Postad 27 July 2007 - 12:30
tjenara.. tack för betyget 
ja ska nog köpa voltmeter som man sätter pararellt på högtalarutgången, funkar fint de me..
http://www.kjell.com dom har billiga panelmätare.. inte riktigt lika snygga å bra mått, men inte så svindyra som på t.ex elfa..
ja ska nog köpa voltmeter som man sätter pararellt på högtalarutgången, funkar fint de me..
http://www.kjell.com dom har billiga panelmätare.. inte riktigt lika snygga å bra mått, men inte så svindyra som på t.ex elfa..
Postad 26 August 2007 - 13:21
Tack!
Lacken på bordet är vanlig "billack".
Dvs jag har låtit en som har god hand med färgsprutan göra jobbet åt mig
Det som är absolut viktigast är underarbetet, verkligen! Slipa slipa slipa spackla slipa spackla slipa!
Lacken på bordet är vanlig "billack".
Dvs jag har låtit en som har god hand med färgsprutan göra jobbet åt mig
Det som är absolut viktigast är underarbetet, verkligen! Slipa slipa slipa spackla slipa spackla slipa!
Postad 20 September 2007 - 20:40
Tackar för omdömet, jag såg att du även frågade var sängen fanns...
Den står precis bakom soffan, det är därför jag har draperi för garderoben istället för en dörr.
Den står precis bakom soffan, det är därför jag har draperi för garderoben istället för en dörr.
Postad 18 September 2008 - 20:15
Tjena! Jo, jag har varit så klurig och gömt pc'n på andra sidan väggen! Jätte bra då man vill ha lite benplats.
Postad 27 December 2008 - 18:09
ang. Yamaha:
Ja för sjutton, jag är verkligen nöjd. Känner inte att jag saknar något i ljudbilden. Utan den är bra.
Finns säkerligen utrymme för uppgradering. Men som det ser ut nu kan jag inte peka på någon svaghet enligt mina smaklökar.
Ja för sjutton, jag är verkligen nöjd. Känner inte att jag saknar något i ljudbilden. Utan den är bra.
Finns säkerligen utrymme för uppgradering. Men som det ser ut nu kan jag inte peka på någon svaghet enligt mina smaklökar.
Postad 30 October 2009 - 18:00
Jag bytte säkert 20ggr med brorsans supra ply 3.4S och mina och varken han eller jag hörde ngn skillnad, hade ju 1.5 noname kablar innan det blev ett stort lyft. kabeln i sig är bökig att hålla på me och lägga i kanal är ingen höjdare men sparar ju en massa pengar, har dock fått ett jävligt bra pris på EKLK 2.5 5G så tänkte göra mig av med kablarna.
men kör på, det är ju billigt och låter bättre
men kör på, det är ju billigt och låter bättre
Postad 25 May 2010 - 16:58
ang HLFS-1
hej, tack för din kommentar i albumet för mitt HFLS-1 bygge.
Jätteroligt att bygga! Nej, jag är ingen slöjdlärare. men jag fick hjälp med en extra hand när jag byggde utav en mycket duktig trädesigner och möbelsnickare.
Du har mycket fina DIY grejer i dina album också! keep it up!
hej, tack för din kommentar i albumet för mitt HFLS-1 bygge.
Jätteroligt att bygga! Nej, jag är ingen slöjdlärare. men jag fick hjälp med en extra hand när jag byggde utav en mycket duktig trädesigner och möbelsnickare.
Du har mycket fina DIY grejer i dina album också! keep it up!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
63 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?