Vill inte ha en "stor" reciver för det har jag redan.
Hur är recivern annars, någon som har den?
Mini
Redigerat av MiniMe, 21 March 2007 - 18:34.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 19 March 2007 - 18:53
Kan man driva Audio Pro Level 03 med denna reciver (Denon DRA-F102) med bra resultat?
Vill inte ha en "stor" reciver för det har jag redan. Hur är recivern annars, någon som har den? Mini Redigerat av MiniMe, 21 March 2007 - 18:34. Postad 20 March 2007 - 23:47
Jag tror det kommer fungera mycket bra - Man skall inte missta F102:an för en dålig maskin i den meningen för att den är liten - Tycker den spelar minst lika bra som DRA/PMA500 i många fall.
Om inte pengarna hindrar så kan du ju köra på en CX-3:a Har inte provat den själv än... Men det skall bli kul att se vad den går för. //Loofy Postad 21 March 2007 - 09:54
Tack för att du svarade Ja visst borde den fixa det, har en HK nu, men det vill jag eg bara ha till hemmabion, Denon vill jag kunna ha framme utan att det är det första men ser när man kommer in i rummet. HK:n får stå i ett skåp Nja CX-3:a är nog inte i min prisklass, men visst skulle dom slänga den efter mej skulle jag inte tacka nej Postad 21 March 2007 - 12:00
Någon annan som kanske har erfarenhet av denna reciver,
behöver inte vara med Audio Pro högtalaren?! Postad 17 April 2007 - 14:14
Är också intresserad av lite feedback på denna. Tänkte ha den som receiver till PODSPEAKERS Micropod SE + Microsub 2.1 Högtalarsystem.
Jag har haft en Denon DRA-F100 tidigare där jag drev ett par B&W DM601 S2. Jag tyckte det lät bra. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |