Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Too Human

105 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Too Human (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) 1 060:-

Postad 25 April 2007 - 18:03

liqwid1985
  • liqwid1985
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Vad tror ni om Too Human? Själv tror jag det blir ett av de spel som jag kommer ha roligast med till Xbox 360 hittills, om man bortser från NHL 2K7 och PES6.

Too Human utvecklas av Kanadensarna Silicon Knights (MGS: Twin Snakes, Eternal Darkness: Sanity's Requiem). Spelet utspelar sig i en avlägsen framtid med robotar och allt som hör därtill. Spelet är också väldigt influerat av asatron. Det är det första spelet i en trilogi om tre, och vardera del har en budget på 80-100 miljoner dollar.

Postad bild

Gudarna, som vi känner dem, är cybernetiskt förbättrade människor. Som spelare tar du rollen som Balder, Odens son. Balder har som uppgift att rädda mänskligheten (vilken överraskning! :blink:)från robotar som inte vill något annat än att förgöra männskligheten. Allt i spelet har en direkt koppling till asatron, kända kopplingar är t.ex. gudarna, Tor, Loke, Oden, Heimdall, Freja and Mimer bland andra. Hela storyn kretsar, som nämts ovan, kring tre delar. Silicon Knights har ännu inte avslöjat särskillt mycket beträffande storyn i spelet, men Denis Dyack har nämt att storyn kan vara en sorts futurisktisk omberättelse av asatron som vi känner till. På kartongen till spelet står det även med runskrift: "Of God, Of Man, Of Machine"

En sekundär men viktig influens hittar vi i titeln. Friedrich Nietzsche skrev en bok vid namn: Human, All Too Human. Detta betyder att Nietzsches filosofi troligen kommer användas i spelet. Även ett citat av Nietzsche finns med i trailern till spelet. "He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster."

Too Human är ett tredjepersons RPG-spel. Som spelare kan du välja på massvis av olika vapen som svärd, hammare, spjut, pistoler, gevär, lasrar och annat, tillsammans med cybernetiska uppgraderingar. Det skall också finnas ett Matrix-liknande nätverk som man kan koppla in sig på, kallat "Cyberspace", för att kompensera till all action i spelet (Ironiskt nog så är "Cyberspace" en mer jordlig och beväxt omgivning till skillnad från "verkligheten" i spelet som är teknologisk och väldigt metallisk). Onlinemässigt skall det vara ganska snarlikt Phantasy Star Online , det skall tillåta upp till fyra personer att spela på Xbox Live cooperativt. Det sägs även att den högra analoga styrpaken skall vara en viktig del i spelets strider. Spelet kommer använda sig av ett komplex "tree based"-skill system som kommer låta spelaren styra över sin egen karaktärs utveckling så att den kan bli skapligt unik. Första spelet har levelbegränsning från 1 to 50, men fortsätter sedan därifrån till nästa del i serien. Spelet kommer ha automatisk kamerakontroll, så man kan använda den högra sticken till att slåss. Det kommer även ha effekter som motion blur och depth of field.

Det kommer finnas 5 klasser i Too Human och från de screenshoots som finns att tillgå så verkar vapnen inte kunna användas av alla klasser: Berserker (dubbla svärd) aggresiv klass, Champion balanserad (ett svärd), Defender kommer vara som en tank inriktad på att ta stryk och absorbera den, så att andra kan göra skada (stav), Bioengineer (dubbla pistoler) och Commando (hammare). Alla har sitt eget skillträd, och du kommer inte att kunna maxa statsen på sista leveln, ungefär som World of Warcraft.

Preliminära Xbox 360 specifikationer:
- HDTV
... 720p
... 1080i
... 1080p
- Dolby Digital i spelet
- Nedladdningsbart innehåll
- Leaderboards
- Röst
- 1 spelare singel play
- 2-4 spelare co-op

Länkar:
Too Human Fansida
Too Human på IGN
Gamespots Too Human Union

Redigerat av liqwid1985, 25 April 2007 - 19:25.

Postad 25 April 2007 - 18:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Jag har en del förhoppningar på Too Human. Nordisk mytologi är ett trevligt ämne och spelet ser bra ut <_<

...Men jag är inte överhypad för det heller, mycket beroende på att de inte verkar ha fått till fightingen riktigt ännu (enligt vad jag såg på senaste IGN Weekly). Sen tror jag det med kameran kan vara en brist, det är svårt att få till en dynamisk kamera på ett bra sätt. Tror man kan störa sig på den.

Mycket beror på hur de får till de här två delarna mot slutet. Det blir antagligen bra ändå, men ska det bli väldigt bra måste de "naila" dem.

Välkommen till forumet förresten och snygg tråd <_<

Postad 25 April 2007 - 18:46

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Mina applåder till trådskaparen!
Du lägger ribban högt, så högt att jag aldrig mer kommer att skapa en tråd <_<

Postad 25 April 2007 - 19:20

liqwid1985
  • liqwid1985
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Tackar, tackar, jag antar väl att skribentrollen hos filmtipset har satt sina spår <_<

Spelet tror jag kommer bli bra, det har ju trots allt vart i utvekling sedan PS1-tiden då det skulle släppts som en 5-disk utgåva, men det gick i stöpet då Nintendo skrev en deal med dem, det kom aldrig heller till GC, men nu är det alltså dags... innan det blir ett nästa Duke Nuke'm Forever.

Men det känns som att det blir ett kvalitativt spel hur som helst, så jag hoppas att de fixar till kameran så den fungerar bra.

Postad 26 April 2007 - 10:42

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1170 inlägg
  • 0
Jag hoppas det blir bra...det jag sätt hittills tyder på annat, fast jag har gärna fel.

Postad 26 April 2007 - 11:17

ScrotzaN
  • ScrotzaN
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Detta spel kommer bli tokgrymt! Givet köp!

Postad 26 April 2007 - 11:24

liqwid1985
  • liqwid1985
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Får dom till ett system som liknar D2 i itemsamlande så kan det nog bli ganska grymt i kombination, men jag tror det kommer tappa mycket intresse om det inte blir samlingsvärde/bytesvärde på saker som rustningar och vapen.

Postad 26 April 2007 - 13:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Får dom till ett system som liknar D2 i itemsamlande så kan det nog bli ganska grymt

Det hade inte varit helt fel. Alls.

Postad 16 December 2007 - 11:50

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Det kommer finnas 5 klasser i Too Human och från de screenshoots som finns att tillgå så verkar vapnen inte kunna användas av alla klasser: Berserker (dubbla svärd) aggresiv klass, Champion balanserad (ett svärd), Defender kommer vara som en tank inriktad på att ta stryk och absorbera den, så att andra kan göra skada (stav), Bioengineer (dubbla pistoler) och Commando (hammare). Alla har sitt eget skillträd, och du kommer inte att kunna maxa statsen på sista leveln, ungefär som World of Warcraft.

Bara jag som tycker att hela spelupplägget låter helt magiskt?

Har spelat mycket World of Warcraft i mina dagar som klassen rogue, vilket var min absoluta favorit-klass. Associerar det med Too humans ena klass "Berserker" då den är väldigt offensiv samt att den har dual-wielding. Det kommer att bli mitt val i rollspels-cybern.. och jag har på känn att många andra kommer att välja den också.

Ett litet klipp med de olika klasserna, lite gameplay och en snabb glimt av talent-trädet

Vilken klass är ni mest intresserad av?

Postad 16 December 2007 - 12:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Ser lovande ut. Är det klart med stämningarna osv eller det påverkar kanske inte det här spelet?

Postad 16 December 2007 - 12:43

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Ser lovande ut. Är det klart med stämningarna osv eller det påverkar kanske inte det här spelet?

Det påverkar nog inte spelet och jag har inte hört något mer om stämningarna. Hittade dock en artikel från gamespot news där Too Human-teamet går ut med att spelet släpps i första kvartalet nästa år. ( http://www.gamespot....estnews;title;0 ) Vilket är helt underbart! <_< Även ett demo kommer komma upp på live så småningom.

Som liqwid skrev innan (orkar inte citera) så är det inget 'trycka-på-en-knapp-och-slå-spel' utan man kommer använda sig av högerspaken på kontrollen för att slå. Det tycker jag låter som en bra idé, och lär minska risken för att fighterna blir enformiga.

Redigerat av Nyluh, 16 December 2007 - 12:43.

Postad 16 December 2007 - 14:07

Yocke
  • Yocke
  • Forumräv

• 688 inlägg
  • 0
Shane Bettenhausen från 1up var uppe hos utvecklarna för någon månad sedan, och han blev imponerad av vad han såg. Några nya klipp samt hans tankar finns med i ett avsnitt av The 1up Show.

http://www.1up.com/d...ory?cId=3163818

Postad 16 December 2007 - 16:56

Upp_o_ner
  • Upp_o_ner
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0
Följer också TH men det som kan riktigt ställa till det är att utvecklarna (Silicon Knights) har stämt Epic Games (som tillhandahöll grafik-motorn, TH använder en helt egen motor nu) för brist i deras åtaganden gentemot White Knight.

Postad 16 December 2007 - 19:08

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Följer också TH men det som kan riktigt ställa till det är att utvecklarna (Silicon Knights) har stämt Epic Games (som tillhandahöll grafik-motorn, TH använder en helt egen motor nu) för brist i deras åtaganden gentemot White Knight.

Hittade detta på gamespot-forumet. Orkar inte leta upp videon. "In the video interviews from ign.com, Denis also says that the lawsuit will not affect the games release"

Redigerat av Nyluh, 16 December 2007 - 19:14.

Postad 21 December 2007 - 00:13

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
http://media.xbox360....83/vids_1.html - Berserker-gameplay, litet klipp dock.

Samt ett trevligt quote från Too Humans developer-blog:

Have a very happy holiday and a great New Year! We are looking forward to seeing the reaction to “Too Human’s” co-op demonstrations and demo on Market Place in the New Year."

Minst sagt trevligt!

Postad 21 December 2007 - 00:15

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Din länk funkar tyvärr inte men jag ska nog hitta den på egen hand.

Postad 21 December 2007 - 00:16

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Bättre länk: http://blogs.ign.com...07/12/20/74806/

Postad 21 December 2007 - 00:25

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Äntligen en Diablo 2 killer! :)
Ser ut som ett givet köp. Hoppas det finns gigantiskt med loot och att man kan köra boss-runs som i Diablo 2.

Postad 21 December 2007 - 00:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Diablokiller från det lilla =P?

Jag vet inte om jag gillar att man flyger automatiskt till närmaste fiende.. men det kanske bara är när man är i berserkmode. Verkar bli alldeles för enkelt annars. Men det såg rätt häftigt ut ändå, bäst hittills.

Postad 21 December 2007 - 10:21

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Jag vet inte om jag gillar att man flyger automatiskt till närmaste fiende.. men det kanske bara är när man är i berserkmode. Verkar bli alldeles för enkelt annars. Men det såg rätt häftigt ut ändå, bäst hittills.

Det är en skill som berserker-klassen har. Och man kan välja att lägga poäng på den skillen så man flyger ännu snabbare.

Jag tycker det ser grymt förbättrat ut än de tidigare klippen. I detta klipp känns det verkligen som att man träffar de man slåss mot.

Postad 21 December 2007 - 17:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Jag tycker det ser grymt förbättrat ut än de tidigare klippen. I detta klipp känns det verkligen som att man träffar de man slåss mot.

Jo precis. Reagerade också på just att det känns som mycket mer oomph när man träffar. Helt klart en positiv utveckling och själva settingen med nordisk mytologi är en kanonidé.

Postad 21 December 2007 - 18:51

Upp_o_ner
  • Upp_o_ner
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0

http://media.xbox360....83/vids_1.html - Berserker-gameplay, litet klipp dock.

Samt ett trevligt quote från Too Humans developer-blog:

Have a very happy holiday and a great New Year! We are looking forward to seeing the reaction to “Too Human’s” co-op demonstrations and demo on Market Place in the New Year."

Minst sagt trevligt!

Det står inte "playable demo", utav någon anledning så kallas vissa videos på marketplace för "demo" (senast var det så med Halo Wars).

Postad 22 December 2007 - 00:29

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Nja kanske inte killer men det är nog det närmaste man kan komma Diablo 2 hittills av det jag sett. Hellgate London levde inte upp till förväntningarna. Jag hoppas detta blir bättre.

Postad 22 December 2007 - 00:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
På konsol möjligtvis. På PC görs en kopia av D2 utvecklarna.

Postad 24 December 2007 - 00:11

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

På konsol möjligtvis. På PC görs en kopia av D2 utvecklarna.

Jo. Om du syftar på det som Hellgate London utvecklarna håller på med så är jag ganska skeptisk. Hellgate är inte direkt hög kvalitet om man säger så. Men man vet aldrig de kanske får till det nästa gång.

Postad 01 January 2008 - 12:27

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
På de flesta ställen sägs spelet släppas sent i februari.
Kan man hoppas på ett demo eller liknande i januari då?

Postad 01 January 2008 - 14:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Nja. Datumen i februari stämmer nog inte. Det är som vanligt gissningar. Finns inget officiellt datum än.
Tar ett par veckor att trycka upp kopior så isf borde de vara klara med spelet nu. Min gissning är att det dyker upp till sommar eller i höst.

Postad 01 January 2008 - 14:40

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Nja. Datumen i februari stämmer nog inte. Det är som vanligt gissningar. Finns inget officiellt datum än.
Tar ett par veckor att trycka upp kopior så isf borde de vara klara med spelet nu. Min gissning är att det dyker upp till sommar eller i höst.

Usch, fick ont i magen nu. ;)

Postad 02 January 2008 - 15:28

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
"This product will be in stock on Wednesday 02 July, 2008."

Står det tom på VG+.

Postad 03 January 2008 - 12:43

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

"This product will be in stock on Wednesday 02 July, 2008."

Står det tom på VG+.

Ah, man får väl hoppas på ett demo så snart då som man kan mekka med i väntan på release.
Sen ska man inte ta butiker på stort allvar med datumsläpp för spel?

Postad 03 January 2008 - 14:29

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Nää deras datum är ofta gissningar. Enda man kan lita på är datum från de som utvecklar spelen.

Postad 03 January 2008 - 17:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Sen ska man inte ta butiker på stort allvar med datumsläpp för spel?

Nej, de vet inte. När utvecklarna annonserat ett datum kan man börja hoppas. Men även då kan det försenas som vi alla vet. Det där går inte att lita på.

Postad 20 February 2008 - 10:44

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Två nya feta gameplay-vids: http://www.gametrail...ayer/30752.html http://www.gametrail.../game/2207.html

Postad 20 February 2008 - 11:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Tveksamt om det kommer upp i samma klass som Mythos dock :)
Men det blir nog kul ändå.

Postad 20 February 2008 - 14:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Postad bild

Diabloooo B)

Postad 20 February 2008 - 18:18

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

• 531 inlägg
  • 0
Hoppas på att det finns en skjut-class. Tycker "skidåkningen" i närstrider verkar lite överdriven.

Postad 20 February 2008 - 20:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Det gör det, kolla de nya filmerna.

Postad 21 February 2008 - 12:12

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

• 531 inlägg
  • 0
Efter att ha kollat på lite filmer så verkar det lite mer lovande. Det verkar vara likt Diablo, och där spelar inte styrningen så himla stor roll. Hoppas de får till storyn och spelkänslan bara.

En liten film om equipment:
http://www.gametrail...ayer/30788.html

"Here he has a laser cannon, hammer and shield" Jag glad över att fler och fler utvecklare inser att science fiction är mycket bättre än fantasy. Annars hade det bara varit hammer and shield. :)

Redigerat av Unregistered6116c5cb, 21 February 2008 - 12:20.

Postad 26 February 2008 - 09:10

Unregisteredb43a60de
  • Unregisteredb43a60de
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0

Postad bild

Diabloooo :)

Ooooh, ser väldigt snyggt ut! Nu längtar jag! ;)

Postad 26 February 2008 - 10:07

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Såg ok ut men kameran är helt åt ****. Jag är smått besviken på det jag såg i går.
De verkar vara mer ute efter att få det att se ut som en film än ett spel.
Ge mig en vettig top-down kamera så jag kan se vad sjutton det är jag håller på med.

Postad 27 February 2008 - 23:29

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Ser framemot det här. Verkar bli grymt tycker jag. Fast håller med om att kameran såg lite väl skum ut.

Postad 27 February 2008 - 23:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Kameran är hemsk. Inte alls vad jag hade förväntat mig. Kan man inte byta kamera så skippar jag nog att köpa det.

Postad 28 February 2008 - 14:57

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0
Usch jag känner också lite ångest inför spelet.. Oroar mig över att det kommer vara för likt world of warcraft/diablo. Men så är det ju - spela länge och ofta för att få de bästa sakerna och inte missa instancer. Man blir liksom bunden på ett ofrivilligt sätt. Nej jag har redan varit med om det. Satt fast i world of warcraft-träsket i ett och ett halvt år. Inget jag vill uppleva igen.

Får hålla mig till mindre krävande spel, som COD4 t.e.x. där det inte krävs att du lirar 24/7 men ändå kan ha de grymmaste sakerna. Där det alltså finns alternativ men som inte avgörs av hur mycket du spelar.

Och ja - kameran är verkligen hemsk. Måste ju gå att ändra?

Lägger detta spel på hyllan sålänge (även om det inte har kommit än).

Postad 28 February 2008 - 18:34

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

• 531 inlägg
  • 0
Du måste väl inte ha de grymmaste sakerna. :lol: Vissa spelade igenom tex diablo en gång för att få ut hela storyn/se alla banor. Spelade det ganska ofta på lan i mp osv. Går hur bra som helst även med kass utrustning. Utvecklarna har dessutom sagt att de satsar hårt på en bra story, så jag tycker du ska ta ner det från hyllan igen. :P

På den nyaste trailern http://www.gametrail...ayer/31139.html så verkar iallafall spelaren rotera kameran själv. Eller så kanske den snurrar runt helt slumpartat.

Postad 28 February 2008 - 20:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Går hur bra som helst även med kass utrustning

Nåja.. om man är själv så är det rätt svårt utan utrustning i D2.

Det går att använda D-pad för att styra kameran manuellt.

Postad 29 February 2008 - 09:17

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Kräver en top-down kamera. Går inte att spela hack n slash ordentligt i en 3:e persons vy :)

Postad 29 February 2008 - 15:48

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Release Date: May 06, 2008

Stämmer det eller bara rykten? Givet köp för mig tror jag. Även om kameran är icke godkänd.

Postad 01 March 2008 - 20:23

Upp_o_ner
  • Upp_o_ner
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0

Hoppas på att det finns en skjut-class. Tycker "skidåkningen" i närstrider verkar lite överdriven.

"skidåkningen" är en skill (för tank-klassen om jag inte kommer ihåg fel). Det finns en klass som använder pistoler/kanoner/etc.

Något som bör nämnas är auto-inventory systemet: upp till 50(?) enheter i varje kategori sparas, plockar man upp sämre saker så förstörs de automatiskt, är det en bättre version så sparas den och ersätter den sämsta enheten du har. (Auto-inventory kan stängas av).

Stämmer det eller bara rykten? Givet köp för mig tror jag. Även om kameran är icke godkänd.

Finns inget officiellt release-datum, men det kommer detta år.

Postad 01 March 2008 - 21:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

(Auto-inventory kan stängas av)

Bra, det där lät nämligen inte helt stabilt. Vad avgör vad som är bättre liksom. Tänk om man vill ha vissa attributes men att den armorn förstörs för att en annan har aningen mer defense.

Postad 02 March 2008 - 15:11

Unregistered1594247d
  • Unregistered1594247d
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0

"skidåkningen" är en skill (för tank-klassen om jag inte kommer ihåg fel). Det finns en klass som använder pistoler/kanoner/etc.

Något som bör nämnas är auto-inventory systemet: upp till 50(?) enheter i varje kategori sparas, plockar man upp sämre saker så förstörs de automatiskt, är det en bättre version så sparas den och ersätter den sämsta enheten du har. (Auto-inventory kan stängas av).

Finns inget officiellt release-datum, men det kommer detta år.

Ah, okej. Hoppas det kommer rätt snart i alla fall.

Redigerat av Unregistered1594247d, 02 March 2008 - 15:12.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.