ej. Och gillar man inte popupen så kan man ju alltid inaktivera det och aktivera det när man känner för det.
Ger programmet 10/10 i betyg.
Skulle beställa lite film och vips så tjänade jag 300:- på programmet. Det tackar jag för.
jag fick massa felmeddelande med massa nummer som jag var tvungen att klicka på OK konstant flera gånger, sen kom en ruta upp med script-text... Skitjobbigt, jag avinstallerade direkt!
Gick med: 2006-07-28 Har 1 filmer i samlingen
Riktigt trevlig program och att den finns nere i hörnet rör mig inte i ryggen. Men hur gör man för att den ska "läsa" av alla produkterna som finns på sidan som du/ni gör där på bilden?
Vi kan lugna användare av Prisjägaren att vi inte loggar information om vilka webbsidor en viss användare besöker. Det finns numera en Sekretesspolicy längst ner på http://www.prisjakt.nu/prisjagaren/
Nu finns det en ny version att ladda ner som bättre kan samsas med andra extensions som tex GreaseMonkey och Firebug. Vi beklagar strulet som detta lett till för i synnerhet användare av GreaseMonkey. Den nya versionen finns att hämta här: http://www.prisjakt.nu/prisjagaren/
jag fick massa felmeddelande med massa nummer som jag var tvungen att klicka på OK konstant flera gånger, sen kom en ruta upp med script-text... Skitjobbigt, jag avinstallerade direkt!
Tycker att det var en kul ide, men skulle föredra att kunna aktivera/avaktivera prisjägaren på något enkelt lättillgängligt sätt. Som den är nu vill jag helst avinstallera den, hittar bara inte hur man gör... hjääälp
Edit: Hittade alla svaren på bugglänken... tack!
Det här inlägget har ändrats av BestRip Mar 8 2007, 08:39
Jösses!!! Jag blir tårögd, vilken härlig funktion. Prisjakt at the touch of your finger tip :-D Ett tips i all välmening till er som surfar IE... Gör inte det! Go Firefox. Ni kommer aldrig ångra er
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".