Funderar starkt på att införskaffa en ny tv och så fick man syn på den här nu sist när man besökte Netonnet. Riktigt billig och snygg.
Någon annan som har köpt den som har några synpunkter om den, fördelar/nackdelar mm.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 13 August 2007 - 11:32 Funderar starkt på att införskaffa en ny tv och så fick man syn på den här nu sist när man besökte Netonnet. Riktigt billig och snygg. Någon annan som har köpt den som har några synpunkter om den, fördelar/nackdelar mm. Postad 13 August 2007 - 11:37
Well, det är en Andersson...
Om du knallar ner till fyndhörnan på netonnet så kan du börja räkna hur många Andersson och Centrum som det står där. Finns ett skäl till att det heter It´s a Sony, det heter inte It´s a Andersson... Postad 17 August 2007 - 16:24
jag har enbart goda saker att säga om Andersson.
är inne på min 3e andersson-tv och är sjukt nöjd. funderar på att köpa en sånhär också.. min senaste andersson jag köpte var en XQ5 och när jag köpte den så jämnförde jag med en LG och en samsung. mycket bättre bild på andersson-tv:n och den var ju sjukt mycket snyggare. och billigare. har inte krånglat en enda gång. inte mina andra 2 andersson tv-apparater heller. dock har jag väl ägt 4st Centrum-dvder varav en blev kass efter en månad.. men inom 2 dagar så hade jag en ny uppdaterad modell utan några konstigheter. Postad 29 August 2007 - 17:02
Såg denna uppställd i lagerbutiken i Borås. Jag har tittat runt lite på Full-HD-apparater i olika butiker. Denna modell står faktiskt ut. Vet dock inte om de andra var laddade med 1080-upplöst material.
(edit:1020->1080) Redigerat av Johan123, 30 August 2007 - 08:22. Postad 31 August 2007 - 14:51
Jag har köpt en Andersson 425 FHD. Jag har dock ingen tidigare erfarehet av LCD men är nöjd. Apparaten är snygg och ljudet är kanon för att bara vara från TV:n. Man märker enorm skillnad på DVD och sattelit sänt matreal. Jag väntar nu spännt på att se vad den kan med en ny dvd spelare som har HDMI och 1080P.... Hittills har jag märkt att man får ha kontrasten i ganska högt läge för att det skall kännas optimalt. Jag fyller på tråden när jag har mer svar.
Postad 01 September 2007 - 10:41
Om man kikar här på olika trådar så verkar det som att dom dyrare märkena har mer problem . Postad 03 September 2007 - 15:46
Jag mailade netonnet idag och fick svaret Hej xxx Vi ska kolla upp detta och kommer att återkomma till dig inom kort. Postad 18 October 2007 - 13:38
Jag undrar om man kan spela på Xbox 360 i 1080p via VGA, nån som vet nånting om det?
Postad 20 October 2007 - 21:02 Kan ju även bero på att de säljer fler Andersson och Centrum samt att många köper just dessa TV-apparater osedda. Ganska naturligt alltså. Och här är skälet. Personligen tycker jag att det hade varit tuffare om de hållt kvar vid "Sony -- a worldwide brand born in Japan". Postad 12 March 2008 - 02:39
Nån somvet lite mer om denna tv, tex vad man ska ha för bild inställningar för att få ut mest av bilden?
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |