Har samma kort själv. sitter i ett silverstone chassi. visst, det blir varmt. Jag har dock satt en 120mm tystgående fläkt framför kortet som blåser ut luften bak i lådan. funkar kalas samt att fläkten inte hörs alls.
and att det saknas lite prylar i vista drivrutinerna kan du tacka MS för
Njae... det är inte MS som gör de taskiga drivisarna... det är trots allt Nvidia
De ville helt enkelt ta bort den klassiska kontrollpanelen av någon orsak som ingen verkar veta varför. Den kommer inte att återinföras. Det är helt klart fastställt. Man kommer att jobba vidare på den värdelösa Vista kontrollpanelen som är lika fantastisk (i avancerat läge) som Vistas och Windows skärminställningarna via desktop
Att sen de senaste drivisarna inte klarar av 1280x720 är definitivt Nvidias idioti. Jag får leta runt och hittar till slut 100.59 version för att köra samma projektor i 720...Den enda som annars fungerar är en betydligt äldre... hur kan man göra på detta viset??
Men visst... kortet är bra... känner mig lite lurad då ajg sitter med en inbyggd display och får köra ultramon för att kunna byta skärm... grrrrrrr...