Postad 30 July 2007 - 10:34
Kan man köpa tavlor med filmmotiv som t.ex den klassiska Scarfacebilden i svart och vitt mm? Isåfall var? Eller måste man köpa en affisch och sedan en separat ram?
Postad 30 July 2007 - 10:53
www.discshop.se har massor med affisher och ramar kan va lite klurigare att hitta. men jag gick till glas mästarn och kollade vad de skulle kosta, mellan 3 och 4 hundra. så de är ju rätt okej för att få en snygg tavla.
Postad 30 July 2007 - 11:08
Tack för länken, ska kolla lite där.... vet du/eller nån om det finns nåt ställe man kan få stilrenare affischer/tavlor som t.ex många väggmålningar i väggmålningstråden där Scarface endast är svartvit utan massa text och sånt. Eller liknande på Boondock Saints? Tack på förhand.
Postad 30 July 2007 - 14:24
Kolla in Allposters. Finns ganska många filmaffischer där, funderar på att köpa en bunt själv därifrån...
Postad 02 August 2007 - 01:06
Jag skulle också vilja ha tag i sånna här tavlor, behöver inte vara filmmotiv men något snyggt teckant motiv som är stilrent. som han påpekade liknande som i väggmålningstråden. det ska vara tavlor inte afficher..
jag har gjort en själv som finns i mitt galleri och snart kommer förmodligen en till upp där men det vore kul om man kunde köpa en som är proffisionellt gjord.
Denna tavla är något av det snyggaste jag har sett.. det går tyvärr inte att köpa utan var ett pris på någon fan sida till boondocks som jag hiitade.
jag har gjort en själv som finns i mitt galleri och snart kommer förmodligen en till upp där men det vore kul om man kunde köpa en som är proffisionellt gjord.
Denna tavla är något av det snyggaste jag har sett.. det går tyvärr inte att köpa utan var ett pris på någon fan sida till boondocks som jag hiitade.
Bifogad fil(er)
Postad 02 August 2007 - 09:51
snygg bild! Scarface eller Boondock Saints är två favoritkandidater till att hamna på min vägg
Postad 03 August 2007 - 11:24
Här hittade jag en sida med lite snygga tavlor.
www.gallerislottsstaden.se
Postad 03 August 2007 - 11:37
Jag har kommit fram till att det vi söker heter popart.. happy hunting!
Postad 03 August 2007 - 21:27
Här hittade jag en sida med lite snygga tavlor.
Grymt snygga tavlor där faktiskt. Ska ta och beställa några när lönen trillar in. Tack för tipset!
Postad 06 August 2007 - 20:15
På tal om tavlor och annat från film/tv-världen så måste jag säga att jag är lite sugen på den här. Annars är ju "vanliga" filmmotiv också väldigt snyggt, men nu är man ju Seinfeld-nörd, såatte...
Redigerat av bautaberit, 06 August 2007 - 20:15.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
43 bilder
62 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?