Har checkat lite på http://hembiobutiken...p?pgrpnr=119320
Det jag har idag är ett JBL-system som har några år på nacken, fick det för 7 år sedan och har spelat det alldeles för hårt.
Det jag söker är ett högtalarpaket + bra reciever + bra dvd
Mina krav / behov är:
Minst 5.1
Förstärkaren bör ha HDMI-switcher (kollat Onkyo 604)
Vill kunna komplettera till 7.1 då en blurayspelare skall in nästa jul
Stort basregister är viktigare än mellanregister, diskanten skall helst inte skära för mycket.
Bra ljud, men designen är lika viktig/nästan viktigare (om man står och väljer)
Samtliga högtalare utom bas och ev. frontar skall upp på väggen
DVD skall ha HDMI
Reciever/Högtalare skall kopplas ihop med dator, tv, PS2, PS3, VHS, Digitalboxar samt DVD
Maxpris är 15000 kr - Snälla minhembioanvändare hjälp mig, har bara ett enda alternativ...
2 frontar + center + 2 bakhögtalare är ingen dum kombination då den enkelt kan kopplas ihop med ytterliggare ett par satelliter av samma typ för 7.1
Det jag har idag är ett JBL-system som har några år på nacken, fick det för 7 år sedan och har spelat det alldeles för hårt.
Det jag söker är ett högtalarpaket + bra reciever + bra dvd
Mina krav / behov är:
Minst 5.1
Förstärkaren bör ha HDMI-switcher (kollat Onkyo 604)
Vill kunna komplettera till 7.1 då en blurayspelare skall in nästa jul
Stort basregister är viktigare än mellanregister, diskanten skall helst inte skära för mycket.
Bra ljud, men designen är lika viktig/nästan viktigare (om man står och väljer)
Samtliga högtalare utom bas och ev. frontar skall upp på väggen
DVD skall ha HDMI
Reciever/Högtalare skall kopplas ihop med dator, tv, PS2, PS3, VHS, Digitalboxar samt DVD
Maxpris är 15000 kr - Snälla minhembioanvändare hjälp mig, har bara ett enda alternativ...
2 frontar + center + 2 bakhögtalare är ingen dum kombination då den enkelt kan kopplas ihop med ytterliggare ett par satelliter av samma typ för 7.1
Sökningen pågår
Avancerad sökning
66 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?