Mvh
/Erik
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 09 April 2007 - 21:18
Är ny här och försöker hitta information om HTPC. Har idag Canal Digital HDTv-box och funderar på detta med HTPC. Är det fortfarande kört för mig eller kan jag ändå skaffa en HTPC? Tänker på detta med låsning mot boxen.
Mvh /Erik Postad 10 April 2007 - 01:53
i regel så brukar det funka. du behöver hdtv-kort (ex hauppage hvr-4000) WinTV CI läsare, och conax modul.
är inte säker på det är okej för CD, men i länken nere bekräftar att det funkar.. http://www.hauppauge...m/oppethus.html Postad 10 April 2007 - 19:31
du behöver hdtv-kort (ex hauppage hvr-4000)
funkar deras dvb-s2 del nu? Postad 14 April 2007 - 10:36
EMO67
När du köpte ditt kort fick du mednågon fjärrkontroll då ? Och vad använder du för system på på din dator när du kollar på tv? ( windows MCE eller nåt annat ) Kan man spela in HDTV material med detta kortet ? Mvh Andreas Postad 14 April 2007 - 14:56
När du köpte ditt kort fick du mednågon fjärrkontroll då ?
JAG fick i alla fall fjärr, när jag köpte s3200. (tror det ingår, om det inte står annat) Kan man spela in HDTV material med detta kortet ? Ja Postad 15 April 2007 - 11:03
Detta kortet låter som ett mycket bra köp
Och det är inte så dyrt heller. Tack för informationen. Mvh Andreas Postad 16 April 2007 - 20:47
Jag fick fjärrkontroll med när jag köpte kortet.
Jag kör med programvaran som var med kortet för att kolla på tv. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |