Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

DreamScreen DynaGrey AutoManual 92" - problem

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 May 2007 - 21:33

dorothy
  • dorothy
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Halloj där,

Jag köpte just en DreamScreen DynaGrey AutoManual 92" (om det är V2 eller ej står inte på försäljarens - alltså fyndbörsens - hemsida). Inga problem att få upp duken på väggen, men när den väl var på plats åkte den helt enkelt ner (inte kassetten alltså, duken) helt och hållet i små "steg" (utan att jag drog i den). Jag stoppade den naturligtvis så fort jag kunde, men orkade inte stå och hålla i den hela förbannade dagen, så nu är den nere alla de 60cm "blackscreen" (ovanför bildrutan), och nästan nere vid golvet, och inte fasiken händer det något när jag drar lite försiktigt i den (hade hoppats på att den skulle "långsamt åka upp", som manualen anger.

Råd, tips någon? Det måste för fan finnas NÅGOT man kan göra. Jag har googlat och sökt i mången timme, men inte hittat ett dyft om detta. Jag är ganska rejält desperat här. Det är måndag idag, har jag fått ett s.k. måndagsex?

Skulle uppskatta ett snabbt svar, annars åker hela skiten ut genom balkongen, och det skulle inte kännas bra med tanke på att själva duken känns helt okej.

Kan man på något sätt skruva upp kassetten och se om det går att göra något därifrån, eller finns det något jag helt missat? Manualen är ju inte vidare informativ (står t.o.m. en lapp på själva handtaget att om jag bara stoppar duken när den är påväg ner i ca 3 sekunder så kommer den att stanna där som läge, vilket skitsnack).

Postad 31 May 2007 - 22:01

iThord
  • iThord
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Detta är problem du ska ta direkt med fyndbörsen.se. Det är ju uppenbarligen fabrikationsfel. Dom får skicka dig en ny helt enkel.

Jag hade en likadan duk tidigare, och den fungerade betydligt bättre.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.