Postad 28 August 2007 - 15:46
För den som letar efter något liknande eller rättare sagt likadan så är det Intrade.se som har gjort den.
Katalogen heter Blank And White. Intrande.se
Postad 07 September 2007 - 10:16
Fråga.. på datorn verkar du ha en hyperfrån skärmsläckare. Kan man få tag på den nånstans?
mvh
/Thomas
Postad 07 September 2007 - 16:49
Ey.. schysst lya.
Fråga.. på datorn verkar du ha en hyperfrån skärmsläckare. Kan man få tag på den nånstans?
mvh
/Thomas
Man får tacka mcbain, skärmsläckaren finns att ladda ner på www.9031.com.
Sen har jag varit och hämtat vardagsrumms bordet idag + att frun i huset fick sin efterlängtade golv lampa i födelsepresent.
//Niklas
Postad 28 September 2007 - 19:15
Grattis till grymt snygga möbler och trevliga kablar. Flera av fotona var också bra. Fast med den utrustningen så borde du du kunna få till bilderna.
Jag har mer eller mindre skapat samma kablar fast mina är lite tunnare så jag använder en mindre banan. Det skulle se lite konstigt ut med så stora kontakter på den mindre kabeln.
Var kommer möblerna ifrån?
// Marcus
Redigerat av Unregisteredb55e42eb, 28 September 2007 - 19:16.
Postad 29 September 2007 - 07:34
Hej,
Grattis till grymt snygga möbler och trevliga kablar. Flera av fotona var också bra. Fast med den utrustningen så borde du du kunna få till bilderna.![]()
Jag har mer eller mindre skapat samma kablar fast mina är lite tunnare så jag använder en mindre banan. Det skulle se lite konstigt ut med så stora kontakter på den mindre kabeln.
Var kommer möblerna ifrån?
// Marcus
Klart att bilderna kan bli bättre men då krävs mer ljus, dock skall alla bilder bytas ut när jag har fått hem högtalare, förstärkare osv.... Nu har jag ett par gamla Audi Pro sourround högtalare som frontar tillsammans med en gammal Technics förstärkare så det inte blir helt tyst i lägenheten. Musik måste man lyssna på.
Soffan och liggfåtöljen är köpt på Möbeloutlet, tvbänken och det vägghängda sideboardet har jag byggt av Ikeas köksskåp med täcksidor.
Har fått hem mitt vardagsrums bord också men saknar mattan fortfarande, så fort mattan är på plats kommer det lite nya bilder.
//Niklas
Postad 29 September 2007 - 14:12
Oj då, det var inte avsett som en pik mot fotografierna. Snarare tvärt om.Klart att bilderna kan bli bättre men då krävs mer ljus
Postad 07 January 2008 - 10:43
btw, ni har snyggt i erat vardagsrum...
Postad 08 January 2008 - 17:07
Kan du tala om vart du har hittat den stora svart/vita tavlan?
btw, ni har snyggt i erat vardagsrum...
Det är ett Marimekko tyg som jag köpte på Designonline.se, som sedan är ramspännt på en egentillverkad ram.
//Niklas
Postad 26 September 2008 - 17:03
Riktigt stiligt vardagsrum
Vart hittar man gardinerna? mvh
Gardinerna är inköpta på Ikea.
//Niklas
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna