Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hjälp - tv bänk till min samsung tv+hembio

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 July 2007 - 19:32

Unregistered39ef5ba3
  • Unregistered39ef5ba3
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej,

Jag har köpt en Samsung LCD 40" TV med en Samsung Hemabio (se bildarna nedan)

Snälla Ni alla proffs-folk, hjälp mig att hitta en bra tv bänk till dem. Jag vet om jag söker på nätet så hittar jag hur många som helst. Men det ska bli jättekul att se hur är Er smak, eller lättare sagt hur kan ni hitta en bra tv bänk som matchar tvn och hembion. Alla förslag är jätte välkommna.

TV
Postad bild

Hemabio
Postad bild

tack

Postad 15 July 2007 - 20:20

Needa
  • Needa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Du nämner inte hur mycket pengar du tänker spendera. Jag har själv precis beställt en möbel från voice furniture som heter arctic. Den finns bla i "high gloss black" och det verkar ju onekligen passa utmärkt med din elektronik, färgmässigt.

Ett problem när man letar möbler är att många inte är nog djupa för hifikomponenter. För dig är detta ju inte problem eftersom hela systemet är väldigt smidigt. IKEA har en del möbler som är riktigt snygga till oslagbart pris. Kolla in serien "bestå" tex.

Redigerat av Needa, 15 July 2007 - 20:23.

Postad 18 July 2007 - 12:52

haobey
  • haobey
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Är själv på jakt efter en liknande tv-bänk.
Har varit runt på Ikea, Ilva osv utan framgång. Antar att jag är för kräsen.

Kommer hålla koll på denna tråd och även rapportera om jag hittar något som passar. :angry:

Postad 29 July 2007 - 18:52

Monado
  • Monado
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Sitter själv och letar efter tv-bänk till i stort sett samma uppsättning samsung-komponener.

Om ni vill lägga 3 tusen på en tv-möbel så gå in på em.com oh leta efter piano. Den är den absolut snyggaste jag hittat hitills men är oxå inne på ikeas alternativ. Hade tänkt mig bestå's minsta överhylla som man oxå kan ställa på golvet och sen komplettera det med två stycken rödlackade dörrar och två i samma färg som själva möbeln. Kan bli snyggt, men vill i så fall ha lukor ställa i 90 graders vinkel, i nedfällt läge.

Men som sagt, em's möbel är snyggare!

Njut av förvirringen... ;)

Postad 31 July 2007 - 13:25

Unregistered18799eb1
  • Unregistered18799eb1
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0

Sitter själv och letar efter tv-bänk till i stort sett samma uppsättning samsung-komponener.

Om ni vill lägga 3 tusen på en tv-möbel så gå in på em.com oh leta efter piano.

<{POST_SNAPBACK}>

Du menar inte Pallino ?

Postad 01 August 2007 - 04:28

Novve
  • Novve
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Själv har jag köpt dvd hyllorna från ikea (tror dock inte de finns kvar i sortimentet) och tv stället från halens

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.