Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Program och Spel till N95:an

131 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 maj 2007 - 14:22

Pada-chan
  • Pada-chan
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Nu när en hel del personer fått sina N95:or och börjat klämma på dom finns det säkert ett intresse av vilka program och spel som är väl lämpade till N95:an. N95:an skiljer sig en del från andra mobiler inte minst av den stora skärmen, men även av avancerad processor och bra grafikmöjligheter.

-------------------------------------------------------------------------------------
Meningen med denna tråd hoppas jag ska bli att personer kan skriva om:

-"Program/Spel-recensioner". Program eller spel man testat och känner för att recensera för att avskräcka eller välkommna andra användare att testa.
-"Tipsa!" Säga vilka program/spel man vet är bra. Kanske en lista över de 5 eller 10 bästa.
-"Efterfrågan". Program eller spel man letar efter. T.ex. ett fantasyrollspel eller en bra timer för matlagning.
-"Mjukvara för PC/Mac/Linux". Program som på något sätt kan bidra till att underlätta livet för oss N95-ägare. Sync-program, kalenderprogram, bild/musik-hantering etc.
-------------------------------------------------------------------------------------

Även om N95:an har sin stora skärm får man självklart tipsa om spel etc. som egentligen är byggda för lägre upplösning (men en bra sak kan vara att säga det vid en recension). Program- och spelutbudet till Symbian S60 verkar vara nästan outömligt så bara börja tipsa/efterfråga!

Postad 10 maj 2007 - 14:33

Pada-chan
  • Pada-chan
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Kan börja med två egna efterfrågor.

1. Jag fattar inte hur man inte kan ha en timer från början i Nokias programvara? Eller har jag bara missat den? Annars undrar jag om det finns något snyggt och lättanvänt timer-program som inte är för krångligt att öppna och starta timern?

2. Själv tycker jag inte att "action-spel" lämpar sig särskilt bra på mobiler eftersom knapparna är så otympliga. Istället letar jag efter ett turn-baserat spel t.ex. som Heroes of Might and Magic. Har någon något bra sådant spel vore det guld värt!

/Pada

Postad 11 maj 2007 - 22:14

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0
Jag tycker helt klart att adressboken är ett mycket användbart program, kostar en krona per dygn, men 30 spänn i månaden är ingenting, tycker jag.
Varje gång nån ringer, så letar "adressboken" snabbt upp namn och adress, som man ser i en liten ruta på displayen.

Tycker det e guld, då jag vill veta vem som ringer innan jag svarar!!

Adressboken

Postad 11 maj 2007 - 22:36

Pada-chan
  • Pada-chan
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Jag tycker helt klart att adressboken är ett mycket användbart program, kostar en krona per dygn, men 30 spänn i månaden är ingenting, tycker jag.
Varje gång nån ringer, så letar "adressboken" snabbt upp namn och adress, som man ser i en liten ruta på displayen.

Tycker det e guld, då jag vill veta vem som ringer innan jag svarar!!

Adressboken

<{POST_SNAPBACK}>

Wow vilket program! Det här bara måste testas! Tackar!

/Pada

Postad 11 maj 2007 - 22:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Ehh vaaa.Menar du att vem som helst som ringer ser du namn å sånt ??

Helt klart coolt om det är så :)

Postad 11 maj 2007 - 22:50

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1 292 inlägg
  • 0
Jupp, funkar som nummerupplysningen, fast du får upp namn och adress på ett par sekunder!!! Funkar till andra mobiler än N95an oxå

Postad 12 maj 2007 - 08:12

Unregistered9e9ab13d
  • Unregistered9e9ab13d
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
cCalc är en smidig räknare. den har samma enkla gränssnitt som Calcium (där "fyrvägsknappen" representerar ett komando åt varje håll) men dessutom dom flesta "vetenskapliga" funktioner och räknesätt.

GooSync synkar Google calendar med mobilen och funkar kanon. Gratisversionen synkar en kalender en vecka bakåt och en månad framåt. Ett års "pro version" kostar £19.95 och synkar flera kalendrar upp till ett år framåt. Dessutom kan man använda "taggar" så att jag som t.ex. använder en Google-kalender för varje familjemedlem får en "tag" på varje post i telefonens kalender så man ser vem noteringen tillhör.

Postad 12 maj 2007 - 08:51

J_Andersson
  • J_Andersson
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Bra initiativ till forum tråd. En av de stora anledningarna till att skaffa sig en telefon med symbian operativsystem är ju den stora mängden program som man kan installera. Här är några som jag tycker är bra;
Fring - gratis msn, skype, google talk , m.m. client. Funkar kanon. Går att välja att den autostartar med. http://www.fring.com/download/
ScanR- gratis program som gör om dina bilder till pdf. (Du skickar bilden till dem i ett epost, läs mer på hemsidan, och så skickar de tillbaka bilden) Kräver visserligen att man har tillgång till billig datatrafik. Har dock inte hunnit prova programmet än men ska ner på skolan idag (fritt wlan) och återkommer med hur bra det funkar. *Edit* Funkar kanon. Perfekt för att få informationen från t.ex. en whiteboard.
http://www.scanr.com...CFQLnlAodTVFxYA
SUPER ©. - Funkar klockrent för att convertera om filmer. Gratis. http://www.erightsoft.net/SUPER.html
S-Tris 2 - Gratis tetris klon. http://www.allabouts...QVGA_Screen.php

Överhuvud taget kan jag tipsa om allaboutsymbians sida med gratis program till N95:an. Finns mycket roligt där http://www.allabouts...a_N95/freeware/

SlovoEd - Översättnings program. Finns mellan en massa språk men jag använder engelska-svenska, svenska-engelska, tyska-svenska och svenska tyska. Funkar bra även om antalet ord är lite begränsat (ca 20000 ord tror jag) Kostar 19.90 € per språk par (tex.engelska-svenska, svenska-engelska) Men det går att ladda ner en trial version som funkar bra. Annars går den att få tag på gratis också...
http://www.slovoed.com/

En bra sida där man kan köpa en massa användbara spel och program (finns gratis alternativ i bland också) är annars handango. http://www.handango....72&N=4294916932

Mycket nöje!
/Joel

Redigerat av J_Andersson, 12 maj 2007 - 17:24.

Postad 12 maj 2007 - 18:46

TKDman
  • TKDman
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Här finns olika program, spel och teman: http://www.series60v...hp?categoryid=1

Postad 16 maj 2007 - 11:06

Alessia
  • Alessia
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Smileys

Smilisarna funkar fast man får varning. Fick ett sms från en med SE idag o då syntes det fina animerade smilisar :D En början iaf! OBS! De går alltid iväg när man skickar trots varning. Till äldre mobiler kanske det bara blir vanliga smilisar dock, men ändå...

Samt:

10 must have

Redigerat av Alessia, 16 maj 2007 - 11:08.

Postad 21 maj 2007 - 12:04

Snoddas15
  • Snoddas15
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
hej här hittar ni bra teman..
http://gallery.mobil...a-n95-themes/2/

Postad 22 maj 2007 - 09:24

Unregistered9e9ab13d
  • Unregistered9e9ab13d
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Någon som vet någon bra ftp-klient (helst gratis förstås;)? Har kollat lite på MobyExplorer ($18.99). Jag vill kunna ladda upp bilder och andra filer från telefonen till min webbserver på ett smidigt sätt.

Postad 24 maj 2007 - 11:15

boltis
  • boltis
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0
Efterlyser två stycken program/applikationer som jag saknar.

Det första är en stor klocka som skärmsläckare. Har sett en variant men det innebär att man själv ska signera och ha sig.

Nummer två, vilket egentligen är det "viktigaste", är ett program som gör bilderna på den som ringer större. Hade det bl.a. på min 6280 och 6600. Hittar inget som går att installera på min N95:a.

Postad 25 maj 2007 - 09:03

daniel66
  • daniel66
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Kanon bra tråd!

Jag använder mig supermycket av små flash apps. bla klockor och spel, men jag söker
1 Timer/tidtagare
2 Klok väckarklocka med inställningsbar snooze och sen när jag sätter larm på fredagen typ att jag ska hämta någon om 1 timme, då tror alltid telefonen att man vill sätta alarmet på dagen efter, även om kl är 7 på morgonen så tror den man ska sätta larm till dagen efter. så måste man gå ner och ändra inställningarna. jobbigt!

3 en bra kalender, älskar nokias förutom att jag vill när jag skriver bokstaven "J" vill jag att inte alla som har ett "j" i sitt namn tex. syster "j"obb eller "j"onas mats "j"ohnsson utan jag vill att den ska söka på första bokstaven jag skriver. så skriver jag J ska alla som har J i första bokstaven komma upp. detta är ireterande när man är van med det. att man måste skriva joc när man ska prata med jocke för det är inte så många som har den kombon.
tips:
För att hitta coola flash grejer så använder jag bara google.

Jag söker på tex.

flash + .swf + clock
då kommer massa sidor upp och då hittar man något coolt och sen är det bara att använda programmet nedan och spara ner den och sen föra över till sin mobil. ps jag kan inte köra grejer som är större än 1000 kbs, så ni tänker på det.

använder själv denna clocka som skärmsläckare.

ganska flashig.. drar säkert batt men det spelar mindre roll

sen använder jag detta program dock har jag full men funkar bra på trail också.

http://www.freedownl...s/GetFlash.html

Ha det

Redigerat av daniel66, 25 maj 2007 - 13:24.

Postad 25 maj 2007 - 10:47

johgus
  • johgus
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Jag vill tipsa om ett spel som inte är släppt än. Creatures of the deep heter det och är ett fiskespel. Verkar så sjukt coolt. Vibrerar vid napp, Kameran på framsidan fungerar som rörelsesensor så man kastar med spöet som vanligt, typ Wii. Sen har man en fisktank som skärmsläckare där man kan spara de bästa fiskarna för att visa andra. Självklart kan man spela mot andra via bluetooth m.m m.m.

Mer info: www.mobileangler.com

Googla på speltiteln så finns fler screenshots oc h filmer...

Ser grymt kul ut! Hoppas det kommer snart, Nokia har ju nästa generation av N-gage telefon på G, skulle gissa att man sparar lanseringen av detta spel till man släpper den telefonen.

Mvh

Postad 25 maj 2007 - 11:04

Unregistered9e9ab13d
  • Unregistered9e9ab13d
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0

Kanon bra tråd!

Jag använder mig supermycket av små flash apps. bla klockor och spel, men jag söker
1 Timer/tidtagare

<{POST_SNAPBACK}>

Ungarna ska alltid ha "springtävling" vid stugan med mellantider, varvtider, sluttider o.s.v. Döm om min förvåning när jag tog upp min nya flashiga N95:a och det fanns inte ens ett stoppur. På http://sdwdevelopmen...&prodplatform=2 hittade jag ett som funkar fint. Endast basic funktioner dock.

Postad 25 maj 2007 - 13:05

daniel66
  • daniel66
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Tack dragon,
Det är helt sjukt att dom inte har lagt in en sån basic grej som timer eller tidtagning. blev typ lite arg och lite små lack:D

Men tur nog så är det en bra telefon som stöder både java och flash så det finns ju att hitta.

Tänkte testa det där med att stänga av 3g då när jag inte använder det. ska kolla hur mycket bättre min batteri tid är,. nu kan jag typ använda den knappt 1 dygn utan att göra någonting alls.alltså bara dra ur laddaren och hoppas på att ingen ringer för att testa..

Mer info kommer när jag vet hur stor skillnad gsm gör mot 3g

Postad 25 maj 2007 - 15:47

Alessia
  • Alessia
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Tack dragon,
Det är helt sjukt att dom inte har lagt in en sån basic grej som timer eller tidtagning. blev typ lite arg och lite små lack:D

Ja man blir lite trött...har lagt ner massor med tid på att hitta timer men inte lyckats. Något tips? vill inte betala en massa pengar för ibland går det ju inte att köra vissa program när man uppdaterat FW i telen och man vill ju inte köpa nya program varje gång... :) Kan dock betala om man garanteras att kunna använda efter uppgraderingar etc

Ds tack för tipset om stoppuret! ;)

Redigerat av Alessia, 25 maj 2007 - 15:48.

Postad 26 maj 2007 - 19:28

J_Andersson
  • J_Andersson
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Tack dragon,

Ja man blir lite trött...har lagt ner massor med tid på att hitta timer men inte lyckats. Något tips? vill inte betala en massa pengar för ibland går det ju inte att köra vissa program när man uppdaterat FW i telen och man vill ju inte köpa nya program varje gång... :D Kan dock betala om man garanteras att kunna använda efter uppgraderingar etc

Ds tack för tipset om stoppuret! :)

<{POST_SNAPBACK}>

Köpte ett program som heter Time Machine 3rd Edition och som kostar 5 dollar. http://www.handango....roductId=200166

Tycker det fungerar bra. Dock tog det ett tag för att förstå hur jag skulle få någon signal. Först måste du ladda hem och installera ett program som heter Y-browser för att komma åt foldern där du skall lägga ljud filen (E:\sound). Y-browser (gratis) hittar du här;
http://www.pushl.com/y_browser/
Sen kan du avnända Y-browser för att lägga en ljud fil i foldern Sound som ligger direkt på minneskortet. De ljud format som stöds är *.mp3, *.mid, *.aac, *.wav, *.mxmf, *.amr

/Joel

Postad 28 maj 2007 - 07:27

daniel66
  • daniel66
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Hejsan Joel!

Värkar vara ett mycket bra program till det vi saknar.

fråga!?
om jag köper detta program och uppdaterar fw nästa gång försvinner det då? eller laddar man ner programmet till datorn först. så det bara är att köra över det igen då?

så man inte behöver lägga 50 kr varje gång det uppdaterar mobilmjukvaran.

Tack igen detta kan vara svaret på alla mina problem med klockan/alarm.

Postad 03 juni 2007 - 15:32

muggebigge
  • muggebigge
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Är det ingen som har hittat ett bra sätt att använda GPS:en utan att betala?

Postad 04 juni 2007 - 10:48

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

• 730 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Hej
Jag laddade hem igenom Maploader, kolla Nokias hemsida.

jag har oxå en fråga, hur får amn igång quickoffice utan o betala?????

verkar ju värdelöst att behöva betala för att kunna öppna o redigera ett dokumen som man lagt in.

//Pewi

Postad 08 juni 2007 - 12:25

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

• 730 inlägg
  • 0
ingen som kan ge tips.....?????

//Pewi

Postad 09 juni 2007 - 07:15

Pinnacle
  • Pinnacle
  • Lärjunge

• 297 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Du behöver betala om du vill ha röststyrd navigation, själva GPS-funktionen är gratis att använda.
Kostar ca 670:- för 3-års navigation och det tycker jag att det är värt i alla fall.

Postad 09 juni 2007 - 07:17

Pinnacle
  • Pinnacle
  • Lärjunge

• 297 inlägg
  • 0

jag har oxå en fråga, hur får amn igång quickoffice utan o betala?????

verkar ju värdelöst att behöva betala för att kunna öppna o redigera ett dokumen som man lagt in.

//Pewi

<{POST_SNAPBACK}>

För att kunna redigera dokument med Quickoffice så måste du betala, det kan hända att det finns andra gratis program som klarar den funktionen men jag vet inte om något.

Kom ihåg att Google är vår vän.... :)

Postad 13 juni 2007 - 11:56

mr_Look2
  • mr_Look2
  • Lärjunge

• 362 inlägg
  • 0
Finns det nått bra "tvguides program" liknande http://linux.softped...nshot-3117.html

som man kan ladda ner ?

Postad 06 juli 2007 - 13:24

hasselnot
  • hasselnot
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
Finns det nått program som gör att man kan blädra i ett mediabiblotek liknande iphones på n95a?

Postad 06 juli 2007 - 15:53

akterspegel
  • akterspegel
  • Beroende

• 1 309 inlägg
  • 0
Hur fungerar det på den kontra N95?

Postad 11 juli 2007 - 12:06

Unregisteredac48ddc7
  • Unregisteredac48ddc7
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Ingen som har några roliga spel till sin N95? söker speciellt med ljus och lykta efter Texas Holdem?! men har ni andra, så lägg upp :)

Postad 11 juli 2007 - 15:56

Jensa86
  • Jensa86
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Kolla på www.ipmart-forum.com där finns massvis med program och spel.

Postad 17 juli 2007 - 10:38

krukväxt
  • krukväxt
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Får jag tipsa om ett mycket bra messeger-program.
http://www.dotsis.co...ead.php?t=58372

Som ni ser integrerar det sig i telefonen och stödjer såväl smilies som avatarer.
Det är totalt gratis att regga sig på forumet och sedan är det bara att klicka på länken.

Det finns hur mycket mums-mums som helst på http://www.dotsis.com/mobile_phone/ så kolla rundor.
Alla teman, spel och applikationer som är för "S60 3rd edition" (N95:s OS) och en skärmupplösning på 240*320 pxl bör fungerar fullt på N95.
Vissa saker är freeware annars är de crackade.

Skulle ni komma av er så finns messengerapplikationen under:
"S60 Version 9.1 - Zone" -> "Applications" -> "Messenger/ Chat/E-mail"

Övrigt spontant tips på applikatinon:
Smartmovie - Ett filmprogram innehållande en konverterare som du installerar på datorn. I applikationen på telefonen har du bra översikt över dina filmer och det finns många avancerade inställningar. Konverteraren tar gärna emot och bränner in dina undertexter om du har sådana.

Postad 17 juli 2007 - 11:33

TKDman
  • TKDman
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Tycker att windows live messenger är ett bra chatt program till n95. Finns under hämta i telefonen

Postad 17 juli 2007 - 12:23

janne1
  • janne1
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0

Tycker att windows live messenger är ett bra chatt program till n95. Finns under hämta i telefonen

<{POST_SNAPBACK}>

Där har du fel, alla vi har inte den som option i menyn hämta.

Postad 17 juli 2007 - 13:39

TKDman
  • TKDman
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Konstigt är det för att ni har köpt en operatör-låst telefon eller?

Postad 17 juli 2007 - 16:09

janne1
  • janne1
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jajjemen, å telia har en egen men N95 stödjer inte den på nått konstigt sätt haha snacka om sjukt .

Postad 17 juli 2007 - 17:23

TKDman
  • TKDman
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jajjemen, å telia har en egen men N95 stödjer inte den på nått konstigt sätt haha snacka om sjukt .

<{POST_SNAPBACK}>

hah skumt verkar ju onödigtXD

Postad 05 oktober 2007 - 21:18

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2 789 inlägg
  • 0
SymSMB

"Med programmet SymSMB kan man använda Series 60-mobiler för att lagra eller hämta filer på samma sätt som om telefonen vore en dator ansluten till ett nätverk."

Vad bra, tyckte jag och såg äntligen en lösning på att direkt från telefonen kunna komma åt mina radioprogram från datorn utan att behöva föra över dem till telefonen först. Och kanske kunna kolla lite bilder med.

Efter en timmas mekande lyckades jag ställa in programmet att accesa en mapp på datorn med nerladdad podradio från svt.

Grymt besviken blev jag. Man kan läsa vad filerna heter, ändra namn eller kopiera dem. Men inte spela upp... helt meningslöst för ett program som kostar en slant. Någon som vet en bättre lösning.

Länk: http://www.telexy.co...roductInfo.aspx

Redigerat av ruva, 05 oktober 2007 - 21:24.

Postad 08 oktober 2007 - 19:50

Ellet
  • Ellet
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
SYM Smb

Hur tusan fick du igång det??? :) Har försökt med nätverksanslutningen, men inte fått igång det.
Är inte så haj på fack-engelskan----- Host...Network shared name... På Datorn eller???

En liten enkel guide på svenska skulle jag gilla :D

Redigerat av Ellet, 08 oktober 2007 - 19:54.

Postad 09 oktober 2007 - 13:31

jokoloko
  • jokoloko
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

SymSMB

"Med programmet SymSMB kan man använda Series 60-mobiler för att lagra eller hämta filer på samma sätt som om telefonen vore en dator ansluten till ett nätverk."

Vad bra, tyckte jag och såg äntligen en lösning på att direkt från telefonen kunna komma åt mina radioprogram från datorn utan att behöva föra över dem till telefonen först. Och kanske kunna kolla lite bilder med.

Efter en timmas mekande lyckades jag ställa in programmet att accesa en mapp på datorn med nerladdad podradio från svt.

Grymt besviken blev jag. Man kan läsa vad filerna heter, ändra namn eller kopiera dem. Men inte spela upp... helt meningslöst för ett program som kostar en slant. Någon som vet en bättre lösning.

Länk: http://www.telexy.co...roductInfo.aspx

<{POST_SNAPBACK}>

Prova Orb, funkar kanon!

Postad 09 oktober 2007 - 16:46

hasselnot
  • hasselnot
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
Jag hittade en ganska bra artikel om hur du får in Quake 1 på n95an! Det funkar faktiskt!
Ha så roligt: http://www.simplysym...-symbian-phone/

Postad 11 november 2007 - 13:23

dario
  • dario
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Kul att ni gillar min quake guide :lol:

SimplySymbian.com

Postad 13 november 2007 - 19:52

Unregistered1273
  • Unregistered1273
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
krukväxt

Länkarna funkar inte i ditt huvudinlägg..

Postad 19 november 2007 - 13:08

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
Nokia N95 Blog - Har det senaste nytt som angår Nokia N95 (1 och 2).
Symbian-Freak Applications - Mycket användbara gratis program postas här
Symbian-Freak Games - Mycket användbara gratis spel postas här
BySamir.fr - Bra och användbara program från detta snille gör din N95a riktigt sexig :)

Det var det, till en början, men finns ju så mycket...

Postad 19 november 2007 - 17:17

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0
En dum fråga men vart lägger man in spelen på sin N95 som man har dragit hem från nätet.

Postad 19 november 2007 - 20:14

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0
Förstog ej att man skulle använda PC suite men det är fixat.

Postad 20 november 2007 - 18:30

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
du kan skicka dom via bt eller ir också.

Postad 22 november 2007 - 11:16

medic
  • medic
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

SUPER ©. - Funkar klockrent för att convertera om filmer. Gratis. <a href="http://www.erightsoft.net/SUPER.html" target="_blank">http://www.erightsoft.net/SUPER.html</a>

Måste vara den mest idiotiska hemsidan jag har sett någonsin. Någon som kan länka direkt till nedladdningen eller till själva programmet?

Redigerat av medic, 22 november 2007 - 11:18.

Postad 22 november 2007 - 12:27

slaski
  • slaski
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0

SUPER ©. - Funkar klockrent för att convertera om filmer. Gratis. <a href="http://www.erightsoft.net/SUPER.html" target="_blank">http://www.erightsoft.net/SUPER.html</a>

Måste vara den mest idiotiska hemsidan jag har sett någonsin. Någon som kan länka direkt till nedladdningen eller till själva programmet?

eller så kanske du har svårt för att läsa engelska och använda ctrl+f (i windows och i ie/firefox)?
men jag laddade ner den och la upp den här:
slaski's 4shaered

annars kan man bara gå efter en pytte liten guide jag gör nu:
1. gå in här
2. gå längst ner och klicka på Start Downloading SUPER ©
3. i väldigt stor och blå text (lätt att se ifrån det röda) i början av sidan står det download and use
4. längst ner finns nu en länk som heter (i blå text) Download SUPER © setup file
5. nu ska det börja laddas ner en .exe-fil

idiotiskt svårt? nej, läs engelska bara...

Redigerat av slaski, 22 november 2007 - 12:34.

Postad 22 november 2007 - 15:05

m1cke
  • m1cke
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Det är inte helt lätt att hitta nedladdning för Super, håller med om det, men läser man lite så..

Någon som kan hjälpa mig med konvetering av youtube filmer?

Har sparat ner youtube videos (med videodownload till firefox) och skall konvertera dem med Super. får inte sync mellan ljud och bild... Youtube skall väl ligga med 15fps eller?

Någon som lyckats konvertera?

Postad 22 november 2007 - 15:37

Woxiz
  • Woxiz
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Finns det något gitarrstämmarprogram till N95? Har hittat något när jag sökt men de har kostat typ som en riktig stämmare. Vore väldigt tacksam om någon kunde hitta något bra progam. :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.