Tack på förhand.
ha en trevlig helg!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 03 August 2007 - 16:09
Godafton! Vart kan jag finna kabelkanaler i svart? finner bara vita på net on net, och där slutar spåren.
Tack på förhand. ha en trevlig helg! Postad 03 August 2007 - 16:17
Uhm....inte för att låta dryg på nåt sätt men du vet kanske att det finns andra butiker än bara just Net On Net va? Provat att Googla tex? Hittade denna länk på första försöket: http://www.bandolink...main.php&menu=9 Lycka till! Mvh masse Redigerat av masse70, 03 August 2007 - 16:18. Postad 03 August 2007 - 16:20
Eller så köper man vanliga bita och målar dom svarta
Målade nyligen min ena vägg svart och skulle då ha en kabelkanal som gick på väggen upp till projjen men jag ville ju inte ha den vit så de blev till att slipa upp den lite och sen rolla den ett par gånger med svart färg. Blev kanon! Postad 03 August 2007 - 16:26
Exakt! På den bild jag bifogar här har jag just gjort samma sak som Alex, dvs köpt en vit list och slipat samt målat den i samma kulör som väggen. Blev kanon!' Det kanske syns lite dåligt med det är alltså den kanal som anas under mitten på plasman. Länk: https://www.minhembi...e=post&id=36097 Postad 04 August 2007 - 09:07
Mja det ska se snygt ut också. måste vara tjockare gärna fyrkantiga. Men tack iaf. Postad 04 August 2007 - 18:20
vart är den inhandlad? Vill inte ha en som är rundad utan en sån fyrkantid com man skuver på en list för att hålla kablarna på plats.
Postad 04 August 2007 - 18:35
Jag fick tvätta mina med acceton före målning,färgen släppte! Men nu sitter färgen som berget! / Tobias
Postad 04 August 2007 - 18:38 Ahh använde du samma färg som på väggen då? Postad 04 August 2007 - 19:12
Japp.. men efter slipningen och tvätten sitter det riktigt bra! / Tobias
Postad 04 August 2007 - 20:42
Min kabelkanal är inhandlad på ahlsells men tyvärr så måste man vara företag för att få handla där.
Men de finns säkerligen på andra ställen också. Postad 08 August 2007 - 11:23
Jag hittade billiga kabelkanaler på Clas Ohlson i Eskilstuna.
Ser ut ungefär som dom vanliga U-formade kanalerna med lock till. Fast dom här viker man ihop själv. Det är inget löstagbart lock till. Dom var lite jobbiga att hålla på med men det blev helt okej. Sprayade dom matt-svarta, och jag är faktiskt riktigt nöjd. Blev som sagt inte dyrt heller. http://bilder.minhem...c_id=172121.jpg Postad 08 August 2007 - 17:37
Kabelkanaler i all ära, men att måla svart o sätta dom som du gjort är inte speciellt snyggt... Då skulle jag satsa på en skiva i mdf eller nåt liknande o dra kablarna bakom den till högtalare m.m... Postad 08 August 2007 - 17:40
själv har jag en svart vägg, annars vore det onödigt enligt mitt tycke. fan! man kanske skulle köra med björk eller körsbärsfärgade lister till bakhögtalarna.
Postad 13 August 2007 - 08:15
så som zeelo har gjort tyckte jag var hur snyggt som helst! ett mycket bra sätt att integrera kabelkanaler (som vi annars hatar så mycket) så att dom blir en inredningsdetalj! smart!
Postad 13 August 2007 - 10:54
Annars såg jag att de hade sådana kabelkanaler som du var ute efter på Jula.
Går väl att beställa därifrån? Postad 13 August 2007 - 19:19
Jag köpte en bred kabel list på elgiganten och sprayade den svart. Då tv och tv bänk är svarta. har säkert en bild i galleriet. orkar inte länka
Gick hur bra som helst Postad 13 August 2007 - 19:26
Jo, smaken e som baken.. somliga gillar det, men personligen tycker jag det e snyggare UTAN synliga kablar 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |