Officiella FIRMWARE-tråden [PS3]
Sony PlayStation 3 (PS3) 60GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(705)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 160GB
(Spelkonsoler)
|
2
|
(31)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(259)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(78)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 320GB 2010
(Spelkonsoler)
|
9
|
(140)
|
Inga priser |
Postad 17 February 2012 - 13:08
Postad 23 February 2012 - 11:07
Postad 23 February 2012 - 11:17
Postad 26 June 2012 - 09:59
PS3 System Software version 4.20 will be released on June 26 2012. This update will introduce a number of new features including:
- When the wireless stereo headset (CECHYA-0080) is connected, you can now adjust the sidetone level for microphone audio. Select [Sidetone] under (Settings) > (Accessory Settings) > [Audio Device Settings].
--o Off: Disable microphone audio from the headset
--o 1-5: Enable microphone audio from the headset
- You can now set the amount of time until the system automatically turns off. Under (Settings) > (Power Save Settings) > [System Auto-Off] you will be able amend the time for [Video/TV/Music/Photo] and for [Game/Other Features]:
Video/TV/Music/Photo - After 1 Hour, After 2 Hours, After 3 Hours, After 4 Hours, After 5 Hours, Off
Game/Other Features - After 1 Hour, After 2 Hours, After 3 Hours, After 4 Hours, After 5 Hours, Off
--o If you enabled [System Auto-Off] in system software prior to version 4.20, the selected time will be set for both [Video/TV/Music/Photo] and [Game/Other Features].
--o The default settings are [After 4 Hours] for [Video/TV/Music/Photo] and [After 1 Hour] for [Game/Other Features].

- Under (Games) > (Saved Data Utility (PS3™), you can now select multiple saved data items, and then either delete or copy them as a group.
--o You cannot use [Copy Multiple] to select data that is copy-protected.
--o Some saved data cannot be copied.
--o The upper right corner of the screen displays:
===== the number of saved data items that are selected
===== the total number of saved data items
===== the total file size of the saved data items that are selected
- Virtual surround sound functionality enabled for the wireless stereo headset (CECHYA-0080) for Blu-ray or DVD movies, giving you a superior audio experience.
http://blog.us.plays....-update-v4-20/
Postad 26 June 2012 - 10:02
Postad 26 June 2012 - 10:34
PS3 System Software version 4.20 will be released on June 26 2012. This update will introduce a number of new features including:
- When the wireless stereo headset (CECHYA-0080) is connected, you can now adjust the sidetone level for microphone audio. Select [Sidetone] under (Settings) > (Accessory Settings) > [Audio Device Settings].
--o Off: Disable microphone audio from the headset
--o 1-5: Enable microphone audio from the headset
- Virtual surround sound functionality enabled for the wireless stereo headset (CECHYA-0080) for Blu-ray or DVD movies, giving you a superior audio experience.
Ja, äntligen!
Inte nog med att headsetet blir som vanligt igen de har också lagt till virtuell surround till blu-ray och DVD.
En av de bästa uppdateringarna för mig på länge.
NO MORE WHITENOISE!
Redigerat av Pip, 27 June 2012 - 08:08.
Postad 27 June 2012 - 07:44
Konstigt - har inte [Sidetone] i menyn.
Inte jag heller, måste kolla om jag letar på rätt ställe.....
Postad 30 June 2012 - 06:12
Postad 30 June 2012 - 18:31
nice att kunna säkerhetskopiera alla savefiles samtidigt också.
som någon sa, klart en av de bästa uppdateringarna på länge!
Postad 30 October 2012 - 11:07
Redesigned Trophy Collection
The collection now includes trophies you earned using the PlayStation®Vita system. You must sign in using the Sony Entertainment Network account to which your PS Vita system is linked.
- Your avatar and the progress toward the next level now appear when you are signed in to PlayStation®Network.
(Trophy Collection) has been moved under
(PlayStation®Network).

Other new or revised features in version 4.30
Network
- Life with PlayStation® no longer starts automatically. This service will be terminated.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 30 October 2012 - 11:07.
Postad 30 October 2012 - 12:12
Tycker varje FW-update bara blir mindre och mindre. Det var ju år och dar sen det kom en vettig FW-update som faktiskt tillförde nåt nytt och vettigt. Kanske inte så konstigt i o f s.
Redigerat av BrittBastard, 30 October 2012 - 12:14.
Postad 21 March 2013 - 17:13
Edit: Här är det det borde stå, men har inte dykt upp ännu... http://se.playstatio...ystem-software/
Den japanska sidan ( http://www.jp.playst...com/ps3/update/ ) säger i google-översättning:
From March 21, 2013, I had to start the update function to update the body of the PS3 ®. The system software version will be 4.40, in this update, the following features will be updated.
■ The main features updated in version 4.40
- I corresponding to (RC-S380 Sony Corporation products) IC card reader / writer PaSoRi non-contact.
- The system software to improve the stability of the operation.
Redigerat av novaland, 21 March 2013 - 17:19.
Postad 22 March 2013 - 10:33
System changes
Game Changes
- Added support for the Sony RC-S380 (PaSoRi) NFC contactless IC cards reader
- System stability has been improved.
- Issues with some games have been fixed
- You can now view trophies by original game or addon when viewing offline trophy mode when in a game.
http://en.wikipedia....system_software
Postad 22 March 2013 - 18:25
* Uppdateringen av systemprogramvaran 4,40 kommer att tillåta användare att automatiskt ladda ner innehåll som köpts från store.sonyentertainmentnetwork.com till sin PS3. Denna funktion är inte tillgänglig ännu och kommer att aktiveras maj 2013. Håll ett öga på eu.playstation.com för en detaljerad guide som förklarar hur man gör det mesta av den här funktionen.
* Det trådlösa stereoheadsetet (CECHYA-0080/CECHYA-0086) och stereoheadsetet (CECHYA-0088) kan nu användas med PlayStation 2-klassiker som har hämtats från PlayStation Store.
* Stabiliteten vid användning av vissa funktioner har förbättrats.
Känns som det är en annan patch än det som står på andra ställen..
Postad 25 April 2013 - 17:00
På den japanska sidan står det att det bara är en uppdatering för systemets stabilitet... inget spännande altså.
http://se.playstatio...ystem-software/
Viktiga funktioner i version 4.41 av systemprogramvaran
- Stabiliteten vid användning av vissa funktioner har förbättrats.
Postad 07 July 2013 - 22:10
Postad 08 July 2013 - 06:24
Oerhört skönt att kunna stänga av trofeenotifieringar efter senaste uppdateringen. Tack Sony!
Jag tycker det inte är fel att man KAN stänga av notifieringen, men jag tycker det är fel ATT stänga av notifieringen =)
Finns ju inget mer tillfredställande än att höra hur det plingar till och kommer upp... Nu senast igår så plingade det inte, utan bara kom upp... har de tagit bort ljudet från notifieringen, eller var det bara spelet som överröstade den tro?
Så sällan man tar trophys i de spel man spelar hela tiden, man har typ antingen redan fått dem eller så är de i singleplayer-delen som man inte spelar typ.
Postad 08 July 2013 - 17:44
Jag tycker det inte är fel att man KAN stänga av notifieringen, men jag tycker det är fel ATT stänga av notifieringen =)
Finns ju inget mer tillfredställande än att höra hur det plingar till och kommer upp... Nu senast igår så plingade det inte, utan bara kom upp... har de tagit bort ljudet från notifieringen, eller var det bara spelet som överröstade den tro?
Så sällan man tar trophys i de spel man spelar hela tiden, man har typ antingen redan fått dem eller så är de i singleplayer-delen som man inte spelar typ.
Jag bara njuter av att jag slipper se de.
Postad 01 October 2013 - 22:19
Auto download of system software updates has been expanded to support all PSN users.
Auto download support of purchases made on the Sony Entertainment Network online store will be made available to all PSN users.
New options for trophy privacy settings allow users to set which trophies are visible.
Data can now be transferred from PS3 to PS Vita using Wifi
http://blog.us.plays...-update-v-4-50/
Postad 02 October 2013 - 00:57
Postad 03 October 2013 - 08:05
utan problem. vet ej om det är fixat eller inte men det har säkert kommit fler updateringar efter det & jag har kört alla utan problem.
Postad 02 June 2015 - 12:27
Uppdaterade två av mina PS3 till 4.75 i morse...
Verkar vara stabilitetsförbättringar, har inte sett någon utförligare changelog än så länge.
Postad 02 June 2015 - 16:50
har den ju gjort hela tiden?Kanske dags att döpa om tråden till [PS3] förresten..
Postad 03 June 2015 - 09:55
har den ju gjort hela tiden?
Ganska säker på att den inte hette så igår, för då hade jag ju såklart aldrig kommenterat det ![]()
har den ju gjort hela tiden?
Förstaposten redigerad av dig, igår 17:50 ![]()
Postad 03 June 2015 - 17:42
Ganska säker på att den inte hette så igår, för då hade jag ju såklart aldrig kommenterat det
Förstaposten redigerad av dig, igår 17:50
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 June 2015 - 17:43.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
28 bilder
35 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?