Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung YPK3 något att titta/lyssna på?

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 July 2007 - 11:54

Theo05
  • Theo05
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Faktum är att det skrivs inte särskilt mycket om Samsungs Mp3:or och jag tror inte det är för att de är dåliga, i varje fall inte nya YP-K3 1-8Gb. Jag har själv en på 2Gb sedan några veckor tillbaka och är otroligt nöjd.

- Ljudet är det bästa jag hört, klart och detaljerat och inställningsmöjligheterna många.
- Utseendet med sin smäckra design borde tilltala de flesta
- Vikten 30g gör den till en extremt bra "träningsMp3:a". Jag både springer och gymmar med den!
- Radio
- Extremt lättanvänd har inte tittat i manualen en enda gång...än
- Tunn endast 6,95mm
- Bra färgskärm 1,8 tum
- 25 timmars lyssningstid

Ett minus som jag hade problem med var att finns i stort sett inga tillbehör! Jag hade problem att hitta ett bra fodral att ha då jag tränar. Fann ett på Elgiganten!

Är verkligen nöjd och skulle inte kunna tänka mig någon annan trots att jag kollat runt!

Postad 23 November 2007 - 00:44

Kubis
  • Kubis
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Fortfarande nöjd? Jag funderar på att köpa en.

Hur laddar man den? Följer det med någon laddare eller är det USB som gäller?

Mvh Kubis

Postad 27 December 2007 - 08:21

ralnar
  • ralnar
  • Lärjunge

• 484 inlägg
  • 0
Snygg och lättanvänd spelare.
Kör du Windows XP bör du dock tänka dig för innan du köper, och helst kunna testa.
Det gick inte att koppla upp den mot min sons XP-dator, trots uppdaterat Windows och Media Player.
Söker man på nätet är det många som har problem med just XP och MP3-spelare som kopplar upp sig med MTP. Spelaren laddar, men dyker upp som okänd enhet (drivrutinen kan inte laddas).
Iom att det "inte är något fel på spelaren" är det dessutom svårt att returnera.

Postad 27 December 2007 - 10:50

cva
  • cva
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Snygg och lättanvänd spelare.
Kör du Windows XP bör du dock tänka dig för innan du köper, och helst kunna testa.
Det gick inte att koppla upp den mot min sons XP-dator, trots uppdaterat Windows och Media Player.
Söker man på nätet är det många som har problem med just XP och MP3-spelare som kopplar upp sig med MTP. Spelaren laddar, men dyker upp som okänd enhet (drivrutinen kan inte laddas).
Iom att det "inte är något fel på spelaren" är det dessutom svårt att returnera.

Har en 4gb och använder XP. Har inga som helst problem att koppla. Allting fungerade på en gång.
Är klart nöjd med spelaren i övrigt också. Ljudet är bra och den är liten och smidig.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.