Jag har en 40" LCD av märket Samsung. Jag har gjort ett Elfa-fäste från forumet här.
Kom gärna med tips och förslag
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 01 July 2007 - 19:37
Jag har tänkt hänga upp tvn på väggen nu och jag undrar på vilken höjd ni har era tv-apparater?
Jag har en 40" LCD av märket Samsung. Jag har gjort ett Elfa-fäste från forumet här. Kom gärna med tips och förslag Postad 01 July 2007 - 19:39
Jag ska köpa ny tv-bänk efter sommaren, och den kommer mest troligt att vara 40cm högt.
Postad 01 July 2007 - 21:35
Jag tycker TVn ska sitta så pass högt att det blir bekvämt för nacke att titta på bilden. Huvudet väl bör ligga ungefär i mitten av tv-skärmen.
Postad 02 July 2007 - 20:24
så pass högt att man kan ha fötterna på soffbordet utan att de stör tv-bilden
Postad 03 July 2007 - 06:49
1-2 meter till mitten av skärmen är något att ta sikte på, sen får du ju känna själv?
Postad 03 July 2007 - 15:43
Generellt tycker jag att många hänger upp tv:n onödigt högt. De flesta tvbänkar är runt 40-50 cm höga och det är inte många som har synpunkter på det men utan bänk hamnar de ofta högt. Det är ju en smaksak såklart, men i de flesta fall tycker iaf jag att det ska vara lågt.
Postad 03 July 2007 - 17:14
Det finns en klistrad tråd i forumdelen, TV-apparater
Låser och hänvisar till den : Monteringshöjd för LCD & Plasma, vilken höjd och vinkel Mvh Passerati 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |